To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

420A (2.0l) - system odpowietrzenia paliwa

Kapi - 2012-01-26, 11:25
Temat postu: system odpowietrzenia paliwa
czy jest jakaś możliwość obejść ten system ? podro
kamil4711 - 2012-01-26, 14:21
Temat postu: Re: system odpowietrzenia paliwa
lukas321 napisał/a:
czy jest jakaś możliwość obejść ten system ? podro

Czyli chodzi o usunięcie EVAPu ? Jest, ale i tak jeden zawór będzie musiał zostać no i oczywiście rezystor zamiast elektrozaworka przy zbiorniczku.

Pablo1o - 2012-01-26, 14:33

A dlaczego chcesz się pozbyć EVAP-u ?
Kapi - 2012-01-26, 17:04

to jest tak ta rurka leci az do przodu autka. i nie wiem zbytnio jak to działa.
BgD - 2012-01-26, 18:09

lukas321, da się na pewno bo np. Lestat z forum nie ma.
Pablo1o - 2012-01-26, 20:01

Ja bym raczej radził zostawić Evap :/
Kapi - 2012-01-26, 20:04

qrde chętnie bym zostawił ale troche ruda wszytsko przeżarła. a to jest z przodu po prawej stronie.
Pablo1o - 2012-01-26, 21:02

A wiesz na jakiej zasadzie działa EVAP ?
Kapi - 2012-01-27, 09:41

nie do końca.
Pablo1o - 2012-01-27, 13:12

No właśnie tak myślałem:/

Jest to system odpowietrzania baku paliwa. W baku pojawiają się opary a dzięki temu systemowi możliwe jest ich usunięcie . To dla ekologi bo ponoć nie można odpowietrzać tego układu od tak sobie a same opary trafiają do komory silnika i tam zostają spalone.
Ale ze względu na to, że to są opary paliwa a ty nie znając zasady działania systemu chcesz to sam wywalić to ja bym się zastanawiał.

Ogólnie system jest prosty, pozbędziesz się kilku rzeczy drobnych spod maski które ważą bardzo niewiele ale generalnie nic nie stracisz i nic nie zyskasz jak to wywalisz.

Kapi - 2012-01-27, 18:16

a masz schemat całego systemu od 420a przedliftowego ? bo mi tylko ten błąd został . i jak to w miare sprawnie naprawić . bo mi cos się wydaje że czegos brakuje i rurka jest za krotka . pozdro.
kamil4711 - 2012-02-03, 18:16

Kapi napisał/a:
a masz schemat całego systemu od 420a przedliftowego ? bo mi tylko ten błąd został . i jak to w miare sprawnie naprawić . bo mi cos się wydaje że czegos brakuje i rurka jest za krotka . pozdro.

Do sprawdzenia elektrozawór koło puszki EVApu, albo wtyczka od niego

Kapi - 2012-02-20, 09:13

jak działa ten cały evap ??
andrzejp - 2012-10-09, 23:10

Odgrzeje :P
Znalazlem na jakichs dsmtimach itd, ze aby zprawdzic zaworek evapu wystarczy podlaczyc baterie 9V pod niego. Powinien sie odblokowac itd.
Pare pytan:
1. Ten zaworek jest w takim gumowym kozuchu?
Rozebralem to na czesci pierwsze, w srodku jest takie czarne pudelko z 2 wejsciami na rurki, oraz 2 pinowe wejscie. Na gorze jest talez jak statek kosmiczny, to tez rozebralem, jest tam jakas sprezyna i pare gumek. Dmuchajac w pierwszy otwor powietrze ucieka swobodnie, w drugi nie - to samo z podlaczeniem baterii.
Czyli do wymiany?
2. Mam schemat evapu na naklejce pod maska. Jeden przewod idzie z przepystnicy do zaworu, przechodzi przez niego i idzie do tego wielkiego filtra weglowego. Zatem po wywaleniu zaworku (poniewaz wychodzi na to ze obieg zawsze jest zamkniety) zaslepiam np sruba, przewod od przepustnicy, zas na ten co szedl (jako 2, wyjsciowy) do puchy weglowej zaslepiam, ale filterkiem, np takim za 5zl jakie sa na odmy pokrywy zaworow. Dobrze rozkminilem? W ra strone to leci? Od przepustnicy?
3. Bateria w mierniku mi padla, wiec nie moglem zmierzyc opornosci zaworka. Wzialem 2 oporniki z przerobki tylnych swiatel usa, i wsadzilem we wtyke tego evapu. Wie ktos jakie tam konkretnie docelowo mialy by siedziec? Resetu kompa sie nie doczekalem, rano sprawdze czy CE nie ma
4. Czy moglem cos konkretnie spieprzyc ? ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group