Osiągi 3,8 gt |
Autor |
Wiadomość |
matim
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 1265 Skąd: Giżycko/Warszawa
|
Wysłany: 2009-12-03, 13:55
|
|
|
viader napisał/a: | Odpisz? cho? pewnie i ten post zostanie usuni?ty. Plusem jest szybsze wkr?canie si? na obroty co oznacza lepsze przyspieszenie, cho? auto mo?e mie? zadyszk? przy wy?szych pr?dko?ciach. Tyle teorii, w praktyce wi?kszo?? os?b odczu?a popraw? przyspieszenia bez zmniejszania v-max, czy s?abni?cia pod g?rk?. Jak b?dzie w eclipse to opisz? jak zamontuj?.
PS: Zamiast kasowa? posty na temat lekkiego zamachu, mo?na by?o wydzieli? nowy temat, cho?by w og?lnych.
W sieci naprawd? trudno znale?? opinie na ten temat i s? one mocno zr??nicowane. Ja by? mo?e za tydzie? opisz? plusu i minusy tego rozwi?zania. |
viader, to za?o? sobie takowy temat, zamiast brudzi? w 4g
zaraz redy sie posypi?... |
_________________ BMW E91 320D happy
Pacifica 4.0 |
Ostatnio zmieniony przez matim 2009-12-03, 13:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
karolko [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-03, 15:13
|
|
|
Zastanawiam si? na jakiej podstawie twierdzicie, ?e osi?gi w 4g s? gorsze od poprzednich modeli? Ja nie znam seryjnego szybszego ecli ni? 3,8gt . Inna sprawa, ?e trzeba umie? tym autem wykr?ci? takie wyniki o jakich m?wi |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-12-03, 15:15
|
|
|
Ka?dy GSX jest szybszy, mo?e nie na suchym ale niech chocia? spadnie deszcz... |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
karolko [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-03, 15:28
|
|
|
viader napisał/a: | Ka?dy GSX jest szybszy, mo?e nie na suchym ale niech chocia? spadnie deszcz... |
No wi?c nie jest szybszy, tylko ma lepsz? trakcj |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2009-12-03, 15:31
|
|
|
karolko napisał/a: | No wi?c nie jest szybszy, tylko ma lepsz? trakcj?. |
wiec znaczy to ?e jest szybszy, wa?ny jest jeszcze wspo?czynnik oporu powietrza no i trzeba bra? pod uwage ile tej mocy jest przenoszone na ko?a
karolko, ile wa?y dok?adnie 4G GT? |
Ostatnio zmieniony przez MATi 2009-12-03, 15:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-03, 15:42
|
|
|
MATi napisał/a: | no i trzeba bra? pod uwage ile tej mocy jest przenoszone na ko?a | tutaj wygrywa GT 4g niz GSX ze stratami z napedow
nie wiem skad sie wziela ta teoria ze gsx jest lepszy (seria)? w serii to to s?abizna straszna jesli chodzi o potencjal do modzenia to f*ck gsx ma ogromny... co nie znaczy ze z vki za ta sama kase tez nie mozna zrobic potwora 400km bez kucia v6 na kompresorze ;> |
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2009-12-03, 15:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
karolko [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-03, 15:51
|
|
|
Nap?d na 4 ko?a daje wi?ksze mo?liwo?ci i fajniejsz? zabaw?. Gdyby w 4g by?a taka opcja, to nic wi?cej by nie by?o mi trzeba (no opr?cz kompresora i kilku gadget?w). Na youtube jest par? takich potwor?w, kt?re maj? 400-600 ps i nap?d na prz?d . |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
|
|
|
|
karolko [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-13, 20:51
|
|
|
W?a?nie pad? rekord. V Power Racing + dobra trakcja = 5,8 od 0-100 km/h |
|
|
|
|
Radamanthys [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-14, 13:38
|
|
|
karolko napisał/a: | W?a?nie pad? rekord. V Power Racing + dobra trakcja = 5,8 od 0-100 km/h |
Manual czy automat ??
