Chyba, ?e kierownik dupa, to i RWD mu nie pomo?e....
rozwazamy tutaj przypadek idealny czyli kierowca ten sam tu i tu
To odpowied? jasna jest i ?aden GTX w telefonie, czy G-Tech nie uratuje 3.8 przed pora?k?
finger [Usunięty]
Wysłany: 2009-12-16, 04:24
karolko napisał/a:
Skoro program potrafi precyzyjnie okre?la? pr?dko?? (por?wnywa?em wiele razy z licznikiem), to znaczy, ?e potrafi dokonywa? pomiar?w, kt?re maj? co? wsp?lnego z rzeczywisto?ci?.
Moze sie czepiam ale co ma licznik predkosci z rzeczywistoscia? Bo moze nie zrozumialem, do czego finalnie porownywales pomiary?
Pomógł: 51 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1793 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2009-12-16, 07:40
MikeR napisał/a:
BMW M3 3.2 manual E36 zje Ecli 3.8 na ?niadanie
co racja to racja nawet moje ecli by nie da?o rady M3. A tak do tematu co my?licie na temat pomiaru przy?pieszenia TT. Zanim odstawi?em do projektu TT wskaza? przy?pieszenie 6,1 sek. Jaki b?dzie teraz czas to sie oka?e dopiero na lato ale jakie jest wasze zdanie na temat pomiar?w TT?
_________________ BMW 7 E65
Hyundai i10
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana
karolko [Usunięty]
Wysłany: 2009-12-16, 09:37
Nie czytacie uwaznie i przez to wprowadzacie zamieszanie. Nie rozmawiamy tu o m3. A nawet jak rozmawiamy, to nikt nie twierdzi, ?e 4g jest szybsze, czy ma taki sam osi?g.
karolko [Usunięty]
Wysłany: 2009-12-16, 10:01
finger napisał/a:
karolko napisał/a:
Skoro program potrafi precyzyjnie okre?la? pr?dko?? (por?wnywa?em wiele razy z licznikiem), to znaczy, ?e potrafi dokonywa? pomiar?w, kt?re maj? co? wsp?lnego z rzeczywisto?ci?.
Moze sie czepiam ale co ma licznik predkosci z rzeczywistoscia? Bo moze nie zrozumialem, do czego finalnie porownywales pomiary?
M?wi? o tym, ?e por?wnanie wskazania licznika w aucie i pr?dko?ci w tempes gtx, wychodzi dobrze, tzn. jest w miar? sta?a r??nica oko?o 3km/h. Czyli wskazuje ok. I nigdy si? nie spotka?em z sytuacj?, ?eby pokazywa? np. wi?cej ni? licznik auta. Jesli ju?, to nieco mniej, gdy by?y jakies k?opoty z sygna?em.
swoj? droga ogl?da?em ostatnio jaki? niemiecki program motoryzacyjny i kole? testowa? Audi Q7 V12 TDI i w?a?nie osi?gi testowali tym samym sprz?tem co karolko, por?wnianie do wynik?w deklarowanych przez producenta wysz?o ca?kiem realnie
karolko [Usunięty]
Wysłany: 2009-12-16, 10:53
MikeR napisał/a:
karolko, ja tego nie podwa?am
swoj? droga ogl?da?em ostatnio jaki? niemiecki program motoryzacyjny i kole? testowa? Audi Q7 V12 TDI i w?a?nie osi?gi testowali tym samym sprz?tem co karolko, por?wnianie do wynik?w deklarowanych przez producenta wysz?o ca?kiem realnie
MikeR, ciesz? si?, ?e to napisa?e?, bo tych "wszystkowiedz?cych" mo?e troch? ostudzi w pisaniu bezsensownych tekst?w i zajm? si? jak?? konkretn? robot?
Gierap [Usunięty]
Wysłany: 2009-12-16, 10:53
No nikt nie podwa?a, ?e wyniki mog? by? zbli?one, ale je?eli 3.8 robi wg. tego 100km\h w czasie kr?tszym ni? M3, gdzie ka?dy nie ?e nie zjechana eMka zjada takie Eclipse, to co? ju? nie bardzo...
karolko no nikt tu bez sensu nie pisze, tylko stara si? zrozumie? w jaki spos?b wolniejsze Eclipse robi czas lepszy od innego szybszego i sprawdzonego, ?e szybszego samochodu, pisz? w sensie E36 M3, bo z E46 to ju? w og?le ?adnych szans, to chyba jest oczywiste, tu wg. pomiar?w wychodzi, ?e r??nica jest jaka? minimalna.
