To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

4G63/4G63T (2.0l) - odma, bagnet, uszczelka pod pokrywą zaworów

jagos - 2016-08-07, 16:20
Temat postu: odma, bagnet, uszczelka pod pokrywą zaworów
Siema. Po zmianie oleju na Red Line-a wzrosło mi ciśnienie oleju i w sumie to sie cieszę, ale. Jakieś 2tyg. temu podjechał pod mój garaż Kuba (Coobcio Garage)- stroili Zetke kolegi i tak pogadalismy. 1 co powiedział, że odmy sa dziwnie cieniutkie i żeby zrobić taaaakie grube bo właśnie przez nie wywala mi olej spod każdej nowo wymienionej uszczelki pod pokrywą zaworów i czego by było mało to teraz zaczęło mi wywalać bagnet, ale przy pełnym booscie. Te oringi na bagnecie są luźne więc wymienie je i zobaczę i chyba zamontuje spręzynkę :P

w sumie nigdy mi to przez myśl nie przeszło, że przez te odmy może tak właśnie być. Przeglądajac różne projekty 4G63 to rzeczywiście kazdy robi mega grube odmy.

Czy puszczenie wężyków pod auto nie bedzie jakoś mocno przeciw ochronie srodowiska, czy zieloni mnie nie dopadną i nie zlinczują? Baget wyskoczył mi dwa razy a dziś przy dość sporej predkości wysunał się sporo i wyzygał olej.

Dostrzegłem też, że poci sie spod uszczelniaczy wałków a to już dośc powazna sprawa.

Jak wyglądają wasze odmy? Coś przerabialiście w nich?

kafar_1989 - 2016-08-07, 22:23

Ja w swoim aucie mialem odmy przespawane wlasnie zeby sie lepiej wietrzyl silnik. Z tego co pamietam to mam 2 odmy z otworem wewnetrznym 12 mm. Zadnych problemow z bagnetem i poceniem sie uszczelek :ok:
jagos - 2016-08-08, 10:44

kafar_1989 napisał/a:
Ja w swoim aucie mialem odmy przespawane wlasnie zeby sie lepiej wietrzyl silnik. Z tego co pamietam to mam 2 odmy z otworem wewnetrznym 12 mm. Zadnych problemow z bagnetem i poceniem sie uszczelek :ok:


o to to to... o takie konkrety chodziło :ok:

GOLDI - 2016-08-08, 21:15

przedmuchy na pierscieniach ;) ?
jan - 2016-08-08, 21:20

Albo nieszczelny zawór pcv i boost leci pod pokrywę zaworów (zawsze lepsze to niż pierścienie do wymiany :) )
GOLDI - 2016-08-08, 21:25

jan napisał/a:
Albo nieszczelny zawór pcv i boost leci pod pokrywę zaworów (zawsze lepsze to niż pierścienie do wymiany :) )
:ok:
jagos - 2016-08-08, 23:41

GOLDI napisał/a:
przedmuchy na pierscieniach ;) ?


to była 1 moja mysl, ale szybkie sprawdzenie kompresji póki rozgrzany silnik i wyszło wzorowo

Ten bagnet miał prawo sie wysuwać. On sobie był nawet nie wcisniety i wchodził bez zadnych oporów. Nawet nowsze silniki maja na bagnetach zapinki żeby nie wyskakiwały. Ale odmy do zrobienia bo rzeczywiscie sa liche i za ciasne.

[ Dodano: 2016-08-08, 23:44 ]
jan napisał/a:
Albo nieszczelny zawór pcv i boost leci pod pokrywę zaworów (zawsze lepsze to niż pierścienie do wymiany :) )


To też sprawdziłem i jest sprawny.

w sumie dzis lekko ścisnałem rurkę bagnetu-siedzi sztywno i jak na razie zero wywalania :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group