A więc tak, otwieramy maskę
Przy akumulatorze koło pokrywy zaworów zobaczymy jakieś zwierzę:
Odkręcamy kluczem 8 od przepustnicy rurkę od EGR :
następnie od zaworu EGR także klucz 8 odkręcamy rurkę, potem od bloku kluczem odkręcamy mocowanie z rurką kluczem 12, nie odwrotnie, ponieważ morze nam się wyginać przy odkręcaniu
Mamy wylot EGR :
następnie dorabiamy lub kupujemy zaślepki na przepustnicę i blok , oraz podkładki aluminiowe 0,5mm :
Po skręceniu wychodzi nam cos takiego, dodam tylko że możliwe że trzeba będzie dodać 2-3 podkładki na zaślepke od bloku jeżeli chcemy zastosować te same śruby:
zostają nam 2 wtyszki , wylot z kolektora króry trzeba zaślepić najlepiej zasapawaną nakrętką i wlot do puszki filtra, który także trzeba zaślepić. następnie pod wtyczki elektrozaworków wpinamy rezystory, najlepiej ceramiczne 10W 100ohm :
Rezystory mogą się trochę grzać więc można do nich zaszczepić blaszkę aluminową, i to by było tyle
Jak by ktoś chciał iść na skróty do 50gr pln załatwi sprawę inaczej :
Ostatnio zmieniony przez kamil4711 2012-01-13, 02:07, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach