Problem z kliperkiem... |
Autor |
Wiadomość |
maki04 [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-29, 21:05 Problem z kliperkiem...
|
|
|
Witam, jestem od kilku dni posiadaczem kliperka, 1g 2.0, mam ma?y problem z autkiem, ot?? samochodzik nie chce za dobrze je?dzi?, np w starciu z oplem vectra 2.0 8 v 1993r. zostaje 2 d?ugo?ci z ty?u, a autko jest po wymianie rozrz?du, olej?w i do tej pory na bierz?co by?o serwisowane w mitsubishi. silnik chodzi bardzo ?adnie trzyma wolne obroty, ale po nacisnieciu gazu do 3 tys zachowuje sie bardzo niestabilnie jakby sie d?awi?o powietrzem, <nowy filtr> po?niej po wyzej 5 tys jest to samo, po zatankowaniu 60litr?w zrobi?em na tym 230 km ;/ niemam poj?cia co to moze by?, uk?ad dolotowy z tego co widzia?em jest ca?y, wydech chodzi pi?knie, silnik nie stuka ani nic z tych rzeczy, jest bardzo zadbany. w temacie eclipse jestem zupe?nym laikiem, wi?c prosz? o sugestie, co mo?e by? przyczyn?, acha i od czego jest zbiorniczek pod filtrem? Dziekuje za pomoc i Pozdrawiam!! |
|
|
|
|
tanaka
zielenina
Pomógł: 7 razy Dołączył: 22 Lip 2007 Posty: 94 Skąd: wa?brzych
|
Wysłany: 2007-09-29, 21:08
|
|
|
pod filtrem powietrza ? |
_________________
|
|
|
|
|
maki04 [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-29, 21:09
|
|
|
tak, z jedn? rurka poprowadzona do we?a od ch?odnicy, a druga swobodnie lataj?c?, przynajmniej u mni |
|
|
|
|
maciejka
gruba ryba
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 392 Skąd: to nie tak daleko
|
Wysłany: 2007-09-29, 21:10
|
|
|
maki04 napisał/a: | po zatankowaniu 60litr?w zrobi?em na tym 230 km ;/ | Boze tragedia ja na pelnym baku robie jakies 600 km z groszem... :)hmm... zapytam mojego eksperta od 4g63 i jutro Ci napisze co by to moglo byc ale to pod wieczor... pozdro |
|
|
|
|
maki04 [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-29, 21:12
|
|
|
dzi?ki wielkie, dodam ze od obudowy filtr patrzac z przodu maski jest do prawego otworu obudowy przykr?cony filtr stozkowy... |
|
|
|
|
tanaka
zielenina
Pomógł: 7 razy Dołączył: 22 Lip 2007 Posty: 94 Skąd: wa?brzych
|
Wysłany: 2007-09-29, 21:12
|
|
|
maki04 napisał/a: | tak, z jedn? rurka poprowadzona do we?a od ch?odnicy, a druga swobodnie lataj?c?, przynajmniej u mni? |
na wode |
_________________
|
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2007-09-29, 21:14
|
|
|
maki04 napisał/a: | a autko jest po wymianie rozrz?du, olej?w |
Mo?e ?le ustawiony rorz?d? |
|
|
|
|
Many [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-29, 21:23
|
|
|
mo?e silnik chodzi w trybie awaryjnym skoro tyle pali
pali sie check engine?
mo?e jakiego? dziadowskiego paliwa zala?e? |
|
|
|
|
maki04 [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-29, 22:06
|
|
|
vpower, nie pali sie;/ |
|
|
|
|
S?awekG
mniejsza zielenina
Pomógł: 12 razy Wiek: -42 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 173 Skąd: Budzy?
|
Wysłany: 2007-09-29, 22:56
|
|
|
Ten zbiornik to zbiornik wyrownawczy ukladu chlodzenia; niestabilna praca - wyglada na zle ustawiony balans a to spalanie toz to szok No chyba, ze non stop trzymasz go powyzej 5000 obr. |
_________________ GS 1992 2,0 |
|
|
|
|
MAIBACHES [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-29, 23:34
|
|
|
radzilbym sprawdzic przepustnice moze byc zasyfiona |
|
|
|
|
maki04 [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-30, 00:07
|
|
|
moze i g?upie pytanie... ale jaki balans? nie non stop:) |
|
|
|
|
Adaho_krak [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-30, 11:06
|
|
|
maki04 napisał/a: | moze i g?upie pytanie... ale jaki balans? |
... pasek balastowy (taki drugi pasek rozrz?du).
Napisz mo?e czy objawy wyst?pi?y bezpo?rednio po wymianie rozrz?du, czy p??niej. Za wysokie spalanie, odpowiedzialna mo?e by? Sonda Lambda. Najlepszym sposobem zdjagnozowania tego typu usterek jest podpi?cie autka pod kompa lub datalogera. Nikt Ci konkretnie nie doradzi co zmieni?. Moja rada: wyczy?ci? przepustnic?, sprawdzi? szczelno?? dolotu, sprawdzi? dro?no?? przewod?w podci?nienia. I pytanie, czy Check Engine zapala si? po przekr?ceniu kluczyka ?? Bo je?li nie to by? mo?e masz spalon? ?ar?wk?, lub jest celowo od??czony. |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2007-09-30, 11:20
|
|
|
stawiam na ?le z?o?ony rozrz?d
st?d nie stabilna praca i brak mocy |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
MikeR
KLUBOWICZ go your own way
Pomógł: 9 razy Wiek: 45 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 725 Skąd: SLU
|
Wysłany: 2007-09-30, 11:23
|
|
|
Sprawd? ustawienie rozrz?du oraz balansu. Wymieni?e? r?wnie? napinacz ?
Nast?pnie sprawd? sonde lambda.
Dobrze jest te? poogl?da? przewody podci?nienia.
I sprawa prozaiczna - wymieni?e? filtr paliwa ? |
|
|
|
|
|