Co ciekawsze projecty ;) |
Autor |
Wiadomość |
kiepuczi
KLUBOWICZ
Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 970 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2010-10-18, 11:32
|
|
|
seba napisał/a: | GOLDI, xyz?? wiesz co? wi?cej o tych hamownikach?? bo to tajwan, chcemy to zacz?? wk?ada? do subaru a cena jest dobra |
tajwany mj? to do siebie, ?e s? tanie w zakupie ale tak szybko jak je sprzedacie to jeszcze szybciej klient wr?ci do was po komplet tarcz , bo klocki to dobierzesz czy to z ferodo czy Hawka. Co mu wtedy zaproponujecie , nowy komplet tarcz co drugi wypad do U?e?a.
A jak b?d? mocno upala? na wyczynowych klockach to i pokrzywi? mostki w zaciskach.
Na klockach Hawka DTC-30 pewnie zawin?? by zacisk si? pod opon?
Stosunkowo najtaniej obecnie ze wzgl?du na s?abn?cy kurs dolara wypada Stoptech pod wzgl?dem jako?ci i ceny. Porz?dne tarcze z dobrego stopu w razie czego za rozs?dn? cen? .
Przyk?ad tarcze 355 mm pod EVO kosztuj? tyle co p?ywaj?ce od DBA czy Giro pod seryjny zacisk 3 tys PLN. Lepiej nawet moim zdaniem wstawi? mniejszy zestaw stoptecha ST-40 do WRX ni? pakowa? si? w Tajwany. |
_________________ We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/ |
Ostatnio zmieniony przez kiepuczi 2010-10-18, 11:37, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-12-02, 17:01
|
|
|
zadko w ten temat ostanio zagladam i czasu za bardzo nie mam go aktualizowac dlatego wiekszosc opisuje na http://www.facebook.com/p...157433960937222
ale poki co troche dzialo ostatnimi czasy u nas poza kilkoma eclipseami klubowymi:
BMW e30, pieknie odrestaurowana, silnik 2,7 bardzo lekka fajna zabawka:
opel vectra po swapie na 3,0 v6 podciagniety ecu masterem w technologii FIT na 230hp
taki s?abawy GSXik na ogromnej turbosprezarce jak sie dotrze celujemy ponad 430hp
troche na temat tego ecli:
Tein SS, Megan Racing Strut bars, Wosner Pistons, Eagle Rods, 6 bolt head, 6 bolt Intake & Throtle body, 3" intake lines, FMIC, Tial style BOV, External WG, BIGGGG Turbo, EBC Brakes, Samco Sport Silicone hoses, Coil On plug Setup, Colder NGK spark plugs, K&N air filter, 264/264 hks camshafts, Maf translator 3" & EcuMaster Det3 FIT i duzo duzo duzo duzo wiecej |
|
|
|
|
elinwar
KLUBOWICZ
Wiek: 39 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 912 Skąd: D?bica
|
Wysłany: 2010-12-02, 17:16
|
|
|
Ten GSX to Wasz projektowski? |
_________________ Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r |
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2010-12-02, 17:30
|
|
|
Jak? funkcj? pe?ni maf translator w tym gsxe? |
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-12-02, 17:32
|
|
|
Ho?ek napisał/a: | Jak? funkcj? pe?ni maf translator w tym gsxe? | maf translatora bedzie wykorzystywany do korekcji IAT i korekcji baro...
elinwar napisał/a: | Ten GSX to Wasz projektowski? | niet nasz nabiera rocznika |
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2010-12-02, 17:43
|
|
|
mo?e te? bym sw?j wykorzysta? bo le?y w pude?ku bezu?ytecznie ;D |
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-12-02, 17:56
|
|
|
Ho?ek napisał/a: | mo?e te? bym sw?j wykorzysta? bo le?y w pude?ku bezu?ytecznie ;D | duzo rzeczy da sie wykorzystac nawet elementy z seryjnych przeplywek czasem wykrozystujemy rozbierajac je na czesci pierwesze... tylko trzeba wiedziec co i jak i gdzie, bo jak sie nie wiem to sobie mozna wiecej kuku zrobic niz po?ytku |
|
|
|
|
IDOG
KLUBOWICZ
Wiek: 33 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 940 Skąd: Otmuchów/Wrocław
|
Wysłany: 2010-12-04, 00:53
|
|
|
GOLDI, mog?e? napisa?, ?e te foty gazety GT z bordowym 3G b?d? do szerszej grupy ludzi to bym na skaner wrzuci?
