Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Pompa ABS nie wyłącza się
Autor Wiadomość
Bartik
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-25, 19:11   Pompa ABS nie wyłącza się

Pamietam ze byl taki temat na starym forum ale nie pamietam o co tam wtedy chodzilo chyba cos z przekaznikami ale nie pamietam za bardzo co

Blagam o szybka odpowiedz bo wlasnie jestem u znajomej a jeszcze mam dluga droge przed soba
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-21, 23:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-25, 19:15   

tak wina przekaznika... pomagala na chwile popukanie w niego... a najlepiej wyciagnij bezpiecznik od absu i jezdzij troche ostrozneiej bo bez abs...
 
 
ralph
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-25, 19:15   

sprawdz bezpiecznik.
 
 
Bartik
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-25, 19:26   

Patrzylem na puszke od bezpiecznikow ale go namierzyc nie moge :wtf:
 
 
ralph
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-25, 19:27   

na puszce od srodka masz napisane gdzie jaki bezpiecznik jest.
 
 
kris1976 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 47
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 140
Skąd: szczecin / police
Wysłany: 2007-07-25, 21:04   

na pewno nie bezpiecznik :) przy uszkodzonym nie dzialal by ABS, to wina przekaznika ktory po zadzialaniu sie skleil, pomaga postukanie w niego, najlepiej kiedys go wymienic :) a znajduje sie w puszcze przy pompie ABS-u :)
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-25, 21:08   

dlatego poki co wyjac bezpiecnzik... pompa przestanie chodzic a wlozyc go spowrotem po zalozeniu nowego przekaznika...
 
 
kris1976 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 47
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 140
Skąd: szczecin / police
Wysłany: 2007-07-25, 21:42   

a bezpiecznik pompy ABS-u znajduje sie w puszcze zaraz przy klemie akumulatora :)
 
 
 
Bartik
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-25, 23:52   

Zrobilem wystarczylo delikatnie z sercem mosci panowie :serduszka:

Nic przez sile lekko mlotkiem :hahaha: :hahaha:

Popukalem przekaznik i sie skonczylo :ok:

A swoja droga ciekawe za ile zrobi sie to samo :wtf:


edit: done :uscisk: :glaszcze: hehe
Ostatnio zmieniony przez Bartik 2007-07-26, 00:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-25, 23:54   

kontroluj bo Ci mzoe aku rozwalic rozladowac znaczy sie lub pompe absu spalic...

przypominam o opci "pomogl" :ksiadz:

edit: krisowi tez sie nalezy :P
 
 
Matys
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-26, 00:12   

I pamietaj, ?e bezpiecznika od ABSu 60A nie da sie wyj??! Od jest przykrecany kluczem 10. Ja tak wyciagalem na sile ze az wyrwalem, a bardzo trudno taki potem dostac...raczej tylko na szrocie. Ja mialem ten sam problem, pompa rozladowywala mi aku, jedzcilem przez 0,5 roku bez ABSu. Niedawno dzieki uprzejmosci pewnego klubowicza (wieeelkie podziekowania dla Robkulkina:) i jego pi?knej towarzyszki, pozdro dla Was;) ... / tak tak jeszcze coniektorzy pamietaja bardzo pozytywnie miniony zlot:D) zdobylem ten przekaznik i juz chyba teraz jest ok;p
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-07-26, 08:55   

no dopiero temat znalaz?em :wtf: tak jak ci m?wi?em na gg. Przeka?niczek. A jak by co to dysponuje takimi bezpiecznikami jak od abs 60A 8)
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2007-07-26, 17:01   

GOLDI napisał/a:
kontroluj bo Ci mzoe aku rozwalic rozladowac znaczy sie lub pompe absu spalic...

przypominam o opci "pomogl" :ksiadz:

edit: krisowi tez sie nalezy :P


naci?gacze :D :jezyk: :ksiadz: :ksiadz:
 
 
S?awekG 
mniejsza zielenina



Pomógł: 12 razy
Wiek: -42
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 173
Skąd: Budzy?
Wysłany: 2007-07-26, 20:34   

Cytat:
to wina przekaznika ktory po zadzialaniu sie skleil, pomaga postukanie w niego, najlepiej kiedys go wymienic

Cytat:
A swoja droga ciekawe za ile zrobi sie to samo

Bartik nie ludz sie, ze masz ju? problem z glowy bo pukniecie w przekaznik jest rozwiazaniem doraznym. Jak sie skleil raz to sie sklei znow z czestotliwoscia narastajaca. Mozesz sprobowac przedluzyc mu zycie poprzez delikatne wyszlifowanie stykow papierem sciernym o granulacji 800-1200. Ale do tej operacji musialbys rozciac obudowe. Najpewniejszym rozwiazaniem jest wymiana na nowy. I nie zrazaj sie tym, ze w sklepie najprawdopodobniej na pierwszy rzut oka sprzedawca stwierdzi, iz takich nie maja [ a to ze wzgledu na bardzo masywne wyprowadzenia pradowe] ale sam sprawdz i porownaj z typowym przekaznikiem z jednym stykiem NO. Mozna tez uzyc przekaznik ze stykiem przelacznym ale trzeba wyciac nozke od styku NC. Mozesz spokojnie zastosowac przekaznik od 20A w zwyz. Ja mam zamontowany 20A i jezdze tak od pol roku bez najmniejszych problemow :ok:
_________________
GS 1992 2,0
Ostatnio zmieniony przez S?awekG 2007-07-27, 15:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Matys
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-27, 10:00   

Kurcze takich ludzi warto miec w klubie:D
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-07-27, 19:26   

przypominam o opcji pom?g?.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Bartik
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-27, 20:47   

Ja tym miskiem jezdze sporadycznie wrecz "od swieta" ale dzieki wszystkim za pomoc :amen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13