To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

WARSZTAT OGÓLNY - 1g 1.8 usa sprężyny przednie- dylemat

mitsudomin - 2012-03-19, 21:38
Temat postu: 1g 1.8 usa sprężyny przednie- dylemat
Witam. Mam eclipse jak w temacie. interesuje mnie "tuning" mojego zawieszenia. Zacznę od początku. Kupiłem samochód ze sprężynami eibach - twardo i średnio nisko... Niestety u mnie w mieście drogi są tragiczne więc postanowiłem wymienić na serie (przynajmniej takie wydaje mi się że kupiłem na forum). Auto podniosło się jakieś 3cm lecz twardość została (nie ugnę samochodu opierając się na błotniku:)) Naprawdę nie chce się rozstawać z moją furą bo po 1 jest dosyć doinwestowana, po 2 jest ekonomiczna a to ma znaczenie dojeżdżając do pracy. Proszę mnie nie krytykować za to co chce zrobić:) Interesuje mnie Czy np galant 4 nie miał bardziej miękkich sprężyn - amortyzatory chyba pasują z ecli do gala. Ew co można tam wsadzić żeby samochód się uginał:) Tył jest w porządku. Jeszcze interesuje mnie wysokość zawieszenia. Czy w waszych miśkach z przodu jest większy odstęp między błotnikiem i oponą niż z tyłu. Ew jutro wieczorem wrzucę fotke tych moich błotników...
Pablo1o - 2012-03-20, 07:49

Może Amortyzator masz twardszy i w tym jest problem ?
mitsudomin - 2012-03-20, 16:23

kyb gr2 mają już rok i 30 tyś przejechane...
cebem - 2012-03-20, 16:53

mitsudomin napisał/a:
nie ugnę samochodu opierając się na błotniku

:wtf: może czas przybrać kilka kg :jezyk: nawet auta z utwardzonymi amorkami mają swoje ugięcie, i niezbyt skręcony gwint też się ugnie więc sorry ale w to nie uwierzę. Sam mam gr-2/excel-g i sprężyny jamex, myślałem że mam twardą zawiechę dopóki nie przejechałem się autem z gwintem. Po takim kursie stwierdziłem że moje zawieszenie to kanapa i w życiu nie włożyłbym seryjnych sprężyn bo spodziewam się że byłoby jeszcze gorzej.

mitsudomin - 2012-03-20, 18:38

No bez przesady z tyłu się ugina z przodu nie;) mam 72kg więc bez żartów:) Jeszcze zostaje kwestia wysokości.. Jakby ktoś mi mógł zmierzyć jak u niego seria stoi... U mnie z przodu 40cm z tyłu 36cm mierząc od środka piasty do krawędzi błotnika

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

Tu jest link.
Ps: Na pewno nie siedzi na odbojach bo one wystają może 3cm kupione były oryginalne. Z tyłu też są nowe amortyzatory tylko że olejowe;( miesięczne...

Szakal - 2012-03-20, 23:32

mitsudomin napisał/a:
Z tyłu też są nowe amortyzatory tylko że olejowe;( miesięczne...


A z przodu masz gazowe? To by tłumaczyło chyba wszystko bo z tego co wiem to gazowe są nieco "twardsze" w porównaniu do olejowych.

cebem - 2012-03-21, 11:14

1,8 jest dużo lżejsze od 2.0? bo może sprężyny masz właśnie od 2.0? jeśli robili trochę twardsze do cięższego silnika.
mitsudomin - 2012-03-21, 18:46

Może ktoś tu ma dojście żeby mi to sprawdzić? w sumie to chyba od 2.0 były... ileż ten silnik będzie cięższy? nie uśmiecha mi się kupować 3 kompletu:D chyba że ktoś ma 100% pewne;)
A miałem renault Safrane to mi się zachciało;)

A jest jakaś szansa żeby mi ktoś odczytał z numeru nadwozia w jakimś katalogu (nie wiem w serwisie czy gdzieś) jakie oznaczenie barwne maja mieć oryginalne sprężyny?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group