Prezentacje Eclipse - Eclipse GS-T silnik 6bolt 1991r kawiora
kawior1gturbo - 2007-11-05, 14:28 Temat postu: Eclipse GS-T silnik 6bolt 1991r kawiora eclipse GS-T 6bolt 1991r
chyba najwiekszym sukcesem jaki do tej pory udalo mi sie osiagnac przy tym
samochodzie, to sprawienie zeby jezdzil.
i nie mowie tu w przenosni, tylko doslownie. problem byl z ECU. raz sie zepsul-->naprawa,
2 raz sie zepsul, nie dalo sie naprawic.
wykombinowale 2 ECU z jakiegos zagranicznego Ecli GSX, ktorego na oczy nie widzialem-podobno jakis tuning mial.
no i dostalem ECU z ktorym rowniez byly klopoty, bo byl przeprogramowany EPROM.
EPROM dalem do przeprogramowania, ale bez efektu..
klopoty rozwiazalem dopiero po zamontowaniu ECUMASTER DET II i po usunieciu przeplywki robiac konwersje MAF-->MAP.
Mape paliwa robilem od zera, gdyz owczesna konfiguracja silnika nie pozwolila mi zebrac zadnych sensownych logow aby DET mogl sie nauczyc nowej mapy i ustalic jakies wartosci.
Nie bylo to latwe zadanie dla osoby, ktora wczesniej nie miala zbyt duzego doswiadczenia z elektronika samochodowa i strojeniem silnika.
wiedzialem, ze bedzie mi potrzebna jeszcze WBO2 wiec sprowadzilem sobie z USA
innovate lc 1 z dodatkowym zegarem(hehe, caly czas mam kontrole nad mieszanka, bardzo przydatny wskaznik, jak sie chce miec spokojne sumienie).
Podlaczenie sondy tez ogarnalem(to akurat bylo chyba najprostsze.Wystarczyla godz. czytania instrukcji i godzina przy samochodzie+montaz sondy w bezpiecznym miejscu w wydechu(co by jej szlag nie trafil)
male modyfikacje ukladu paliwowego
dni i tygodnie spedzone nad lektur? aby wszystko mozna bylo sobie zrobic samemu,
zaowocowaly wreszcie tym, ze samochodzik calkiem fajnie jezdzi, sklad mieszanki odpowiedni w kazdym zakresie obrotow.
test na hamowni z det robiony na trzecim biegu pokazal 188hp na kolach i 288nm
na seryjnym doladowaniu.
ale by bylo to wiarygodne musze go jeszcze powtorzyc, pozatym poczynilem pewne
zmiany w mapie paliwa.
najlepsze jest to, ze przez ten caly okres nic nie popsulem, trzeba bylo tylko czytac dokladnie instrukcje(niestety to nie instrukcja obslugi telewizora, ktorej nie trzeba czytac)
a jest to jedna z dwoch instrukcji montazu jaka ostatnio przeczytalem. druga to instr z innovate lc1
przy okazji bardzo duzo sie dowiedzialem
(a najlepsze, ze gdy kupwalem autko, to nic prawie nie wiedzialem o silnikach turbodoladowanych bo wczesniej tylko N/A hondy)
chcialem jeszcze podziekowac Jadzwinowi, ktory udostepnil mi schemat podlaczenia DET'a do ECU(pozniej ten schemat znalazl sie na stronce www.ecumaster.com
wiec mozecie smialo zamawiac i montowac ecumastery
a instrukcja DET napisana tak ?opatologicznie ze nie powinien miec z nia nikt problemow:)
i za to najwiekszy szacun dla tworcow
narazie zdjecia jeszcze stare.
Ryfi - 2007-11-05, 18:25
autko z tym silnikiem konkret ale jak dla mnie malowanie i spoiler typu "battle" psuje efekt:/ no a ta szachownica to az sie prosi o zdjecie, bylo to modne ale z 5 lat temu:/ no ale kazdy ma swoja wizje i to Twoje autko wiec mozesz z nim robic co chcesz, zycze powodzenia w realizacji planow i witaj w klubie
Anonymous - 2007-11-06, 00:12
a mi tu brakuje przedniego zderzaka od turbo ... podoba mi sie pomysl z tylnymi lampami
mysza - 2007-11-06, 07:35
Gdyby ?ci?gn?? spojler i pomalowa? na jednolity kolor by?oby du?o lepiej.Fajny pomys? z tylnymi lampkami ciekawi mnie jak one ?wieca tzn jak wygl?daj?. Pozdro
Pablo1o - 2007-11-06, 10:44
Cze??
Jesli mog? co? od siebie to widze , ?e kolega zaprawiony w boju. Autko ?adnie zrobione i naprawione. Co do malowania to kwestia gustu. Mi bardziej by si? podoba? w Tribalem albo jak?? grafik? ale oczywi?cie to Tobie musi si? podoba?. Kolorek pi?kny . Dobra robota. Lampy z ty?u super:)
maciejka - 2007-11-06, 12:03
yo yo gratki za podjecie wyzwania w remoncie auta lampy tylne sa fajne ciekawe... fajnie tez ze jest to GST bo malo ich...ale tej szachownicy nie bede komentowal pozytywnie moze na zywo lepiej wyglada twoj gust i szacunek dla Ciebie jednolity kolor chyba lepszy by by? jak inni pisali...ogolnie oceniam na dobry +
kawior1gturbo - 2007-11-06, 12:27
spoczko(do tej szachownicy to juz sie z m-c przymierzam,zeby zdjac:) ) spoilerek tez mam zamiar zmienic... malowania nie bede ruszac,do momentu az zalatwie sobie body kita:)narazie szukam konkret felaszek(moze 18") hamulcow(co po niektorzy forumowicze juz wiedza) sporawego IC-lerka, zawiasow.... itd..... a ta szachownice to nawet dzisiaj zdejme:) dzieki za koment, bo mnie zmotywowal do dzialania. (na zdj.wygladalo to inaczej gdy zamawialem)
[ Dodano: 2007-11-06, 12:34 ]
GOLDI, pytanko a masz moze taki zderzak(planuje obnizyc klipsa i nie wiem czy body kit sie nie roz... na jakiejs DZIURBIE w normalnej polskiej drodze)chociaz narazie nie mam na nic czasu,ale w niedalekiej przyszlosci:) juz sie nie moge doczekac....ahh...
[ Dodano: 2007-11-06, 12:56 ]
ide sciagac szachowniczke... a zimno dzis jak chu.... nara ziomki!
Anonymous - 2007-11-06, 14:45
niestety nie mam takiego zderzaka ale moim zdaniem bedize lepszy od body kitow
chodzi mi o taki bumper
a na tyl tylko dokladke zderzaka i bedzie cacy
kawior1gturbo - 2007-11-06, 14:51
no wlasnie,ciezko jest cos dostac do stylingu 1 G.
Wlasnie sciagnalem szachownice. umyje jutro, bo ze 2 st.C dzis...tera bede zamawiac kierownice sportowa, bo ile razy mam jakiegos drifta to sie poce,nie z nerwow tylko sie nakrecic tym kolem sterowym musze:)
|
|
|