Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z kliperkiem...
Autor Wiadomość
maki04
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-29, 21:05   Problem z kliperkiem...

Witam, jestem od kilku dni posiadaczem kliperka, 1g 2.0, mam ma?y problem z autkiem, ot?? samochodzik nie chce za dobrze je?dzi?, np w starciu z oplem vectra 2.0 8 v 1993r. zostaje 2 d?ugo?ci z ty?u, a autko jest po wymianie rozrz?du, olej?w i do tej pory na bierz?co by?o serwisowane w mitsubishi. silnik chodzi bardzo ?adnie trzyma wolne obroty, ale po nacisnieciu gazu do 3 tys zachowuje sie bardzo niestabilnie jakby sie d?awi?o powietrzem, <nowy filtr> po?niej po wyzej 5 tys jest to samo, po zatankowaniu 60litr?w zrobi?em na tym 230 km ;/ niemam poj?cia co to moze by?, uk?ad dolotowy z tego co widzia?em jest ca?y, wydech chodzi pi?knie, silnik nie stuka ani nic z tych rzeczy, jest bardzo zadbany. w temacie eclipse jestem zupe?nym laikiem, wi?c prosz? o sugestie, co mo?e by? przyczyn?, acha i od czego jest zbiorniczek pod filtrem? Dziekuje za pomoc i Pozdrawiam!!
 
 
tanaka 
zielenina



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 94
Skąd: wa?brzych
Wysłany: 2007-09-29, 21:08   

pod filtrem powietrza ?
_________________

 
 
 
maki04
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-29, 21:09   

tak, z jedn? rurka poprowadzona do we?a od ch?odnicy, a druga swobodnie lataj?c?, przynajmniej u mni
 
 
maciejka 
gruba ryba



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 392
Skąd: to nie tak daleko
Wysłany: 2007-09-29, 21:10   

maki04 napisał/a:
po zatankowaniu 60litr?w zrobi?em na tym 230 km ;/
Boze tragedia :wtf: ja na pelnym baku robie jakies 600 km z groszem... :)hmm... zapytam mojego eksperta od 4g63 i jutro Ci napisze co by to moglo byc ;) ale to pod wieczor... pozdro
 
 
maki04
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-29, 21:12   

dzi?ki wielkie, dodam ze od obudowy filtr patrzac z przodu maski jest do prawego otworu obudowy przykr?cony filtr stozkowy...
 
 
tanaka 
zielenina



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 94
Skąd: wa?brzych
Wysłany: 2007-09-29, 21:12   

maki04 napisał/a:
tak, z jedn? rurka poprowadzona do we?a od ch?odnicy, a druga swobodnie lataj?c?, przynajmniej u mni?


na wode
_________________

 
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2007-09-29, 21:14   

maki04 napisał/a:
a autko jest po wymianie rozrz?du, olej?w

Mo?e ?le ustawiony rorz?d?
 
 
 
Many
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-29, 21:23   

mo?e silnik chodzi w trybie awaryjnym skoro tyle pali

pali sie check engine?

mo?e jakiego? dziadowskiego paliwa zala?e?
 
 
maki04
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-29, 22:06   

vpower, nie pali sie;/
 
 
S?awekG 
mniejsza zielenina



Pomógł: 12 razy
Wiek: -42
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 173
Skąd: Budzy?
Wysłany: 2007-09-29, 22:56   

Ten zbiornik to zbiornik wyrownawczy ukladu chlodzenia; niestabilna praca - wyglada na zle ustawiony balans a to spalanie :o toz to szok :o No chyba, ze non stop trzymasz go powyzej 5000 obr.
_________________
GS 1992 2,0
 
 
MAIBACHES
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-29, 23:34   

radzilbym sprawdzic przepustnice moze byc zasyfiona
 
 
maki04
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-30, 00:07   

moze i g?upie pytanie... ale jaki balans? nie non stop:)
 
 
Adaho_krak
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-30, 11:06   

maki04 napisał/a:
moze i g?upie pytanie... ale jaki balans?


... pasek balastowy (taki drugi pasek rozrz?du).

Napisz mo?e czy objawy wyst?pi?y bezpo?rednio po wymianie rozrz?du, czy p??niej. Za wysokie spalanie, odpowiedzialna mo?e by? Sonda Lambda. Najlepszym sposobem zdjagnozowania tego typu usterek jest podpi?cie autka pod kompa lub datalogera. Nikt Ci konkretnie nie doradzi co zmieni?. Moja rada: wyczy?ci? przepustnic?, sprawdzi? szczelno?? dolotu, sprawdzi? dro?no?? przewod?w podci?nienia. I pytanie, czy Check Engine zapala si? po przekr?ceniu kluczyka ?? Bo je?li nie to by? mo?e masz spalon? ?ar?wk?, lub jest celowo od??czony.
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2007-09-30, 11:20   

stawiam na ?le z?o?ony rozrz?d
st?d nie stabilna praca i brak mocy
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2007-09-30, 11:23   

Sprawd? ustawienie rozrz?du oraz balansu. Wymieni?e? r?wnie? napinacz ?

Nast?pnie sprawd? sonde lambda.

Dobrze jest te? poogl?da? przewody podci?nienia.

I sprawa prozaiczna - wymieni?e? filtr paliwa ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 12