przyciski w kierownicy nie działają |
Autor |
Wiadomość |
Fotograf
zielenina
Wiek: 43 Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 86 Skąd: Władek
|
Wysłany: 2010-11-10, 12:05 przyciski w kierownicy nie działają
|
|
|
To mi raczej "nie przeszkadza" ale zastanawiam si? co i gdzie odkr?ci? by zobaczy? czy jaka? wtyczka czasami nie jest wypi?ta...
Prosz? o sugestie co mam i jak odkr?ci?...
A i jeszcze mam problem z ?ar?wk? w baga?niku ale to w innym temacie: http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=8612 |
_________________ [img]https://www.wladek.p...18(12).png/img] |
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-05-25, 17:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Grzegorz
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Wiek: 48 Dołączył: 03 Sty 2008 Posty: 379 Skąd: G?ttingen
|
Wysłany: 2010-11-10, 17:31
|
|
|
Musisz wyjac Airbag i bedziesz mial wtyczki |
_________________ BORN TO PERFORM |
|
|
|
|
Fotograf
zielenina
Wiek: 43 Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 86 Skąd: Władek
|
Wysłany: 2010-11-10, 19:13
|
|
|
dobra a jak si? go wyci?ga?
tzn pewnie jest jaki? spos?b aby to zrobi? "bezbole?nie"
rozumiem ?e albo tam albo przy radiu co? si? wyci?gn??o... |
_________________ [img]https://www.wladek.p...18(12).png/img] |
|
|
|
|
Adam
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 48 Dołączył: 25 Sie 2009 Posty: 171 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-11-10, 19:59
|
|
|
Znalaz?em cos takiego moze Ci sie przyda
|
|
|
|
|
Fotograf
zielenina
Wiek: 43 Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 86 Skąd: Władek
|
Wysłany: 2010-11-10, 22:13
|
|
|
Kurczaki - w?a?nie siedz? w gara?u nad rozkr?con? kierownic?...
Tu wszystko wygl?da "wspaniale"...
Jakby nikt pr?cz mnie tu wcze?niej nie zagl?da?...
Wtyczki siedz? mocno i pewnie...
Na wszelki wypadek je wyci?gn??em i wsadzi?em ...
odkr?ci?em te? os?on? stacyjki no i tam te? wszystko "dziewicze"...
Zauwa?y?em, ?e przyciski od radia i te od tempomatu lec? na tej samej wtyczce wi?c pewnie jakby o to chodzi?o to by te? tempomat nie dzia?a?...
Prosz? o kolejne sugestie gdzie szuka? przyczyny...
A mo?e jest jaka? kombinacja przycisk?w kt?ra za??cza i wy??cza te przyciski w kierownicy?
PS: wie kto? jak rozkr?ci? panel z radiem?
Mo?e tam jest co? nie tak... |
_________________ [img]https://www.wladek.p...18(12).png/img] |
|
|
|
|
Grzegorz
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Wiek: 48 Dołączył: 03 Sty 2008 Posty: 379 Skąd: G?ttingen
|
Wysłany: 2010-11-11, 07:43
|
|
|
Oslona jest na zatrzaskach a radio na 4 ?rubach |
_________________ BORN TO PERFORM |
|
|
|
|
Fotograf
zielenina
Wiek: 43 Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 86 Skąd: Władek
|
|
|
|
|
Grzegorz
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Wiek: 48 Dołączył: 03 Sty 2008 Posty: 379 Skąd: G?ttingen
|
Wysłany: 2010-11-11, 11:10
|
|
|
Od do?u delikatnie podwarzy |
_________________ BORN TO PERFORM |
|
|
|
|
Adam
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 48 Dołączył: 25 Sie 2009 Posty: 171 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-11-11, 11:21
|
|
|
Podwa?asz przedni panel ?rubokr?tem w miejscu gdzie s? strza?ki i wszystko zejdzie bez problemu.
|
|
|
|
|
maly_tomi
zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 41 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2010-11-11, 12:04
|
|
|
Jak wyjmiesz radio to wyci?gnij wtyczk? C-119
Piny 31 i 42 to s? przyciski (przewody Zielono-Czarny i Zielono-Pomara?czowy)
Wsad? tam omomierz i pomierz rezystancje.
Powinny by? takie:
Bez przycisk?w: 12kOhm
Lewy g?rny: 1,05kOhm
Lewy ?rodkowy: 0,45 kOhm
Lewy dolny: 2,59 kOhm
Prawy g?rny: 4,34 kOhm
Prawy ?rodkowy: 0 Ohm
Prawy dolny: 6,65 kOhm |
_________________ Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS '08 - Apache
Mitsubishi Eclipse G4 '06
MotoFoto |
|
|
|
|
Fotograf
zielenina
Wiek: 43 Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 86 Skąd: Władek
|
Wysłany: 2010-11-12, 13:32
|
|
|
No sprawdzi?em t? rezystancj?...
Wprawdzie nie wiem kt?ra to jest ta wtyczka c-119 ale chyba sprawdzi?em dobre kable
(te kt?re s? na skraju tej wtyczki w takim "odosobnieniu" w por?wnaniu z innymi kablami... bo reszta jest blisko siebie a te dwa s? troch? na "uboczu"...)
Tam omomierz nic nie wskazuje...
Sprawdzi?em jeszcze raz rezystancj? na kierownicy i tam jest "poprawna"...
Okaza?o si?, ?e jest przerwa pomi?dzy kierownic? a stacyjk? czyli uszkodzony jest ten obrotowy element co przekazuje napi?cie pomimo kr?cenia kierownic?...
Teraz pytanie takie - pr?bowa? kto? go naprawia? kiedy??
Ja w G1 mia?em go rozkr?cone i tam by?y obrotowe ?cie?ki i co? na zasadzie pantograf?w co si? po nich ?lizga?y (jak dobrze pami?tam bo to do?? dawno by?o)...
W G4 mo?e by? to inaczej rozwi?zane bo tu do?? sporo kabli idzie...
Macie jakie? pomys?y?
Na razie jestem sp?ukany i kupno nowego kr?cio?ka raczej nie wchodzi w gr? (no chyba, ?e z jakim? kosmicznym rabatem)
Kto tylko co? mo?e pom?c niech pisz? - do ?rody mog? mie? i b?d? mia? rozgrzebany ten prz?d i jak b?d? jakie? pomys?y to zaraz je wprowadz? w ?ycie...
Potem ju? samochodzik wraca do "gry" i b?dzie je?dzi?...
[ Dodano: 2010-11-14, 20:50 ]
Mam jeszcze jedno pytanie - czy po odkr?ceniu tej g??wnej nakr?tki co trzyma kierownice, trzeba mie? jakie? jeszcze narz?dzie aby ?ci?gn?? kierownic?, czy wystarczy j? poprostu wybi? z tego "trzpienia" ...
[ Dodano: 2010-11-15, 20:44 ]
ok problem za?atwiony (czasowo)...
jeden kabel w wst??ce w tym k??ku w kierownicy by? p?kni?ty...
lekko go zlutowa?em i mam nadziej?, ?e na jaki? czas wystarczy...
problem w tym ?e przez to grzebanie przy kierownicy "popsu?em" poduszk?...
znaczy system ma jaki? error bo si? lampka pali...
kable s? na pewno ok... to raczej b??d spowodowany wypi?ciem poduszki...
musz? teraz jecha? by mi error skasowali... |
_________________ [img]https://www.wladek.p...18(12).png/img] |
Ostatnio zmieniony przez Fotograf 2010-11-12, 13:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|