Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
3" gm Maf plus MAF translator
Autor Wiadomość
Ryfi 
mniejsza zielenina



Pomógł: 8 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 181
Skąd: W?oc?awek
Wysłany: 2008-01-05, 19:27   3" gm Maf plus MAF translator

szybkie pytanko, czy instalujac ten zestaw trzeba go wystroic czy nie potrzeba zadnej zabawy po podpieciu MAF translatora?
_________________
www.eclipsespyder.pl.tl
---->got 2rbo<----
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-01-05, 19:37   

stroi? chyba nie, ale na pewno wypada?o by sprawdzi? chocia? AFR...
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-05, 20:14   

Napewno bedziesz musial dostroic ale to calosc. Taki zestaw moze podawac inna wartosc lub moze byc inaczej interpretowana i zmieni Ci to miksture.
 
 
Ryfi 
mniejsza zielenina



Pomógł: 8 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 181
Skąd: W?oc?awek
Wysłany: 2008-01-05, 21:06   

dlatego zastanawiam sie nad kupnem tego, chcialem puscic BOVa w atmo bez zadnych problemow, mam kupca na ori przeplywke i intake pipe dlatego nie musialbym nic dokladac do interesu ale jak dochodzi strojenie na hamowni to koszta rosna:/ dzieki za rady
_________________
www.eclipsespyder.pl.tl
---->got 2rbo<----
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-05, 21:23   

Ale i tak warto...
jesli sobie zrobisz pare przerobek w tym samym czasie i pozadne strojenie. Lepszy dzwiek moc - ogolnie super :D
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-01-05, 22:41   

ja mam w atmo bez maf i jako? mnie to nie boli...
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-01-05, 23:32   

ja mam do spzredania MAF + translator jesli kogos interesuje.
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
Ryfi 
mniejsza zielenina



Pomógł: 8 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 181
Skąd: W?oc?awek
Wysłany: 2008-01-05, 23:51   

SAMAEL napisał/a:
ja mam w atmo bez maf i jako? mnie to nie boli...


moim zdaniem jak cos robic w aucie to porz?dnie bo nie chce zeby mi zalewalo silnik... zreszta zauwazylem ze jest slabszy jak puscilem w atmo

kiepuczi moge miec ten zestaw za 160$ z wysylka do Pl jak masz taniej to biore:)
_________________
www.eclipsespyder.pl.tl
---->got 2rbo<----
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-01-06, 10:17   

ja tylko dodam, ?e je?eli zamierzasz stroi? tym silnik pod p??niejsze modyfikacje to jest to typowo ameryka?skie prymitywne urz?dzenie... i moim zdaniem nadaje si? w?a?nie jako pude?eczko kt?re sprawi ?e 3" MAF zadzia?a w naszym aucie....

zawsze mo?na za?o?y? ecumastera, zebra? logi z przep?ywki, wywali? przep?ywk? i zrobi? konwersj? na map i dostroi? map?. wtedy mamy du?e pole do popisu.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-06, 22:03   

Dok?adnie tak jak pisze Samael. Pami?taj, ?e MAF translator podaje do kompa zawsze sta?e ci?nienie (brak baro) i sta?? temperatur? w dolocie. O ile baro nie jest takie wa?ne, bo ?yjemy w p?askim terenie, o tyle temperatury mamy do?? skrajne. Jak czyta?em na temat translatora (DSMTuners i sp??ka), bo te? chcia?em go kupi?, to ch?opaki pisali, ?e nadaje si? raczej na tor, ni? do codziennej jazdy, w?a?nie ze wzgl?du na dwie wymienione rzeczy.
Poczytaj m?j projekt, mam ECU Mastera + MAP, wywalon? przep?ywk? z pozostawionym baro i czujnikiem temp oryginalnym. Wyjdzie mo?e troch? dro?ej, ale daje du?o wi?ksze mo?liwo?ci strojenia. No i mo?e sobie te? podpi?? zap?on ;) i po zakupie N75 - sterowanie do?adowania zrobi
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-01-06, 22:37   

cyberluk, jak mo?esz to zdrad? jakie s? koszta tego co robi?e?? Jakby co to priv
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12