alarm - co to za badziew? Immobiliser? |
Autor |
Wiadomość |
iwo [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-02, 14:01
|
|
|
Dzieki za wiadomosc.
Mam jeszcze pytanie, czy ta skrzyneczka jest w tunelu pod radiem? czy tutaj wczesniej kolo hamulca recznego? Bo widzialem cos pod radiem jak je montowalem jakis czas temu ale to wygladalo na cos mniejszego niz jest na zdjeciu na samej gorze. |
|
|
|
|
awg
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Mar 2008 Posty: 104 Skąd: gryfice
|
Wysłany: 2008-09-02, 14:24
|
|
|
pod radiem to bedzie ecu predzej |
_________________ BMW e39 |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-02, 14:29
|
|
|
awg napisał/a: | pod radiem to bedzie ecu predzej | TIA szczegolnie w420a awg ecu w 420a jest pod maska...
iwo zdjecie na samej gorze jest to nie fabryczny alarm z immo... mozesz go wywalic ale proste to nie bedzie niestety |
|
|
|
|
awg
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Mar 2008 Posty: 104 Skąd: gryfice
|
Wysłany: 2008-09-02, 14:53
|
|
|
ups my bad nawet nie zwrocilem uwagi ze kolega ma 420A |
_________________ BMW e39 |
|
|
|
|
iwo [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-02, 15:16
|
|
|
GOLDI napisał/a: | awg napisał/a: | pod radiem to bedzie ecu predzej | TIA szczegolnie w420a awg ecu w 420a jest pod maska...
iwo zdjecie na samej gorze jest to nie fabryczny alarm z immo... mozesz go wywalic ale proste to nie bedzie niestety |
Jakich problemow mam sie spodziewac? Kolega BOBO wspomnial "jak masz ta wtyczke od immo w tunelu srodkowym to musisz sie tam dostac (bardzo latwo sie to rozbiera) i poszukac masowego kabelka.. wystarczy go odkrecic i juz masz po klopocie.."
Moze ktos potwierdzic na co mam sie przygotowac? Jezeli to jakas skomplikowana robota czyt. zabawa w ecu+stacyjki+pompa paliwa etc. to chyba bede musial go scholowac gdzies Ale jezeli to tylko dotarcie do jakis kabli/kontrolki i wylaczenie to poradze sobie sam...
Z gory dzieki za klaryfikacje
Iwo |
Ostatnio zmieniony przez iwo 2008-09-02, 15:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Bobo
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 258 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2008-09-02, 17:12
|
|
|
ja mowie jak bylo u mnie z immo.. mam tylko odpieta mase od niego i juz nie przeszkadza, mozna normalnie samochod uruchomic bez "wtykania" tego "pipka"
ale moze niech sie jeszcze ktos wypowie na ten temat bo to wkoncu 2g 420a a ja tak zrobilem w swoim 1g.. |
_________________ błądzić jest podobno rzeczą ludzką, głupców trwać w błędzie.... |
Ostatnio zmieniony przez Bobo 2008-09-02, 17:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
iwo [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-02, 18:38
|
|
|
Witam ponownie,
Moze Godli powiesz jak to wkoncu jest. Masz chyba podobny model do mojego? Czy to jest fabryczny immobilizer? Moze jakies wskazowki? Jak nie da mnie to przynajmniej pomoge co nie co elektrykowi - bedzie mniej grzebal. Musze miec auto zeby dotrzec do pracy... A tutaj taki ZONK :(:( |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-02, 21:23
|
|
|
ja mialem ostatnio zonk iwo poluzowala sie wtyczka na rozruszniku i nie krecil wywalic to ustrojstwo raczej prosto nie jest nie zaglebialem sie w temat |
|
|
|
|
iwo [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-02, 21:47
|
|
|
Hmmmm no to moze ktos pomoze? Wczesniej jeszcze ktos mowil o wywaleniu tego dziadostwa... Szukalem na zagranicznych forach ale LIPA nigdzie nie ma nic.. Ciezko sobie z tym poradzic, moze chociaz ktos wie czy to jest seryjnie zamontowany immobilizer? Kazda pomoc bedzie dla mnie bardzo wazna...