PS Gratulacje |
|
|
|
|
karolko [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-14, 15:46
|
|
|
Dzi?ki
mam manualn? skrzyni |
|
|
|
|
nezik
KLUBOWICZ zeto
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Gru 2007 Posty: 623 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2009-12-15, 02:32
|
|
|
karolko napisał/a: | W?a?nie pad? rekord. V Power Racing + dobra trakcja = 5,8 od 0-100 km/h |
a czym to mierzone, jezeli mozna spytac? |
|
|
|
|
MikeR
KLUBOWICZ go your own way
Pomógł: 9 razy Wiek: 45 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 725 Skąd: SLU
|
Wysłany: 2009-12-15, 06:57
|
|
|
Nezz, poczytaj temat od pocz?tku a nie zadawaj g?upich pyta? |
|
|
|
|
nezik
KLUBOWICZ zeto
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Gru 2007 Posty: 623 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2009-12-15, 14:41
|
|
|
wlasnie chialem tego uniknac
tak czy siak, to bardzo dobry wynik, gratulacje |
|
|
|
|
Lewix
zielenina
Dołączył: 03 Cze 2008 Posty: 28 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2009-12-15, 23:35
|
|
|
Wedlug mnie takie urzadzenie to jest bajka dla malych dzieci. Moj brat mial m3 e46, ktora robi 5,4 sek. przy 343 koniach to wedlug tego by zrobil 4,5 |
|
|
|
|
Gierap [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-15, 23:51
|
|
|
Hm... wiadomo, ?e nie jest to fotokom?rka, G-Tech te? wiemy wszyscy, ?e k?amie, chocia? akurat w jego przypadku na YT amerykanie zrobili por?wnanie w?a?nie programu acc.na Iphonie vs. Gtech i lepiej wypad? program z tel. kom?rkowego ale zawsze jest to jaki? punkt odniesienia i na pewno lepiej tak, ni? "dupohamownia" czy s?awny stoper w r?ce i jazda... |
|
|
|
|
karolko [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-16, 00:36
|
|
|
Lewix napisał/a: | Wedlug mnie takie urzadzenie to jest bajka dla malych dzieci. Moj brat mial m3 e46, ktora robi 5,4 sek. przy 343 koniach to wedlug tego by zrobil 4,5 |
A wed?ug mnie nie masz poj?cia o sprawie . Skoro program potrafi precyzyjnie okre?la? pr?dko?? (por?wnywa?em wiele razy z licznikiem), to znaczy, ?e potrafi dokonywa? pomiar?w, kt?re maj? co? wsp?lnego z rzeczywisto?ci?. A co do m3, to wcale bym si? nie spodziewa? znacznie lepszych osi?g?w. poniewa? jak wiadomo straty mocy przy tylnym nap?dzie s? z regu?y wi?ksze. Zreszt? przecie? mo?esz zrobi? pomiar i wnie?? sensown? informacj? a nie gdybanie, kt?re z pewno?ci? jest mniej dok?adne ni? tempes gtx |
Ostatnio zmieniony przez karolko 2009-12-16, 00:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-16, 01:09
|
|
|
straty na napedach uwielbiam takie tematy straty FWD to okolo 40km... straty RWD to 60km. co niezmienia faktu ze to i tak 60km wiecej od 3,8
ba rwd to lepsza trakcja |
|
|
|
|
Gierap [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-16, 01:35
|
|
|
GOLDI napisał/a: |
ba rwd to lepsza trakcja |
Chyba, ?e kierownik dupa, to i RWD mu nie pomo?e....
Najpro?ciej by?o by wpakowa? ten program do M3 i zrobi? pomiar, je?eli program oszukuje, to by oszukiwa? w obu przypadkach, by?o by jakie? por?wnanie...
Inna sprawa, ?e jak Goldi pisa? wszystko przemawia za M3. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-16, 01:42
|
|
|
Gierap napisał/a: | Chyba, ?e kierownik dupa, to i RWD mu nie pomo?e.... | rozwazamy tutaj przypadek idealny czyli kierowca ten sam tu i tu |
|
|
|
|
|