Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
1g 1.8 usa sprężyny przednie- dylemat
Autor Wiadomość
mitsudomin 
KLUBOWICZ

Wiek: 37
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 28
Skąd: Stary Sącz
Wysłany: 2012-03-19, 21:38   1g 1.8 usa sprężyny przednie- dylemat

Witam. Mam eclipse jak w temacie. interesuje mnie "tuning" mojego zawieszenia. Zacznę od początku. Kupiłem samochód ze sprężynami eibach - twardo i średnio nisko... Niestety u mnie w mieście drogi są tragiczne więc postanowiłem wymienić na serie (przynajmniej takie wydaje mi się że kupiłem na forum). Auto podniosło się jakieś 3cm lecz twardość została (nie ugnę samochodu opierając się na błotniku:)) Naprawdę nie chce się rozstawać z moją furą bo po 1 jest dosyć doinwestowana, po 2 jest ekonomiczna a to ma znaczenie dojeżdżając do pracy. Proszę mnie nie krytykować za to co chce zrobić:) Interesuje mnie Czy np galant 4 nie miał bardziej miękkich sprężyn - amortyzatory chyba pasują z ecli do gala. Ew co można tam wsadzić żeby samochód się uginał:) Tył jest w porządku. Jeszcze interesuje mnie wysokość zawieszenia. Czy w waszych miśkach z przodu jest większy odstęp między błotnikiem i oponą niż z tyłu. Ew jutro wieczorem wrzucę fotke tych moich błotników...
_________________

 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-20, 07:49   

Może Amortyzator masz twardszy i w tym jest problem ?
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
mitsudomin 
KLUBOWICZ

Wiek: 37
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 28
Skąd: Stary Sącz
Wysłany: 2012-03-20, 16:23   

kyb gr2 mają już rok i 30 tyś przejechane...
_________________

 
 
cebem 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 891
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2012-03-20, 16:53   

mitsudomin napisał/a:
nie ugnę samochodu opierając się na błotniku

:wtf: może czas przybrać kilka kg :jezyk: nawet auta z utwardzonymi amorkami mają swoje ugięcie, i niezbyt skręcony gwint też się ugnie więc sorry ale w to nie uwierzę. Sam mam gr-2/excel-g i sprężyny jamex, myślałem że mam twardą zawiechę dopóki nie przejechałem się autem z gwintem. Po takim kursie stwierdziłem że moje zawieszenie to kanapa i w życiu nie włożyłbym seryjnych sprężyn bo spodziewam się że byłoby jeszcze gorzej.
 
 
 
mitsudomin 
KLUBOWICZ

Wiek: 37
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 28
Skąd: Stary Sącz
Wysłany: 2012-03-20, 18:38   

No bez przesady z tyłu się ugina z przodu nie;) mam 72kg więc bez żartów:) Jeszcze zostaje kwestia wysokości.. Jakby ktoś mi mógł zmierzyć jak u niego seria stoi... U mnie z przodu 40cm z tyłu 36cm mierząc od środka piasty do krawędzi błotnika

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

Tu jest link.
Ps: Na pewno nie siedzi na odbojach bo one wystają może 3cm kupione były oryginalne. Z tyłu też są nowe amortyzatory tylko że olejowe;( miesięczne...
_________________

Ostatnio zmieniony przez mitsudomin 2012-03-20, 20:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2012-03-20, 23:32   

mitsudomin napisał/a:
Z tyłu też są nowe amortyzatory tylko że olejowe;( miesięczne...


A z przodu masz gazowe? To by tłumaczyło chyba wszystko bo z tego co wiem to gazowe są nieco "twardsze" w porównaniu do olejowych.
 
 
 
cebem 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 891
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2012-03-21, 11:14   

1,8 jest dużo lżejsze od 2.0? bo może sprężyny masz właśnie od 2.0? jeśli robili trochę twardsze do cięższego silnika.
 
 
 
mitsudomin 
KLUBOWICZ

Wiek: 37
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 28
Skąd: Stary Sącz
Wysłany: 2012-03-21, 18:46   

Może ktoś tu ma dojście żeby mi to sprawdzić? w sumie to chyba od 2.0 były... ileż ten silnik będzie cięższy? nie uśmiecha mi się kupować 3 kompletu:D chyba że ktoś ma 100% pewne;)
A miałem renault Safrane to mi się zachciało;)

A jest jakaś szansa żeby mi ktoś odczytał z numeru nadwozia w jakimś katalogu (nie wiem w serwisie czy gdzieś) jakie oznaczenie barwne maja mieć oryginalne sprężyny?
_________________

Ostatnio zmieniony przez mitsudomin 2012-03-21, 18:55, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12