To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

WARSZTAT OGÓLNY - Problem z kliperkiem...

Anonymous - 2007-09-29, 21:05
Temat postu: Problem z kliperkiem...
Witam, jestem od kilku dni posiadaczem kliperka, 1g 2.0, mam ma?y problem z autkiem, ot?? samochodzik nie chce za dobrze je?dzi?, np w starciu z oplem vectra 2.0 8 v 1993r. zostaje 2 d?ugo?ci z ty?u, a autko jest po wymianie rozrz?du, olej?w i do tej pory na bierz?co by?o serwisowane w mitsubishi. silnik chodzi bardzo ?adnie trzyma wolne obroty, ale po nacisnieciu gazu do 3 tys zachowuje sie bardzo niestabilnie jakby sie d?awi?o powietrzem, <nowy filtr> po?niej po wyzej 5 tys jest to samo, po zatankowaniu 60litr?w zrobi?em na tym 230 km ;/ niemam poj?cia co to moze by?, uk?ad dolotowy z tego co widzia?em jest ca?y, wydech chodzi pi?knie, silnik nie stuka ani nic z tych rzeczy, jest bardzo zadbany. w temacie eclipse jestem zupe?nym laikiem, wi?c prosz? o sugestie, co mo?e by? przyczyn?, acha i od czego jest zbiorniczek pod filtrem? Dziekuje za pomoc i Pozdrawiam!!
tanaka - 2007-09-29, 21:08

pod filtrem powietrza ?
Anonymous - 2007-09-29, 21:09

tak, z jedn? rurka poprowadzona do we?a od ch?odnicy, a druga swobodnie lataj?c?, przynajmniej u mni
maciejka - 2007-09-29, 21:10

maki04 napisał/a:
po zatankowaniu 60litr?w zrobi?em na tym 230 km ;/
Boze tragedia :wtf: ja na pelnym baku robie jakies 600 km z groszem... :)hmm... zapytam mojego eksperta od 4g63 i jutro Ci napisze co by to moglo byc ;) ale to pod wieczor... pozdro
Anonymous - 2007-09-29, 21:12

dzi?ki wielkie, dodam ze od obudowy filtr patrzac z przodu maski jest do prawego otworu obudowy przykr?cony filtr stozkowy...
tanaka - 2007-09-29, 21:12

maki04 napisał/a:
tak, z jedn? rurka poprowadzona do we?a od ch?odnicy, a druga swobodnie lataj?c?, przynajmniej u mni?


na wode

Szakal - 2007-09-29, 21:14

maki04 napisał/a:
a autko jest po wymianie rozrz?du, olej?w

Mo?e ?le ustawiony rorz?d?

Anonymous - 2007-09-29, 21:23

mo?e silnik chodzi w trybie awaryjnym skoro tyle pali

pali sie check engine?

mo?e jakiego? dziadowskiego paliwa zala?e?

Anonymous - 2007-09-29, 22:06

vpower, nie pali sie;/
S?awekG - 2007-09-29, 22:56

Ten zbiornik to zbiornik wyrownawczy ukladu chlodzenia; niestabilna praca - wyglada na zle ustawiony balans a to spalanie :o toz to szok :o No chyba, ze non stop trzymasz go powyzej 5000 obr.
Anonymous - 2007-09-29, 23:34

radzilbym sprawdzic przepustnice moze byc zasyfiona
Anonymous - 2007-09-30, 00:07

moze i g?upie pytanie... ale jaki balans? nie non stop:)
Anonymous - 2007-09-30, 11:06

maki04 napisał/a:
moze i g?upie pytanie... ale jaki balans?


... pasek balastowy (taki drugi pasek rozrz?du).

Napisz mo?e czy objawy wyst?pi?y bezpo?rednio po wymianie rozrz?du, czy p??niej. Za wysokie spalanie, odpowiedzialna mo?e by? Sonda Lambda. Najlepszym sposobem zdjagnozowania tego typu usterek jest podpi?cie autka pod kompa lub datalogera. Nikt Ci konkretnie nie doradzi co zmieni?. Moja rada: wyczy?ci? przepustnic?, sprawdzi? szczelno?? dolotu, sprawdzi? dro?no?? przewod?w podci?nienia. I pytanie, czy Check Engine zapala si? po przekr?ceniu kluczyka ?? Bo je?li nie to by? mo?e masz spalon? ?ar?wk?, lub jest celowo od??czony.

Coodo - 2007-09-30, 11:20

stawiam na ?le z?o?ony rozrz?d
st?d nie stabilna praca i brak mocy

MikeR - 2007-09-30, 11:23

Sprawd? ustawienie rozrz?du oraz balansu. Wymieni?e? r?wnie? napinacz ?

Nast?pnie sprawd? sonde lambda.

Dobrze jest te? poogl?da? przewody podci?nienia.

I sprawa prozaiczna - wymieni?e? filtr paliwa ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group