Ostatnio zmieniony przez Gierap 2009-12-16, 10:56, w całości zmieniany 2 razy
karolko [Usunięty]
Wysłany: 2009-12-16, 11:01
Gierap napisał/a:
je?eli 3.8 robi wg. tego 100km\h w czasie kr?tszym ni? M3
karolko .
No nie mog?.. A gdzie napisa?em, ?e tak jest ? Chyba kolega nie czyta uwa?nie i st?d si? bior? w?a?nie jakie? dziwne gadki.
Gierap, moj? M3 E36 skroi?em M3 E46, nie wiem kto Ci powiedzia? ?e 46 jest szybsze. Poza tym nie rozmawiamy tu o osi?gach M3 tylko o osiagach Ecli 3.8 mierzonych konkretnym sprzetem pomiarowym. M3 w serii ma mniej ni? 5,8/100.
Tak czy srak, Karolko ma dobrze opanowane Ecli
karolko [Usunięty]
Wysłany: 2009-12-16, 12:50
MikeR napisał/a:
Gierap, Tak czy srak, Karolko ma dobrze opanowane Ecli
thx MikeR
Radamanthys [Usunięty]
Wysłany: 2009-12-17, 10:26
Widz?, ?e na ka?dym z forum dyskusja odno?nie max osi?g?w np. do 100 wzbudza emocje typu a BMW i tak jest szybszy...Tylko jaki jest cel takiego komentarza ?? Ka?dy to wie
A wracaj?c do do tematu no jak wida? 5,8 da sie osi?gn??, przyjmuj?c chyba najlepsze paliwo na rynku i warunki pogodowe...Bo rozumiem, ?e nie d?uba?e? w 3,8 bo tak jak co poniekt?rzy uwa?aj? to za brak sensu, mimo wszystko po do?wiadczeniach tjuningowych mojego wcze?niejszego auta (kolo 8 tys. na dodatki) zrozumia?em ?e nie warto aczkolwiek morderczy dla benzyniak?w przynajmniej z teorii Chip + max 10% do ca?o?ci mo?e da? te 290 KM i kolo 380-390 Nm wtedy my?l? ?e Karolko b?dziesz mia? z 5,5 b?d? 5,4 No ale to gdybania, mimo wszystko jak juz kupi? to pomy?l? nad tym, bo sto?ki kolektory, powi?kszone przepustnice, wa?ki i inne magiczne rzeczy raczej nie b?d? wchodzi?y w gr?, przy sprzeda?y i tak nie maj? najmniejszego znaczenia...niestety
PS czy kto? mierzy? automat 3.8 ?? czy jest du?o gorszy ? Bo np. w SLK automat wydaje si? minimalnie szybszy ni? manual 5 biegowy..."wydaj? si?" bo stoperem pomiar?w nie zrobi?, a programu licz?cego nie posiadam
GOLDI [Usunięty]
Wysłany: 2009-12-17, 11:33
Radamanthys, chip do wolnossacego auta benzynowego ? widze ze jestes kolejna osoba ktora ktos cos gdzies wyczyta?a a taka naprawde nie ma zielonego pojecia o czym pisze...
allias [Usunięty]
Wysłany: 2009-12-17, 11:57
Radamanthys napisał/a:
w teorii Chip + max 10%
i wszystko jasne
Radamanthys [Usunięty]
Wysłany: 2009-12-17, 12:10
GOLDI napisał/a:
Radamanthys, chip do wolnossacego auta benzynowego ? widze ze jestes kolejna osoba ktora ktos cos gdzies wyczyta?a a taka naprawde nie ma zielonego pojecia o czym pisze...
Owszem nic nie wiem Dowiadywa?em si? ju? w zdu?skiej woli co i jak og?lnie chip do wolnossaka jest kiepskim pomys?em bo ma?o daje ale przyjmuj?c ze Eclipse ma tak du?o koni i do?? wysoki moment to i tak b?dzie ?adny przyrost...
