2004 Subaru Impreza WRX by sliwur |
Autor |
Wiadomość |
sliwur
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 34 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 387 Skąd: Jab?onna/Legionowo
|
Wysłany: 2013-07-07, 17:48 2004 Subaru Impreza WRX by sliwur
|
|
|
Po eclipse przyszedł czas na auto z lepszym napędem - 4x4, z dużego wyboru aut i po paru przejażdżkach wybór padł na subaru - jeździłem paroma konkurencyjnymi autami i subaru wypadał na tle konkurencji lepiej w szczególności pod dwoma względami - frajda z jazdy i dźwięk. Kupiłem WRX'a z 2004 roku, z zawieszeniem od STI, bov'em Forge, 2,75" przelotowym wydechem, turbotimerem greddy, kubłami i boczkami w drzwiach od STI, jak również spoilerem i naklejkami STI. Poza tym to zwykły WRX w którym trzeba zrobić kilka rzeczy - zaczynając od poprawek blacharko-lakierniczych:) Poniżej wstawiam zdjęcia. I jak ktoś wie jaki to dokładnie model felg to proszę o napisanie mi tego, bo nigdzie nie mogę znaleźć, wiem że są kute i naprawdę ładne:)
|
_________________ był 2g 420a Soft Turbo
jest EJ20(turbo) |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
sliwur
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 34 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 387 Skąd: Jab?onna/Legionowo
|
Wysłany: 2013-07-07, 18:53
|
|
|
wojtas, zostają u mnie, ale na allegro znajdziesz w bardzo przystępnej cenie, wydaje mi się że trzymają lepiej niż sparco które miałem w 2g(przynajmniej dla kogoś mojej postury tak jest) |
_________________ był 2g 420a Soft Turbo
jest EJ20(turbo) |
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Pomógł: 16 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2013-07-07, 22:32
|
|
|
Ładny. Nie zalewa co go? |
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
Ostatnio zmieniony przez Hołek 2013-07-07, 22:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
sliwur
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 34 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 387 Skąd: Jab?onna/Legionowo
|
Wysłany: 2013-07-07, 22:39
|
|
|
Jak na razie mechanicznie wydaje się idealny, silnik pracuje równiutko, nie zalewa nic - więcej wypowiem się za jakiś czas jak pojeżdżę. Trzeba zrobić blacharkę i odwiedzić hamownie - poprzedni właściciel twierdzi że zmierzył około 250km ale chcę sam sprawdzić ile jest. Orientuje się ktoś, czy jakbym chciał wsadzić 16g to muszę kuć? Bo według poprzedniego właściciela trzeba zakuwać silnik do tego? |
_________________ był 2g 420a Soft Turbo
jest EJ20(turbo) |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-07-07, 22:40
|
|
|
Cytat: | wojtas, zostają u mnie, ale na allegro znajdziesz w bardzo przystępnej cenie |
faktycznie
w porównaniu z evo cena barszczowa i wiekszy wybór
to sie przymierze do nich na jakim spocie |
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-07-07, 22:57
|
|
|
sliwur napisał/a: | Jak na razie mechanicznie wydaje się idealny, silnik pracuje równiutko, nie zalewa nic - więcej wypowiem się za jakiś czas jak pojeżdżę. Trzeba zrobić blacharkę i odwiedzić hamownie - poprzedni właściciel twierdzi że zmierzył około 250km ale chcę sam sprawdzić ile jest. Orientuje się ktoś, czy jakbym chciał wsadzić 16g to muszę kuć? Bo według poprzedniego właściciela trzeba zakuwać silnik do tego? | jop... to tylko wrx... po co 16g? nie prosciej turbo z sti ? na tej sprezarce jakies 260hp do ugrania... poza tym subarek sie nie tjuninguje jezdzisz seria i dbasz i cieszysz sie funem z jazdy... kazde modyfikacje na dluzsza meta konczsza sie piekacym portfelem |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
sliwur
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 34 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 387 Skąd: Jab?onna/Legionowo
|
Wysłany: 2013-07-07, 23:08
|
|
|
myślałem tak do 300-320hp żeby zrobić więc nie jakoś masakrycznie dużo... Co do kosztów modyfikacji - znam już to, ale wiem że to daje większy fun niż seria:) Do turbo z sti już nie trzeba kuć? Bo rozumiem że lepszy ic wtedy by sie przydał? I jak wtedy z pompa paliwa/wtryskiwaczami itd? Ewentualnie czy znasz jakiś mniej inwazyjny sposób na poprawe przyspieszenia? |
_________________ był 2g 420a Soft Turbo
jest EJ20(turbo) |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-07-07, 23:27
|
|
|
sliwur, h4 to nie r4 subaru to nie mitsu przelicz koszty tutaj sa x2 w stosunku tego co w mitsu nie tuninguj Twoje napedy sa do Twojej mocy... musialbys wszystko z Sti przekladac... jak chciales modzic to trzeba bylo STi kupi a nie WRXa ale to juz nie ta polka cenowo... zreszta czas sie na SIP przesiasc z mekp |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-07-08, 08:49