Lubie to!
BTW. Fajne potworki, jak mi si? kasa od?o?y lub z nieba spadnie to ch?tnie tam zawitam do Was |
_________________ WARNING: This car is equipped with a turbocharger. Due to possible breathing problems under heavy acceleration, all females are required to remove any tight fitting or constrictive clothing for safety. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-12-04, 00:59
|
|
|
IDOG, oj tam oj tam nie mam czasu zeskanowac GT poprostu w normalnej jakosci
IDOG napisał/a: | BTW. Fajne potworki, jak mi si? kasa od?o?y lub z nieba spadnie to ch?tnie tam zawitam do Was | zapraszamy.... nawet jak sie kasa nie odlozy lub nie spadnie z nieba pogadac zawsze mozna , a przewaznie cos szybkiego jest to mozna jazde testowa zrobic i smaczk?w narobic
pozdr |
|
|
|
|
Mrok
KLUBOWICZ
Wiek: 38 Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 594 Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
|
Wysłany: 2010-12-04, 06:38
|
|
|
?liczne to e30 Choruj? ostatnio na tak? tylko z jakim? V8 |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-12-04, 13:48
|
|
|
o tak ta e30 wychuchana strasznie w?a?ciciel non stop ze szmatka z mikrofibry ko?o niej chodzi? i pucowa?... naprawde ?wietny samoch?d i w?ciek?y to juz klasyki |
|
|
|
|
oblak
KLUBOWICZ
Wiek: 38 Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 648 Skąd: grodzisk maz
|
Wysłany: 2010-12-04, 15:21
|
|
|
Mrok, a za mn? to chodzi taka z m30b35 pod mask? |
_________________
|
|
|
|
|
dariosss [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-12-05, 21:04
|
|
|
GOLDI, a co powiesz na silnik 2.2 DCI w lagunce,slyszalem ze dobra baza do "podkrecenia" go mniejszym kosztem pawda ? |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-12-05, 21:15
|
|
|
dariosss napisał/a: | GOLDI, a co powiesz na silnik 2.2 DCI w lagunce,slyszalem ze dobra baza do "podkrecenia" go mniejszym kosztem pawda ? | a ktora werjsa? by byly chyba 115, 130 i 150 i z kazdego da sie wyciagnac programowo okolo 25-30km i 50-60nm, a jakby sie chcialo wiecej to juz kwestia sprezarki, wydechu, intercoolera etc |
|
|
|
|
dariosss [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-12-05, 21:46
|
|
|
GOLDI, w moim przypadsku 150 km z turbinka ale to pewnie wiesz a chyba jednak nie wiesz...2.2. DCI mialy tylko 150 km chyba ze sie myle,ale watpie |
Ostatnio zmieniony przez dariosss 2010-12-05, 21:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-12-05, 22:28
|
|
|
w lagunach chyba masz racje byly tylko wersjie 150km ... skupilem sie na ogolnie 2,2 renault/nissan |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-12-21, 20:58
|
|
|
wy?ej ukazany czarny GSX 2g z bodykitem:
Pierwszy etap strojenia:
wiem, ?e to det... jednak sporo czasu po?wi?cili?my na kalibracj?...
Testy DrifBoxem (RaceLogic) dawa?y powtarzalne 232-235 kw na ko?ach co po przeliczeniu daje 320 KM na ko?ach. Wykres z DET 3 tylko do 7500 obr/min odci?cie ustawione na 8000 Po finalnym strojeniu trzeba wys?a? w?a?ciciela na mahe |
|
|
|
|
BgD
KLUBOWICZ
Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 616 Skąd: Krosno/Rzeszów
|
Wysłany: 2010-12-21, 23:08
|
|
|
No to ju? si? ?adnie odpycha |
Ostatnio zmieniony przez BgD 2010-12-21, 23:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
|
|
|
|
Timonek
KLUBOWICZ
Wiek: 37 Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 674 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-12-22, 16:19
|
|
|
civic nie wygl?da ?eby mia? 235 |
_________________
|
|
|
|
|
|