A co do wiedzy wiem ?e chip do SLK jest taki jak u Diesla (ba niby kompressor ma najwy?szy moment przy chyba 4500 tys, ale z do?wiadczenia wiem ?e najlepiej ?apie z do?u) tylko trzeba wymieni? ko?o pasowe i okazuje sie ?e kompressor zachowuje sie tak samo i przyrost mia? by? do mojego z 193 KM do 220KM i moment z 280 do 310...ale niestety chip 1700 z? + ko?o pasowe 1200 z? niby ma?o niby du?o, ale sobie odpu?ci?em w ko?cu to 12 letnie auto...Nie warto inwestowa?, wiem ?e skarcicie mnie za pomys? chip do wolnossaka i ?e chip tylko do diesla i to najlepiej w turbinie, ale jak sie okazuje chip to tylko remap komutera ro?nica jest taka ?e si? poprostu nie wyci?gnie tyle co z Diesla, ot ca?a r??nica
Ostatnio zmieniony przez Radamanthys 2009-12-17, 12:23, w całości zmieniany 2 razy
GOLDI [Usunięty]
Wysłany: 2009-12-17, 12:13
Radamanthys napisał/a:
i okazuje sie ?e kompressor zachowuje sie tak samo i przyrost mia? by? do mojego z 193 KM do 220KM i moment z 280 do 310 i wyobra? sobie ?e to tylko wolnoss?cy benzyniak..
jak silnik doaldowany mechanicznie (kompresor) moze byc wolnossacy ? o czym ty piszesz?
zmieniasz kolko na kompresorze wiec podnosissz doladowanie... podnoszac doladowanie wzrasta moment. wiec znow nie wiesz o czym piszesz... zeby dostroic paliwo do wiekszej dawki powietrza (doladowania) trzeba zrobic remap...
doladowanie to doladowanie... bez wzgledu czy to kompresor czy disesl czy turbo
za?ama?em sie
Radamanthys [Usunięty]
Wysłany: 2009-12-17, 12:17
Wed?ug danych u mojego poprzednika, kt?ry jednak sie skusi? :
230 Kompressor – 192KM 260Nm -> 222KM 325 Nm
Niestety nie znam jego stanu, auta rocznika i zu?ycia, ani tego czy pasowe wymienia?, ale c?? Niewiedza Goldi nie boli prawda ??
[ Dodano: 2009-12-17, 12:22 ]
GOLDI napisał/a:
Radamanthys napisał/a:
i okazuje sie ?e kompressor zachowuje sie tak samo i przyrost mia? by? do mojego z 193 KM do 220KM i moment z 280 do 310 i wyobra? sobie ?e to tylko wolnoss?cy benzyniak..
jak silnik doaldowany mechanicznie (kompresor) moze byc wolnossacy ? o czym ty piszesz?
zmieniasz kolko na kompresorze wiec podnosissz doladowanie... podnoszac doladowanie wzrasta moment. wiec znow nie wiesz o czym piszesz... zeby dostroic paliwo do wiekszej dawki powietrza (doladowania) trzeba zrobic remap...
doladowanie to doladowanie... bez wzgledu czy to kompresor czy disesl czy turbo
za?ama?em sie
\
No dobra przepraszam pomyli?em sie nie wpad?em na to ?e kompresor nie jest wolnoss?cy Posta poprawi?em czy tak lepiej ??
Ostatnio zmieniony przez Radamanthys 2009-12-17, 12:24, w całości zmieniany 1 raz
kisielisodd [Usunięty]
Wysłany: 2009-12-17, 12:24
?o k*rwa, ale auto z kompresorem nie jest autem wolnoss?cym.
Czasami lepiej siedzie? nie odzywa? si? i udawa? g?upiego, ni? raz si? odezwa? i rozwia? wszelkie w?tpliwo?ci
Radamanthys [Usunięty]
Wysłany: 2009-12-17, 13:17
Wujek napisał/a:
Radamanthys, czego w profilu zaznaczy?e?, ?e jeste? kobiet???
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach