MIVEC 3.8 V6 |
Autor |
Wiadomość |
Grzegorz
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Wiek: 48 Dołączył: 03 Sty 2008 Posty: 379 Skąd: G?ttingen
|
Wysłany: 2011-03-27, 08:45 MIVEC 3.8 V6
|
|
|
Czy 355NM (4500obr./min.) z silnika o pojemnosci 3,8Litra to zadawalajacy wynik?
do przykladu podam Porsche Cayman S - 3,4Litra V6 320PS 370NM (7200 obr./min) |
_________________ BORN TO PERFORM |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2011-03-27, 17:29
|
|
|
nissan ma podobnie jak mitsu
http://pl.wikipedia.org/wiki/Nissan_350Z
poza tym z tego co znalazłem Cayman S ma 250lb-ft od 4400do 6000 rpm więc skąd ci się wzieło 7200 i 370NM?
poza tym mitsubishi ma Miveca a porshe boxera to też różnica. |
|
|
|
|
Pat
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Sie 2007 Posty: 1289 Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany: 2011-03-27, 17:52
|
|
|
producent podaje 370Nm przy 4750 tyle że ma już przy 2500 obrotów 320Nm czego raczej mitsu nie przebije.
moc ma faktycznie przy 7200.
aczkolwiek porsche to nie jest V6 więc raczej to jest kiepskie porównanie |
_________________ DIAMONDS ARE FOREVER |
|
|
|
|
Grzegorz
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Wiek: 48 Dołączył: 03 Sty 2008 Posty: 379 Skąd: G?ttingen
|
Wysłany: 2011-03-27, 19:58
|
|
|
Chodzi mi wlasnie o wasze opinie,Porsche to wlasnie V6 od sasiada gebelsa |
_________________ BORN TO PERFORM |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2011-03-27, 20:09
|
|
|
ale to nie klasyczne v6 tylko boxer |
|
|
|
|
Grzegorz
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Wiek: 48 Dołączył: 03 Sty 2008 Posty: 379 Skąd: G?ttingen
|
Wysłany: 2011-03-27, 20:18
|
|
|
Nikt nie pisze czy klasyczne czy nie,V6 to V6 a Porsche jest V6 i ECLI jest tez V6 itd.... |
_________________ BORN TO PERFORM |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-03-27, 20:24
|
|
|
Grzegorz napisał/a: | Nikt nie pisze czy klasyczne czy nie,V6 to V6 a Porsche jest V6 i ECLI jest tez V6 itd.... | silniki przeciwstawne to nie silniki w ukladzie Vidlastym, to zupełnie inna konstrukcja. Takie kontrukcje charakteryzuje mniejsza utrata mocy i momentu niż w silnikach w układzie V. Podobieństwa tych silników to tylko ilość cylindrów i zmienna faza rozrządu. I to by było na tyle z podobieństw.
dziwnie prownanieu Vki z boxere. to tak jakby taki silnik porownac z ukladem 6 cylindrów w rzedzie lub ukladzie W. Gdzie ten ostatni jeszcze nie spotkałem przy tak małej ilości cylindrów.
Tak więc porsche nie jest V6!! |
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2011-03-27, 20:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Grzegorz
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Wiek: 48 Dołączył: 03 Sty 2008 Posty: 379 Skąd: G?ttingen
|
Wysłany: 2011-03-27, 20:30
|
|
|
Tak wiec Porsche podaje bledne dane w s^woich salonach!!! |
_________________ BORN TO PERFORM |
|
|
|
|
Pat
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Sie 2007 Posty: 1289 Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany: 2011-03-27, 22:27
|
|
|
na stronie nie ma błędu. podają liczbę cylindrów, a o ustawieniu nie ma mowy.
no ale chyba nikt nie zakłada, że w małym (w senie nie panamera i cayenne) porsche może być coś innego niż boxer. zresztą wystarczy rzut oka i widać jak są silniki ustawione. |
_________________ DIAMONDS ARE FOREVER |
|
|
|
|
Grzegorz
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Wiek: 48 Dołączył: 03 Sty 2008 Posty: 379 Skąd: G?ttingen
|
Wysłany: 2011-03-28, 11:20
|
|
|
Mati zobacz zanim napiszesz!!!
http://www.porsche.com/ge...aturesandspecs/
320Ps-7200 obr./min
370Nm-4750obr./min |
_________________ BORN TO PERFORM |
Ostatnio zmieniony przez Grzegorz 2011-03-28, 11:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|