Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
system odpowietrzenia paliwa
Autor Wiadomość
Kapi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 143
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-01-26, 11:25   system odpowietrzenia paliwa

czy jest jakaś możliwość obejść ten system ? podro
 
 
 
kamil4711 
KLUBOWICZ


Pomógł: 19 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 419
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2012-01-26, 14:21   Re: system odpowietrzenia paliwa

lukas321 napisał/a:
czy jest jakaś możliwość obejść ten system ? podro

Czyli chodzi o usunięcie EVAPu ? Jest, ale i tak jeden zawór będzie musiał zostać no i oczywiście rezystor zamiast elektrozaworka przy zbiorniczku.
Ostatnio zmieniony przez kamil4711 2012-01-26, 14:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-26, 14:33   

A dlaczego chcesz się pozbyć EVAP-u ?
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
Kapi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 143
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-01-26, 17:04   

to jest tak ta rurka leci az do przodu autka. i nie wiem zbytnio jak to działa.
 
 
 
BgD 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 616
Skąd: Krosno/Rzeszów
Wysłany: 2012-01-26, 18:09   

lukas321, da się na pewno bo np. Lestat z forum nie ma.
Ostatnio zmieniony przez BgD 2012-01-26, 18:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-26, 20:01   

Ja bym raczej radził zostawić Evap :/
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
Kapi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 143
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-01-26, 20:04   

qrde chętnie bym zostawił ale troche ruda wszytsko przeżarła. a to jest z przodu po prawej stronie.
 
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-26, 21:02   

A wiesz na jakiej zasadzie działa EVAP ?
 
 
 
Kapi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 143
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-01-27, 09:41   

nie do końca.
 
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-27, 13:12   

No właśnie tak myślałem:/

Jest to system odpowietrzania baku paliwa. W baku pojawiają się opary a dzięki temu systemowi możliwe jest ich usunięcie . To dla ekologi bo ponoć nie można odpowietrzać tego układu od tak sobie a same opary trafiają do komory silnika i tam zostają spalone.
Ale ze względu na to, że to są opary paliwa a ty nie znając zasady działania systemu chcesz to sam wywalić to ja bym się zastanawiał.

Ogólnie system jest prosty, pozbędziesz się kilku rzeczy drobnych spod maski które ważą bardzo niewiele ale generalnie nic nie stracisz i nic nie zyskasz jak to wywalisz.
 
 
 
Kapi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 143
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-01-27, 18:16   

a masz schemat całego systemu od 420a przedliftowego ? bo mi tylko ten błąd został . i jak to w miare sprawnie naprawić . bo mi cos się wydaje że czegos brakuje i rurka jest za krotka . pozdro.
 
 
 
kamil4711 
KLUBOWICZ


Pomógł: 19 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 419
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2012-02-03, 18:16   

Kapi napisał/a:
a masz schemat całego systemu od 420a przedliftowego ? bo mi tylko ten błąd został . i jak to w miare sprawnie naprawić . bo mi cos się wydaje że czegos brakuje i rurka jest za krotka . pozdro.

Do sprawdzenia elektrozawór koło puszki EVApu, albo wtyczka od niego
 
 
 
Kapi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 143
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-02-20, 09:13   

jak działa ten cały evap ??
 
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2012-10-09, 23:10   

Odgrzeje :P
Znalazlem na jakichs dsmtimach itd, ze aby zprawdzic zaworek evapu wystarczy podlaczyc baterie 9V pod niego. Powinien sie odblokowac itd.
Pare pytan:
1. Ten zaworek jest w takim gumowym kozuchu?
Rozebralem to na czesci pierwsze, w srodku jest takie czarne pudelko z 2 wejsciami na rurki, oraz 2 pinowe wejscie. Na gorze jest talez jak statek kosmiczny, to tez rozebralem, jest tam jakas sprezyna i pare gumek. Dmuchajac w pierwszy otwor powietrze ucieka swobodnie, w drugi nie - to samo z podlaczeniem baterii.
Czyli do wymiany?
2. Mam schemat evapu na naklejce pod maska. Jeden przewod idzie z przepystnicy do zaworu, przechodzi przez niego i idzie do tego wielkiego filtra weglowego. Zatem po wywaleniu zaworku (poniewaz wychodzi na to ze obieg zawsze jest zamkniety) zaslepiam np sruba, przewod od przepustnicy, zas na ten co szedl (jako 2, wyjsciowy) do puchy weglowej zaslepiam, ale filterkiem, np takim za 5zl jakie sa na odmy pokrywy zaworow. Dobrze rozkminilem? W ra strone to leci? Od przepustnicy?
3. Bateria w mierniku mi padla, wiec nie moglem zmierzyc opornosci zaworka. Wzialem 2 oporniki z przerobki tylnych swiatel usa, i wsadzilem we wtyke tego evapu. Wie ktos jakie tam konkretnie docelowo mialy by siedziec? Resetu kompa sie nie doczekalem, rano sprawdze czy CE nie ma
4. Czy moglem cos konkretnie spieprzyc ? ;)
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13