Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
BOOST CUT 1g i 2g
Autor Wiadomość
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-01-16, 21:38   BOOST CUT 1g i 2g

W eclipsach pierwszej oraz drugiej generacji wyst?puje co? takiego jak fuel cut (boost cut).
Fuel cut w 1g i 2g wyst?puje przy ok. 18psi (~1,2bar), natomiast jest to warto?? przeliczana z przep?ywu, a nie ci?nienia, wi?c mo?e si? troch? r??ni? w zale?no?ci od osprz?tu (turbospr??arki itp). Wylicza go przep?ywka. Przy przekroczeniu maxymalnego przep?ywu odcina zap?on, czujemy naprawd? znaczne szarpni?cie. Po kt?rym samoch?d jedzie dalej. I albo doci?gnie do ko?ca albo b?dzie si? to powtarza?.

W 1G mo?na sobie wgra? chipa z usuni?t? odcink? (jest nawet gotowy program do epromu: http://ilostmymind.com/EC...m.html:2l16o779 ), do 2G nie ma ?adnego open source'a z rozpracowanym epromem, natomiast jest jaki? diwajs HKSa (http://www.hksusa.com/categories/?id=1925:2l16o779 zwany fuel cut defencer lub jego wersja DIY ( http://www.teamfc3s.org/i...cd.htm:2l16o779 ).

Jest par? sposob?w, a w?a?ciwie dwa na obej?cie tego ta?sz? metod?:

1. wi?ksze wtryski.
2.podniesienie ci?nienia paliwa na zewn?trzym regulatorze.

Wtedy mo?emy p?j?? z ca?? map? w d??. Obni?y to warto?? sygna?u podawanego do ECU, natomiast AFR utrzyma wy?sza wydajno?? wtryskiwaczy na podniesionym ci?nieniu.

Dok?adna warto?? masy powietrza przy kt?rej nast?puje fuel cut - jest to 2,55g/rev (na obr?t wa?u korbowego).


powodzenia z wi?kszym boostem.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2008-01-16, 21:50   

Boost cut - to znaczy ?e ecu widzi za duzy przep?yw powietrza w stosunku do progowego i wy?acza wtryski. :ksiadz:
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-02-06, 23:46   

a takie pytanko - czy nas seryjnym cisnieniu tez to sie zdarza? bo przecierz wg jest wysterowany na powiedzmy 0,7 bara w serii
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-02-07, 11:43   

ecu nie od??cza wtrysk?w a zap?on brian :jezyk: zapytaj m?j zderzak co o tym my?li :hahaha:

nie nie zdarza si? to na seryjnym do?adowaniu
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2008-02-07, 13:17   

zap?on-widzi za duzy przep?yw powietrza w stosunku do progowego i wy?acza wtryski. ?? :hahaha: :hahaha: :wtf: :wtf: a co niby w takim razie wy?acza zap?on :P ?? Jak nie ECU :D ?
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-02-07, 18:32   

ECU, ale co wy??cza to ro?nica :P bo jak by wy??cza?o wtryski, to poprostu mia? by? "pyr pyr pyr" i samoch?d by nie jecha?, ale roz??cza zap?on, czyli wtryski dzia?aj?, co sie objawia "pyr pyr :pier.....i?cie: " ......... zapytaj m?j zderzak kt?ry sie przytopi? jak prubowali?my namierzy? czemu nie mog? przekroczy? 1.35bar'a ...
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2008-02-07, 18:34   

no i wszystko jasne :jezyk: pyr pyr :D :D :ksiadz:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13