szarpie jak szalony, 420a, wymrygany bład 27 |
Autor |
Wiadomość |
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2012-04-26, 15:17
|
|
|
andrzejp napisał/a: | i Ci Ballantines'a wyśle | weź na zlot, wypijcie moje zdrowie i bawcie się dobrze a wspólnie wychylić to może i kiedyś będzie dane |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
andrzejp
KLUBOWICZ
Pomógł: 58 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 1636 Skąd: Pl
|
Wysłany: 2012-04-26, 18:36
|
|
|
Zmieniony czujnik polozenia walkow i co? Nic! Hehe wiec dalej wina cewki ake pewny byc musialem, a nowe na pewno nie zaszkodzi
[ Dodano: 2012-04-27, 17:57 ]
Zmieniony czujnik polozenia walu i dalej w porzadku
Takze:
"lepiej trzy razy stracić niż raz się wpier****
i pamiętaj o tym towarzyszu niedoli"
podsumowujac raz jeszcze: cewka
Dzieki wszystkim za pomoc! |
_________________ Eclipse 2G GS 1997, 420a
Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat. |
|
|
|
|
Kapi
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 143 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2012-07-19, 18:22
|
|
|
dobra temat sie powtarsza u mnie- strzeka szarpie gasnie, odpala i chodzi jakby raz na jeden raz na dwa gary, cewka to nie jest -3 sprawdzone. na raz na 100 działa i jedzie zgasze go i nie moge juz odpalić, |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2012-07-19, 18:46
|
|
|
czujniki polozenia walka i wału do sprawdzenia pod oscyloskopem |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2012-07-19, 18:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-07-20, 08:26
|
|
|
GOLDI napisał/a: | do sprawdzenia pod oscyloskopem | tylko napisz, że trzeba do mechaniora, który go posiada |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
Kapi
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 143 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2012-07-20, 09:14
|
|
|
nie wiem co zrobiłem. ale opdiąłem czujnik wału przypiałem go spowrotem i działaa!! |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-07-20, 13:23
|
|
|
Kapi napisał/a: | nie wiem co zrobiłem |
wyjmując wtyczkę przeczyściłeś piny z osadu |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2012-07-20, 14:51
|
|
|
jagos napisał/a: | Kapi napisał/a: | nie wiem co zrobiłem |
wyjmując wtyczkę przeczyściłeś piny z osadu | tak zrob plus ja bym wyciagnal czujnik i zobaczyl czy nie ma uszkodzen mechanicznych... tzn mikro pekniec na nim. jesli sa to nastaw sie tak czy siak na jego wymiane |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Kapi
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 143 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2012-08-21, 09:22
|
|
|
dobra dalej szarpie i szególnie bardziej sie to objawia n a dziurach ;// |
|
|
|
|
andrzejp
KLUBOWICZ
Pomógł: 58 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 1636 Skąd: Pl
|
Wysłany: 2012-08-21, 15:10
|
|
|
Kapi napisał/a: | n a dziurach ;// | może wtyczki wyczyść? kup se jakiś preparat np. kontakt, popsikaj i zobacz. nic innego nie przychodzi mi do głowy skoro jak "potrzęsie" to przerywa, może klema luźna? |
_________________ Eclipse 2G GS 1997, 420a
Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat. |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-08-21, 16:30
|
|
|
Masa do silnika przykręcona?? Miałem w garażu Nyskę s13 niechętnie odpalającą a jak odpaliła to podczas jazdy szarpała. W życiu bym się nie spodziewał że masę trzeba dokręcić. A jakoś mnie naszło i (-)klemę spiąłem kablem do rozruchu z silnikiem. No i bangla |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
Trzcina
KLUBOWICZ Ostoja spokoju...
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 2674 Skąd: Czaplinek
|
Wysłany: 2012-08-21, 19:33
|
|
|
A ja mam od niedawna takie historie że na wolnych obrotach, dodają nagle gazu auto lekko poszarpuje i kręci dalej normalnie, ale tylko przy dodawaniu gazu na wolnych podczas jazdy.... |
_________________ "Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
|
|
|
|
|
andrzejp
KLUBOWICZ
Pomógł: 58 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 1636 Skąd: Pl
|
Wysłany: 2012-08-21, 23:05
|
|
|
Trzcina, Mam to samo, tzn, nie moge na 1 jechac na parkingu, tak jakby gaz byl za czuly, ale zmienie w koncu mechanika chyba i zaprowadze do kogos innego |
_________________ Eclipse 2G GS 1997, 420a
Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat. |
|
|
|
|
Kapi
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 143 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2012-08-22, 13:20
|
|
|
i obrtotomierz strasznie wariujeee |
|
|
|
|
Trzcina
KLUBOWICZ Ostoja spokoju...
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 2674 Skąd: Czaplinek
|
Wysłany: 2012-08-22, 20:02
|
|
|
andrzejp napisał/a: | Trzcina, Mam to samo, tzn, nie moge na 1 jechac na parkingu, tak jakby gaz byl za czuly, ale zmienie w koncu mechanika chyba i zaprowadze do kogos innego |
To pomijam choć też mi to dolega już od dosyć dawna, to są takie jednostajne szarpnięcia na jedynce delikatnie muskając gaz, prawda??
A ja mam taki problem że nie ważne na którym biegu, startując z niskich obrotów auto zachowuję się tak jakby nie dostawało paliwa, jakby coś z WN było itp itd. ale tak czytam, to spróbuje oba czujniki wału i wałków odłączyć, przeczyścić i podłączyć na nowo |
_________________ "Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
|
Ostatnio zmieniony przez Trzcina 2012-08-22, 22:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-08-22, 21:46
|
|
|
Trzcina, Miałem taką akcje w swoim ISUZU GEMINI GTI .... rdzeń na jednym przewodzie WN był przerwany/pęknięty. Na niskich nie było takiej iskry na wysokich prad przeskakiwał po rdzeniach i jakoś szedł |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
|