Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Sprzęgło
Autor Wiadomość
G?ral
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-20, 00:41   Sprzęgło

Witam jak w temacie:)
W moim Mi?ku sprz?g?o odm?wi?o pos?usze?stwa;/ akurat przed ?wi?tami gdy samoch?d jest niezb?dny;/ A pytanie jak w temacie... Poszukuje sprz?g?a na gwa?t i zastanawiam si? czy w GS-ie jest takie samo jak w GST poniewa? z USA mo?na tanio fajne sprz?gie?ka ?ci?gn?c jakie? Exedy. Pozdrawiam i licze na szybka odp. :ksiadz:
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-14, 16:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-20, 00:55   

nie sa takie same... tarcza sprzegla w 4g63 jest mniejsza od tych z 4g63T... sprzeglo z 4g64 jest takie same jak w 4g63T
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-20, 08:43   

A polecam tez sprzegla ACT... EXedy jest tylko zamiennikiem fabrycznym.
 
 
G?ral
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-20, 11:21   

GOLDI napisał/a:
nie sa takie same... tarcza sprzegla w 4g63 jest mniejsza od tych z 4g63T... sprzeglo z 4g64 jest takie same jak w 4g63T


Zaraz zaraz... :wtf: a czy nie chcia?e? przypadkiem napisa? ?e w 4g64 i 4g63 s? takie same sprz?g?a??????Je?li tak to macie na to jakie? poparcie:)?? Zeby nie bylo ?e kupi? sprz?g?o a przy monta?u oka?e si?, ?e nie pasuje. Pozdro
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-20, 11:25   

Nie... on napisal ze 4g63 jest rozne od 4g64 i 4g63T (bo 4g64 i 4g63T sa takie same).
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2007-12-20, 16:40   

http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=579

Temat o sprz?gle by? ju? tutaj jest troszke na ten temat

/Oklaski ! /Sam

mysle ze tu nalezy sie pochwala.../Zly

Jedna jask??ka wiosny nie czyni /Szak

Cicho Szaki ....staram sie :twisted:
Ostatnio zmieniony przez Szakal 2007-12-30, 20:09, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
G?ral
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-27, 22:00   

Ok to ju? jest dla mnie jasne...

Ale jeszcze jedno pytanie...
Czy sprz?g?a w eclipsach i np galantach byly te same????????????????????
Bo przecie? by?y Galanty z tymi samymi silnikami...:)
M?j Misiek stoi przed domem jak patrz? przez okno to widz?, ?e ju? chc? poje?dzi? :badcrack:
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-27, 22:36   

Zalezy o ktory model pytasz...
 
 
G?ral
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-29, 14:59   

allias napisał/a:
Zalezy o ktory model pytasz...


Ale o kt?ry model czego???

Napisa?em, ?e szukam do eclipsa 2G z silnikiem 2g63 czyli jak wiadomo wersja euro.
A od jakiego Galanta to nie wiem przeciez bym nie pyta? gdybym wiedzia?...
Poszukuje konkretnych informacji, a nie tylko odpowiedzi w postaci pyta?...
Czemu tu jest tak ma?o klips?w?????? :glupawka: cholerni angole
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-29, 16:13   

Jesli juz to z silnikem 4g63 :D a nie 2g63 ale zrozumiale dlaczego ten blad.

Jesli chodzi o galanty to te ktore mialy ten sam silnik beda mialy ten sam model sprzegla. Dodam ze jesli kilka modeli uzywa tego samego sprzegla to nr produktu zostaje ten sam wiec jesli ktos jest w stanie znalezc cos do Eclipsy 2G to bedzie to same dostepne dla innych i w druga strone. Wiec jesli sklep jest naprawde dobry i maja katalogi (a nie widze dlaczego nie beda mialy dla Eclipse) to jesli czesc jest niedostepna to nie widze sensu szukac dla innych samochodow...

...chyba ze szukasz uzywanej czesci ale w przypadku sprzegla to raczej tego nie chcesz zrobic.
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-12-29, 17:08   

Ci??ko ci b?dzie znale?? to sprz?g?o. W?a?nie przejrza?em ebay.com i nie znalaz?em do twojego ?adnego sprz?g?a:( Wszystkie s? do wersji turbo i na bank nie b?d? pasowa? )Galanty te? mia?y takie sprz?g?o ale je?li kto? b?dzie sprzedawa? to sprz?g?o to napewno opisze je, ?e paduje te? do eclipsa. Kiepuczi mia? kiedy? fajne exedy na sprzeda? do twojego GS-a . Spytaj ...
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
G?ral
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-29, 19:33   

allias napisał/a:
Jesli juz to z silnikem 4g63 :D a nie 2g63 ale zrozumiale dlaczego ten blad.

