To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

4G64 (2,4l) - brak mocy

Anonymous - 2008-02-12, 05:32
Temat postu: brak mocy
Witam!
Jestem szczesliwym posiadaczem 3g 2.4 i kilka dni temu cos dziwnego mi sie przytrafilo, otoz przy predkosci okolo 140 km/h wlaczylem klime i w tym samym momencie zaplila mi sie kontrolka "service engine soon" od tego momentu gdy silnik jest cieply nie mam pelnej mocy dopiero po 3 tys jakos sie kreci ale tez nie tak jak kiedys, jakby cos przerywalo, dusil sie. co to moze byc, jaki moze byc problem. i jeszcze jedno jak czesto powinno sie wymieniac pasek rozrzadu, napinacze i pompe wodna w tym autku? pozdr i dzieki za odpowiedzi

Anonymous - 2008-02-12, 09:25

Pierwsze to sprawdz swoj alternator i baterie. Brzmi jakbys mial zaniki mocy elektrycznej. Sprawdz paski klinowe.

Dodatkowo dobrym pomyslem bedzie (jesli jestes w USA) zajechac do AutoZone i poprosic o zeskanowanie kodow - robia to za darmo. Podaj ten kod tutaj to ci cos pomoge.

Ile masz mil na liczniku. Co bylo robione? Jesli chodzi o rozrzad to zalecane jest co 60tys mil. Tune-up co 30 tys mil. Podaj mi co zrobiles i bedziemy mogli przeanalizowac co i jak.

SAMAEL - 2008-02-12, 13:12

powodem braku mocy mo?e te? by? zatarta spr??arka klimy kt?r? w??czy?e? przy takiej pr?dko?ci :lol2:
Anonymous - 2008-02-14, 01:01

Hey allias a czym jeszcze sie przejawiaja zaniki mocy elektrycznej i jak to naprawic, bo na przyklad wczoraj jak chcialem odpalic samochod to tak jakby mi stanal rozrusznik i po kilku minutach wszstko bylo ok i jeszcze jedno przy odpalaniu moj alternator lub pasek na nim strasznie piszczy ale tylko jak jest zimny. co do klimy chodzi ok. a moje autko ma przebieg 100 tys mil i kupilem je 2 tygodnie temu i jeszczed nic w nim nie robilem a w planach jest pare rzeczy bo te 150 KM nie kreci mnie :)
Anonymous - 2008-02-14, 08:24

Jesli jestes ja k piszesz w USA to pojedz do najblizszego AutoZone lub PepBoys i popros o zeskanowanie ECU. Popros zeby sprawdzili tez napiecie ladowania na akumulatorze. Mam wrazenie ze masz paski do wymiany i albo aku jest juz do bani albo alternator siada.

Zacznij od prostych rzeczy i "przynies tu" kod z ECU i zobaczy sie pozniej. Skad kupiles samochod?bo stawiam ze bedziesz musial wymienic rozrzad....

Anonymous - 2008-02-14, 20:32

Dzieki za szybka odpowiedz! Tak jak pisze mieszkam na stale w USA a konkretnie w Daytona Beach, FL o Auto Zone slyszalem ze to mozna zrobic od reki i za darmo musze do nich podjechac ale jakos po niedzieli bo troche zabiegany jestem jak cos bede wiedzial to napewno dam znac. a autko kupilem od dealera samochod uzywanych o rozrzadzie wiem ze musze zrobic. Jeszcze raz dzieki za szybka pomoc pozdr.
PS a jak to z chipowaniem tego silnika, stozkami K&N jakie sa efekty tego i ile dodaje to koni i jak to wplywa na trwalosc silnika

Anonymous - 2008-02-14, 21:32

Zacnijmy od tego ze opisz rok i model... a potem poczytaj troche na tym forum. Duzo juz na ten temat pisalem. Jesli bedziesz mial konkretne pytanie - wal smialo.
Anonymous - 2008-02-21, 04:20

moc odzyskana :) powymienialem swiece kable zalozylem filtr K&N i jak narazie jest ok. jutro postaram sie podjechac na Auto Zone wrzucic go kompa i zobaczymy co nie tak z kontrolka. mam pytanie gdzie i czy w ogole jest tutaj filtr paliwa moje autko to 2.4 automat (niestety) rok 2001 pozdr
Anonymous - 2008-02-21, 09:45

Filtr jest w srodku w zbioniku pod tylna kanapa. Nie ma koniecznosci ich wymiany ale jesli chcesz filtr kosztuje okolo $7-10 a wymiana to jakies 2-3 godzin w warunkach domowych.
Anonymous - 2008-03-03, 03:13

Hey w koncu sprawdzilem autko na kompie ale wszystko jest ok mialem przebicie na fajce i dlatego wciaz wyswietlala sie kontrolka dzieki jeszcze raz za pomoc i pozdr
Anonymous - 2008-03-03, 08:12

Dodaj "pomogl" jesli gdzies sie nalezy.
SAMAEL - 2008-03-03, 20:55

no ja te? rozpracowa?em problem podobno po 2 latach u?erania z autem w?a?ciciela i remoncie w jss.... generalnie rozchodzi si? o spalanie stukowe... 39stuk?w na cykl w przedziale 2-3krpm .... i wtedy nie jedzie... przyczyna ? czujnik ok, afr ok... generalnie narazie diagnoza grajace ari? popychacze... czujnik mo?e ?apa? echo popychaczy i cofa? zap?on... jutro jeszcze sprawdz? par? rzeczy i b?d? wiedzia?. tyle u?erania ale w ko?cu jaki? trop :jupi:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group