nasze ecli + media |
Autor |
Wiadomość |
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2011-04-25, 12:11
|
|
|
matim napisał/a: | nie pędzel czyni malarza, nie pióro pisarza... |
i zdecydowanie T25 nie czyni "ulicznego killera" |
_________________
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-04-25, 16:44
|
|
|
jak to mówią : Rozmiar ma znaczenie
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-04-25, 17:36
|
|
|
ten Talon jest przepiekny w najładniejszym kolorze
Tylko silnik jakis taki matowy zreszta pomalowałbym na biało pokrywe |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
PiotrekKRK
KLUBOWICZ newbie
Pomógł: 45 razy Wiek: 34 Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 2386 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-04-26, 09:43
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Tylko silnik jakis taki matowy zreszta pomalowałbym na biało pokrywe |
A mnie się podoba właśnie. Pasuje do reszty samochodu |
_________________ Stay hungry, Stay foolish! |
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-04-26, 09:49
|
|
|
mnie ten talon sie bardzo podoba, nie dosc ze wyglada to jak jezdzi, juz w zeszlym sezonie pokazal ze jest w czolowce najszybszych aut w polsce...w tym sezeonie ma byc podobno duzo szybciej, wyczekuje kiedy ten talon ruszy na zawody, niechce wrozyc z fusow ale wydaje mi sie ze moze to moze byc jedne auto ktore jest w stanie pobic cale vtg, licze na to i trzymam kciuki |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2011-04-26, 18:14
|
|
|
jak wy macie gejowe turbo to co ja mam
,Talon fajny bardzo fajny przeraża mnie tylko ta moc i to że jest pusty w środku jak to musi zap..... zasuwać |
|
|
|
|
IDOG
KLUBOWICZ
Pomógł: 29 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 940 Skąd: Otmuchów/Wrocław
|
Wysłany: 2011-05-08, 17:24
|
|
|
Obiecane skany
|
_________________ WARNING: This car is equipped with a turbocharger. Due to possible breathing problems under heavy acceleration, all females are required to remove any tight fitting or constrictive clothing for safety. |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-05-09, 01:36
|
|
|
,,silnik 6 bolt który znany jest z Mitsubishi lancera Evolution III''
Chyba jakas gafa nie ??? |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-05-09, 09:11
|
|
|
zdecydowanie |
|
|
|
|
PiotrekKRK
KLUBOWICZ newbie
Pomógł: 45 razy Wiek: 34 Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 2386 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-05-09, 11:00
|
|
|
Apropo, jesli ten Talon jest z 1994 roku i ma ori silnik 6 bolta ???
Myslałem ze 6 srubowce były wkładane do 1992 roku , w GS wkładali od 1993 orku 7 bolta, w EVO leciały tez 7 bolty. A do GSX-a oraz TSi dalej 6 bolta ??? |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-05-09, 11:05
|
|
|
w tych gazetach a szczegolnie w tej nie dba sie specjalnie o tresc, aby cos wrzucic, dac pare fotek i tyle, tak czy inaczej talon jest bardzo mocny, licze ze w lublinie bedzie startowal, wydaje mi sie ze bedzie mial tylko jednego rywala w postacie mocnego evo z proturbo, tylko ze talon to chyba bedzie tym razem klasa street...a evo jezdzi w dragowej |
|
|
|
|
Pat
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Sie 2007 Posty: 1289 Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany: 2011-05-09, 11:49
|
|
|
najsmutniejsze jest to, że się ktoś pod tym podpisuje.
a wypływa z niego jedynie ignorancja i niekompetencja.
ciekawi mnie tylko jego "jazda w zakrętach" i "nadawanie się w pełni do jazdy ulicznej"
te "torowe zaciski" to chyba jakiś koncept ap racing na euro 2012 co? |
_________________ DIAMONDS ARE FOREVER |
Ostatnio zmieniony przez Pat 2011-05-09, 11:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-05-09, 11:54
|
|
|
tez sie zastanawiam co to znaczy w pelni ulicznej...chyba jest zrobiony tak zeby polcja sie nie przyczepila na ulicy, tzn ma wszystkie swiatla i wszystko to co potrzebne zeby mogl poruszac sie po ulicy, ale w klasach streetowych tak pokazany talon nie przejdzie, takze na wyscigach chyba jednak klasa drag ale po ulicach moze jezdzic...jednak to auto na tor? moze na taki ala nascar? i tak wlasnie taki projekt mi sie marzy |
|
|
|
|
Pat
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Sie 2007 Posty: 1289 Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany: 2011-05-09, 12:04
|
|
|
nie no każdy na ulicy powinien mieć gt42 rozkręcane przy pomocy nitro
w sam raz na korek w alejach jerozolimskich albo na krakowskiej
i ciekawi mnie jeszcze fragment dotyczący spokojnego kręcenia go na 11k obrotów |
_________________ DIAMONDS ARE FOREVER |
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-05-09, 12:07
|
|
|
to ze ma gt42 to znaczy ze nie moze jezdzic po ulicach? nie rozumiem...
w naszej slawnej suprze bylo troche wiecej mocy ponad 1200hp i gosc wozil 3 dzieciakow do przedszkola, to ze masz big turbo nie znaczy zeby latac wszedie z wcisnietym pedalem gazu w podloge, grzesiek corvetta tez jezdzil po ulicach, no da sie bez problemu... |
|
|
|
|
Pat
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Sie 2007 Posty: 1289 Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany: 2011-05-09, 12:24
|
|
|
owszem nie mówię, że big turbo dyskwalfikuje tylko inna jazda jest w suprze która ma 2jz, litr więcej pojemności i 6 cylindrów. tam możesz sobie pozwolić na taki eksces. to samo corvetta z ls7. jeździ po warszawie parę naprawde szybkich aut, którymi można "normalnie" jeździć ale bynajmniej nie są to evo czy dsm'y. osobiście nie widziałem na ulicach jeszcze żadnego evo z gt42, a jedyne dsm'y które znam na tak wielkich turbinach to talon minika i ecli arcziego
nie oszukujmy się ale przy tak dużej turbinie dsm w ogóle nie ma dołu i do 4tys obrotów ten samochód raczej nie jedzie, a nie wiem czy wożąc dzieciaki do przedszkola będziesz jeździł na podtrzymaniu. |
_________________ DIAMONDS ARE FOREVER |
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-05-09, 12:27
|
|
|
najlepiej zapytaj arcziego jak wyglada jazda po ulicach na takim turbo, pol polski zjezdzil takim autem, niewiem w czym Ty widzisz problem naprawde |
|
|
|
|
Pat
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Sie 2007 Posty: 1289 Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany: 2011-05-09, 12:34
|
|
|
nie będę się spierał w tej kwestii bo możesz mieć rację. nie jechałem nigdy nawet jako pasażer w tak wysilonej dwulitrówce więc mój obraz może być błędny. na dobrą sprawę jest to kwestia indywidualna, kto co uważa za drobne niedogodności i jaki lag jest w granicach jego tolerancji.
uważam, po prostu, że równie szybkie auto można zbudować na mniejszej turbinie i mimo, że nie będzie się legitymowalo kosmicznymi mocami może zmłucić takiego potwora, a co więcej będzie dużo bardziej przyjazne w codziennej jeździe. |
_________________ DIAMONDS ARE FOREVER |
Ostatnio zmieniony przez Pat 2011-05-09, 12:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-05-09, 12:38
|
|
|
co racja to racja |
|
|
|
|
|