Dzieki |
|
|
|
|
Bobo
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 258 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2008-09-03, 08:37
|
|
|
te immobilizery byly chyba montowane jakos za doplata bo widzialem juz z 5 roznych modeli mitsu (eclipse, lancer, galant), roznych rocznikowo i wszystkie mialy taki sam immo
wiec chba montowali je seryjnie ale za jakas doplata moze...?! |
_________________ błądzić jest podobno rzeczą ludzką, głupców trwać w błędzie.... |
|
|
|
|
iwo [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-03, 16:12
|
|
|
YES!! YES!! YES!! Wiec tak, wstalem rano i z zestawem narzedzi zmierzylem sie z wnetrzem samochodu. Wystarczylo posciagac boki tunelu... Tam znalazlem: czarne pudelko rozmiaru 15x7 i mniejsze 10x5 polaczone ze soba, na koncu tego malogo byl jeszcze kabel z petelka na koncu. Ta petla byla przyklejona do boku tunelu od wewnatrz oczywiscie. Z zewnatrz trzeba przejechac kolo niej mala kosteczka...
Co zrobilem:
1. Wygrzebalem na zewnatrz te dwa czarne pudelka. Od tego wiekszego wychodzilo ok 20 czarnych kabelkow, jedna czesc szla do masy a druga gdzies tam pod radiami, kieronica itp itd.
2. Na pudelku znalazlem adres firmy ktora to montowala
3. Zadzwonilem do nich i....szybciutko powiedzieli co mam zrobic. Mianowicie jeden z tych kabli ktore ida do masy nie jest podlaczony i idzie gdzies sobie z innymi kablami, trzeba go tylko znalezc (1min) i podlaczyc do masy. I to KONIEC ROBOTY!!!
Teraz moje pytanie, jaki sens ma montowanie takich gowien? Skoro wystarczy podlaczyc jednen kabelek ktory nie jest specialnie schowany??? Jezeli ktos chce zdjecie tego ukladu to przesle albo wrzuce tutaj... Ale sie ciesze, ze to "sam" zrobilem, bez zadnych elektrykow, pewnie by mnie skasowali ostro.
Dzieki za pomoc |
|
|
|
|
WodzuSE
mniejsza zielenina MODERATOR-CAR AUDIO
Pomógł: 14 razy Wiek: 43 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 221 Skąd: Szwecja/Szczecin
|
Wysłany: 2008-09-03, 17:54
|
|
|
No tak to jest z firmowymi alarmami, ogolnie latwo je rozbroic. Niema to jak wlasne konstrukcje dobrze schowane aczkolwiek proste |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2011-07-27, 18:33
|
|
|
Podepnę się pod temat, mam taki głupi problem który trapi mnie od dziś. Jak otwieram i zamykam eclipse'a to nie ma sygnału świetlnego kierunkami a jeszcze wczoraj był. Przez noc coś się zepsuło,spaliło,odpieło?? Ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać przyczyny bo alarm normalnie działa ale przy zamykaniu/otwieraniu nie zapalają się kierunki. |
|
|
|
|
Mrok
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 594 Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
|
Wysłany: 2011-07-27, 20:01
|
|
|
Pewnie coś w puszce sterującej. Co Ty MATi, tam masz? Jakiś oryginał czy chinol? Mi w chińczyku po 4 latach jedna strona tylko zaczęła mrygać (to podpiąłem na diodach się pod drugą ) |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2011-07-27, 21:02
|
|
|
Exodus od 5 lat , czyli musze grzebać w puszcze z alarmem..? |
|
|
|
|
Mrok
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 594 Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
|
Wysłany: 2011-07-27, 21:13
|
|
|
Dobierz się do kostki od alarmu, wypnij, daj na piny od kierunków 12V jak się zaświecą to wina alarmu, jak nie to wina okablowania. |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2011-07-27, 21:43
|
|
|
Mrok napisał/a: | jak nie to wina okablowania. |
ale wtedy chyba w ogóle kierunki by nie działały... coś pogrzebie a jak się nie uda to bedzie bez mrygania... |
|
|
|
|
Mrok
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 594 Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
|
Wysłany: 2011-07-28, 09:03
|
|
|
Okablowania od puszki alarmu do wpięcia się w przewody od kierunków. |
|
|
|
|
|