420A (2.0l) - Łożysko napinacza paska wielorowkowego w 420a
Anonymous - 2007-09-09, 22:24 Temat postu: Łożysko napinacza paska wielorowkowego w 420a tam mozna wymienic same lozysko ja wymienialem i smigam do tej pory bez problemu lozysko to koszt okolo 20zl
chyba ze masz uszkodzona rolke wtedy musisz szukac koszt nowej jak dobrze pamietam to okolo 500zl
Anonymous - 2007-09-09, 23:29
jeszcze nie rozbieralem ale skoro tak to super wiadomosc - zdemontuje i wymienie lozysko jak sie uda - dzieki
Anonymous - 2007-09-12, 18:14
jak wymienisz to daj znac czy dziala bez problemu
Anonymous - 2007-09-12, 22:06
no nameczylem sie dzisiaj zeby ja wyciagnac i faktycznie w srodku siedzi sobie lozysko - wziolem rolke do pracy , wycisnolem na prasie, kierowca przywiozl mi z firmy KOOL nowe lozysko made in japan wtloczylem i jutro znowu bede sie meczyl przed robota zeby zamontowac, dam znac wieczorem jak to wyszlo
musze tylko nadmienic ze zeby wyciagnac ta rolke z 420a z klimk? trzeba sie nameczyc sporo - po godzinie walki z podrapanym lapskami odkrecilem (ze tez wczesniej o tym nie pomyslalem) kolo pasowe od pompy wspomagania i to odslonilo mi dwie sruby od lapy napinacza ktore po poluzowaniu pozwolily na wyrwanie miskowi rolki z serduszka
aaa koszt lozyska to 8 pln - najlepsiejsze jakie mieli, siakies japonskie
Anonymous - 2007-09-12, 22:42
co ty tam na wykrecales wystarczylo rolke mocniej poluzowac,sciagnac pasek i manewrowac tak ta rolka zeby przeszla przez szpare to trawa okolo 15 minut wyciagniecie rolki na nastepny raz bedziesz juz wiedzial co i jak.
Anonymous - 2007-09-12, 23:05
no wlasnie nie - mi sruba mocujaca rolke (ta w srodku rolki) po wykreceniu zapierala sie o karoserie i nie moglem jej wyciagnac, dopiero jak poluzowalem lape napinacza to przegiolem lape i wyszla
|
|
|