Daewoo Espero Turbo AWD |
Autor |
Wiadomość |
GOLDI [Usunięty]
|
|
|
|
|
PiotrekKRK
KLUBOWICZ newbie
Wiek: 34 Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 2386 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-08-29, 15:03
|
|
|
A tyle czasu mówiliście, że nie macie warunków do hamowania samochodów AWD.
Można? Da się? |
_________________ Stay hungry, Stay foolish! |
|
|
|
|
dani.boss
KLUBOWICZ
Wiek: 36 Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 517 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-08-29, 15:31
|
|
|
Miazga tylko jaki wyszedł wynik i na ile jest poprawny? |
_________________ Przyczepności, szerokości!! Trzymajcie sie chopy... K*$^@ |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-08-29, 17:31
|
|
|
samochod nie byl hamowany tylko byla kwestia pokazania ze napęd działa:)
nie bedziemy sie wygłupiać skoczymy na obciążeniówkę
jak widać na filmiku napęd na tylnią oś jesteśmy w stanie odłączyć podczas jazdy więc startować można z 4 butów a gdy awd staje się obciążeniem odłączamy tylnią oś |
|
|
|
|
Pat
KLUBOWICZ
Wiek: 37 Dołączył: 17 Sie 2007 Posty: 1289 Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany: 2011-08-29, 17:32
|
|
|
z czego włożyliście napęd? jakiś haldex? |
_________________ DIAMONDS ARE FOREVER |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-08-29, 19:36
|
|
|
Film z dzisiejszego mikro testu po 18.00 ...... napęd działa
Na filmie ociera jeszcze osłona hamulca, poprawione. Pozostaje jeszcze tylko ustawić silnik, bo inna pompa i dawki się rozjechały, co słychać, bo nie równo chodzi na jałowym i jest bardzo bogato. Podpiąć obrotomierz i na drogę.
test napedu w hali:
http://www.youtube.com/watch?v=lYXHwDuxudg
Test bez napędu 4x4
http://www.youtube.com/watch?v=550-URtaoxc
Delikatny start AWD na szutrze.
http://www.youtube.com/watch?v=INT4PqzRfFU
patALLAH napisał/a: | z czego włożyliście napęd? jakiś haldex? | nie haldex opel
pod maska jest tak:
w bagazniku jest tak:
srodek to kubly, hydro łapa, kierka zamszowa sparco , naba quick release i inne "bajery"
3" wydeszek HKSa
|
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2011-08-29, 20:27
|
|
|
fajny project pewnie kupe siana poszło w to deawoo |
|
|
|
|
elinwar
KLUBOWICZ
Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 912 Skąd: D?bica
|
Wysłany: 2011-08-29, 20:51
|
|
|
mimo wszystko deawoo |
_________________ Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r |
|
|
|
|
matim
KLUBOWICZ
Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 1265 Skąd: Giżycko/Warszawa
|
Wysłany: 2011-08-29, 20:58
|
|
|
elinwar napisał/a: | mimo wszystko deawoo |
i o to chodzi masa funu i śmiechu szczególnie na światłach |
_________________ BMW E91 320D happy
Pacifica 4.0 |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-08-29, 20:59
|
|
|
elinwar napisał/a: | mimo wszystko deawoo | no właśnie i to jest w tym najlepsze klepiąć EVO i STi |
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2011-08-29, 21:27
|
|
|
to jest wynalazek który leczy nie jednego kozaka |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-08-29, 21:31
|
|
|
GOLDI napisał/a: | no właśnie i to jest w tym najlepsze klepiąć EVO i STi |
a co tam drzemie, że takie prędkie? c20xeT? |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
elinwar
KLUBOWICZ
Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 912 Skąd: D?bica
|
Wysłany: 2011-08-29, 21:35
|
|
|
Tiamat napisał/a: | GOLDI napisał/a: | no właśnie i to jest w tym najlepsze klepiąć EVO i STi |
a co tam drzemie, że takie prędkie? c20xeT? |
moje flansze :D +200 KM |
_________________ Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r |
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2011-08-29, 21:39
|
|
|
Nie no projekt jest mega ;D Ile to waży?
Z czego poszły napędy?
Ta lota z tyłu przegina ;D |
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
|
|
|
|
Pat
KLUBOWICZ
Wiek: 37 Dołączył: 17 Sie 2007 Posty: 1289 Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany: 2011-08-29, 21:45
|
|
|
tylko czy nie taniej sobie kupić n-grupowe evo do leczenia takich sleeperów?
przecież za taką kasę zapewne można byłoby ciachnąć elise'a z h22 na całkiem męskim doładowaniu (zresztą pewnie nawet łatwiej wrzuciłoby się jakąś czwórkę z toyoty) i mieć wy****ane na cwaniaków w gtr'ach i carrerach turbo |
_________________ DIAMONDS ARE FOREVER |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-08-29, 21:45
|
|
|
elinwar napisał/a: | Tiamat napisał/a: | GOLDI napisał/a: | no właśnie i to jest w tym najlepsze klepiąć EVO i STi |
a co tam drzemie, że takie prędkie? c20xeT? |
moje flansze :D +200 KM | hehe tak jest ich tu kilka jakby liczyć każdą po 30 km, to wyszłaby orientacyjna moc czyli okolice 300hp
póki co słabo dmuchamy z tego GT28RS, ale w przyszłym sezonie to się zmieni
może nie tyle jest to mocarne w liczbach co lekkie a możliwość rozłączenia napędu w trakcie jazdy zwalnia moc którą AWD by utraciło
masa pojazdu czyni cuda np. w zeszłym sezonie ten asterix klepał 430konne EX jak chciał a ma ledwo 1 bar doładowania i około 320hp
[ Dodano: 2011-08-29, 21:47 ]
patALLAH napisał/a: | tylko czy nie taniej sobie kupić n-grupowe evo do leczenia takich sleeperów?
przecież za taką kasę zapewne można byłoby ciachnąć elise'a z h22 na całkiem męskim doładowaniu (zresztą pewnie nawet łatwiej wrzuciłoby się jakąś czwórkę z toyoty) i mieć wy****ane na cwaniaków w gtr'ach i carrerach turbo | ale to wszystko juz było
[ Dodano: 2011-08-29, 21:48 ]
Hołek napisał/a: | Ile to waży? | seria około 1050kg, trochę wyleciało, trochę dosżło... nie ważyliśmy jeszcze ale myślę że masa zbytnio się nie zmieniła, może o kilkadziesiąc kilo na plus |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-08-29, 21:51
|
|
|
GOLDI napisał/a: | masa pojazdu czyni cuda |
o to się właśnie rozchodzi |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
Pat
KLUBOWICZ
Wiek: 37 Dołączył: 17 Sie 2007 Posty: 1289 Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany: 2011-08-29, 22:01
|
|
|
Cytat: | ale to wszystko juz było |
to co następny będzie z silnikiem gwiaździstym? |
_________________ DIAMONDS ARE FOREVER |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-08-29, 22:02
|
|
|
patALLAH napisał/a: | Cytat: | ale to wszystko juz było |
to co następny będzie z silnikiem gwiaździstym? | Kisiel zawsze marzył o JetCar'ze |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
|
|
|
|
|