|
|
|
wojtas, zapraszam do komusu na przejazdzke i przymiarke do WRX-a. Przejechakem sie i dupy nie urywa. Fakt. Fotele z STI...malina, ale tylko one ujely me serce. Coltem robie tego wrx-a jak chce i na ktorym biegu chce :-] sliwur, auto nie tak latwo finansowo rozwojowe jak mitsu. Na e4 z 96r trzeba wydac 30tysi. Za 2/3 tego kupisz Impreze wrx po 2001r. Dlaczego? Odpowiedz masz powyzej |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-07-08, 10:42
|
|
|
moim zdaniem nie wazne ze evo sa bardziej rozwojowe jezdzilem wieloma evo od seryjnych piątek do pomodzonych dziesiatek, do 600hp... fakt fajne precyzjne, swietne samochody, przewidywalne i po pewnym czasie NUDNE az do bólu... i zadne z nich nie dawalo tyle frajdy z jazdy co burbaru
jagos, wpadnij na wolne ciasne kielce swoim coltem to taki nawet seryjny wrx Cie zje jak che, pprzezuje i wypluje prosta to żaden wyznacznik |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2013-07-08, 11:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2013-07-08, 10:57
|
|
|
niech służy bezawaryjnie
nie jeździłem nigdy wrx/sti także pisze się na rundaka na jakimś spoto - zlocie. |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
sliwur
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 34 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 387 Skąd: Jab?onna/Legionowo
|
Wysłany: 2013-07-08, 11:21
|
|
|
Tiamat, GOLDI, dzięki - więc co do modów to będzie tylko zawias + heble i ewentualnie odchudzanie:) Jak będzie za mało to uzbieram różnicę ceny i kupię STI:) Na SIP będę w tym tygodniu:) |
_________________ był 2g 420a Soft Turbo
jest EJ20(turbo) |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-07-08, 12:23
|
|
|
GOLDI, gdyby mnie jarały bubaru to bym zakupił takowy wózek. A jeżdżę Coltem bo lubię rzadko spotykane autka i do tego coś pomodzone. Masz rację- liczą się umiejętności a z racji tego, że w wawie nie ma torów takich jak chociażby Kielce czy Poznań to nie potrzebuję auta z AWD. Choć myślę, ze Colt dał by sobie świetnie radę na torze. Można by o tym dyskutować, przytaczać przykłady, ale to nie miejsce. Co chwilę słyszę na krakowskiej dźwięk boxera. Jeździ tego coraz więcej. Co nie zmienia faktu, że sliwur, zakupił kawałek dobrej motoryzacyjnej historii. Ja choruję na Deltę Integrale w 16V w cywilnej wersji. Dużo kierowców myli je z Polówkami Tylko, że taka Integralka kosztuje tyle co 2-3 bubaru |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2013-07-08, 14:11
|
|
|
Nie wiem zbyt wiele o subaru ale cudownie brzmi ten bulgot bokserski... Jeden gosc miał jakies subaru wrx albo sti to chyba przy przebiegu 160tyś na seryjnej mocy pierscienie popekały... teraz jezdzi evo |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2013-07-08, 14:13, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2013-07-08, 15:09
|
|
|
jagos, Ty pracujesz w tym autoauto na Krakowskiej?? Jak tak to byłem tam wczoraj i widziałem tam WRX z czarną machą , nie wiem jak mechanicznie ale z zewnątrz to wygląda jak trup |
|
|
|
|
Piotrekmm
KLUBOWICZ
Pomógł: 35 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 1531 Skąd: Mogielnica
|
Wysłany: 2013-07-08, 15:39
|
|
|
MATi, przestan jarać fajki w aucie!!!!!!!!
Trzymam go za oknem /MATi
nie sciemniaj w niedziele wszystko widzialem |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Piotrekmm 2013-07-08, 20:52, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
sliwur
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 34 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 387 Skąd: Jab?onna/Legionowo
|
Wysłany: 2013-07-08, 18:04
|
|
|
rosomak1983, ten bulgot jest jak najlepsza muzyka:) Co do awaryjności to wujek miał es-ti-aj-a z 2003-go i nie mógł jeździć dopiero przy przebiegu 230tyś - bo mercedesem na nim pierwszeństwo wymusili i subaru do kasacji poszło:P Mam nadzieję że przy używaniu samych dobrych części będzie bez awarii:) jagos, z aut rzadko spotykanych i pomodzonych miałem 420a turbo i jak na razie wystarczy, jak los się do mnie uśmiechnie to kiedyś kupię jedno z aut o których marzę a na które nie mogę sobie pozwolić, a one są rzadko spotykane:) |
_________________ był 2g 420a Soft Turbo
jest EJ20(turbo) |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-07-08, 23:33
|
|
|
Szybka zmiana auta
Gratulacje bo subaru to naprawdę fajny wybór |
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Pomógł: 16 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2013-07-08, 23:46
|
|
|
pytam o zalewanie bo na bovie lubi |
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
|
|
|
|
|