Jesli chodzi o galanty to te ktore mialy ten sam silnik beda mialy ten sam model sprzegla. Dodam ze jesli kilka modeli uzywa tego samego sprzegla to nr produktu zostaje ten sam wiec jesli ktos jest w stanie znalezc cos do Eclipsy 2G to bedzie to same dostepne dla innych i w druga strone. Wiec jesli sklep jest naprawde dobry i maja katalogi (a nie widze dlaczego nie beda mialy dla Eclipse) to jesli czesc jest niedostepna to nie widze sensu szukac dla innych samochodow...

...chyba ze szukasz uzywanej czesci ale w przypadku sprzegla to raczej tego nie chcesz zrobic.


A drogi kolego dlatego, i? Mitsubishi Eclipse nie by? proukowany na rynek angielski z jednego powodu a mianowicie Eclipse ie by? produkoway z kierownic? po prawej stronie :ksiadz: Dlatego w?a?nie nie ma ?adnych cz??ci skierowanych do Eclipsa dost?pnych w sprzeda?y.
Tak samo jak p?jdziesz do sklepu motoryzacyjnego i powiesz, ?e chcesz sprz?g?o do nissana skyline'a w?tpie ?eby? dosta? od r?ki...

A z oznaczeniem kodowym silnika to fakt moja pomy?ka mia?o by? 4g63 i wszyscy o tym wiecie bo wcze?niej pisa?em 4g63 wi?c to liter?wka

To mo?e najprostszym sposobem b?dzie telefon do salonu Mitsubishi w Polsce wzi?cie numer?w katalogowych i zakup w tutejszym salonie... Tylko, ?e ceny salonowe s? zazwyczaj wyg?rowane pewnie w IC kupi?bym ze 3 sprz?g?a za t? sam? cen? :badcrack:
W poniedzia?ek zadzwonie do salonu znajd? jaki? tu na miejscu i zobaczymy:)
 
 
conti
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-30, 13:32   

G?ral, tarcza MD742681 lub MD771133, docisk MD735732, ?o?ysko MD706180 lub MD749998. My?l? ?e pomog?em. :jezyk:
Kompletne sprz?g?o LUK to koszt oko?o 400z?, VALEO 600z?, SACHS w tej samej mniej wi?cej cenie co Valeo. B?dziesz mia? por?wnanie.
Nie wiem czy serwisie za sam? tarcz? nie krzycz? gdzie? oko?o 800 z?.
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2007-12-30, 16:05   

za 700 PLN masz zestaw extedy stage I, lozysko, tarcza docisk.
 
 
 
conti
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-30, 18:13   

G?ral, widzisz masz info z pierwszej r?ki!
A tak w og?le to m?g?by? kiepuczi troch? przybli?y? r??nic? pomi?dzy kolejnymi stage'ami? :) I drugie pytanie czy Exedy kt?re przytoczy?e? mo?na por?wna? do SACHS'a czy jest wy?szej klasy?
Pozdrawiam
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-30, 20:08   

Kazdy Stage to roznica w docisku (jak sztywny jest i jak szybko lapie) tarczy (wytrzymalosc na duzy moment obrotowy) i trwalosc (i wiekszy Stage tym wieksze obciazenia wiec lepeij nadaje sie na track).

Ze wzgledu na zastosowanie niechcesz miec Stage 3 w samochodzie uzywanym na codzien bo bedzie za mocno szarpac przy zmianie biegow i sprzeglo "bedzie oczekiwac od kierujacego" wiekszej temperatury i ostrzejszej jazdy.

W silnikach fabrycznych nie chcesz i nie ma sensu isc wyzej niz Stage 2. Wyzsze to strata komfortu i plynnosci jazdy.
 
 
conti
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-31, 08:54   

allias, dzi?ki za obja?nienie. Rozumiem, ?e ka?dy producent je?eli wytwarza ma inne przedzia?y i granice tych warto?ci czy jest to jako? znormalizowane?
Pozdrawiam
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-31, 09:37   

Jest rozne dla roznych producentow dlatego ACT Stage 2 (+27% docisku ponad fabryczna) lepiej nadaje sie na jazde codzienna niz Stage 2 od Clutch Master (~40% jesli dobrze pamietam) przez co wiecej szarpie i zrywa opony.

Wiekszy Stage przydaje sie kiedy potrzebujesz szybszy start i twardosc dysku zeby utrzymac moc ponad 300KM+. Charakteryzuje sie duzym skokiem i masz wrazenie ze samochod 'zajaczkuje'. Kiedy jezdzisz po miescie lub autostradzie i masz pasazerow, chcesz zeby jazda byla plynna i nie tak meczaca jak na tracku.

Kazdy producent ma swoje parametry... Stage sa w pewnym sensie umowne na poziom mocy lub przerobki zrealizowane w samochodzie. Z wlasnego doswiadczenia wiem ze nawet Stage 2 moze byc mala przyjemoscia jazdy na codzien. Wyjatkiem jest wlasnie ACT (przynajmniej z tego co wiem w 3G) ktore idzie na kompromis pomiedzy wygoda i wytrzymaloscia nawet w przypadku Stage 2.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14