Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka pytan o wnecznosciach 420a
Autor Wiadomość
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2007-12-11, 22:24   Kilka pytan o wnecznosciach 420a

witam
mam kilka pytan
1 czy wal jest kuty seryjnie ( jak nie to gdzie mozna go zakuc za normalna cene )
2 jaka jest kompresja na t?okach ??
3 czy zawory w g?owicy wytrzymaj? turbin? ??
4 gdzie mozna dostac uszczelke pod glowice odprezajaca
5 ile seryjne panewki potrafi? wytrzyma? obci??enia
6 ostatnie pytanie po za konkursem czy ktos wie ile kosztuje wystrojenie 420a na turbinie ??
pozdrawiam
 
 
ralph
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-11, 22:28   

jak chcesz sie dowiedziec jak to wszystko wspulgra ze soba to pogadaj z DACO on ma RS-T z silnikem 420a
Ostatnio zmieniony przez ralph 2007-12-11, 22:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2007-12-11, 22:31   

ralph napisał/a:
pogadaj z DACO on ma RS-T z silnikem 420a

A nie przypadkiem GS+T ? :>
 
 
 
ralph
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-11, 22:35   

Szakal napisał/a:
ralph napisa?/a:
pogadaj z DACO on ma RS-T z silnikem 420a

A nie przypadkiem GS+T ?

Nie on wlasnie posiada 420a rs+T hehehe jako jedyny na tym forum
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2007-12-11, 22:37   

a ja by?em ?wiecie przekonany ,ze to GS :wtf: Z reszt? niewa?ne bo OT si? zrobi? w technicznym... :wtf:
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-11, 23:24   

ralph napisał/a:
Nie on wlasnie posiada 420a rs+T hehehe jako jedyny na tym forum
niet ;) to GSik :)

420a Comp Ratio: 9.6:1

gdzie mozna dostac uszczelke odprezajaca:>? USA :)

na reszte pytan wole nie ryzykowac odpowiedzi :)
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-12-12, 10:03   

wa?u nie da si? zaku?..................... trzeba wymieni?.... na kuty

http://www.slowboyracing....cat=1572&page=1
polecam i o nic nie musisz si? martwi?.

Zawory wytrzymaj? bo przecie? ?adnych obci??e? nie przenosz? jak kto? wystroi dobrze to nie wypali ich...
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
zaxdamian 
mniejsza zielenina



Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 212
Skąd: Wyszk?w
Wysłany: 2007-12-12, 12:36   

SAMAEL napisał/a:
wa?u nie da si? zaku?..................... trzeba wymieni?.... na kuty

http://www.slowboyracing....cat=1572&page=1
polecam i o nic nie musisz si? martwi?.

Zawory wytrzymaj? bo przecie? ?adnych obci??e? nie przenosz? jak kto? wystroi dobrze to nie wypali ich...

na czym polega strojenie turbo?
_________________
Twoje auto Tw?j ?wiat

wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie...
Ostatnio zmieniony przez zaxdamian 2007-12-12, 12:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-12, 15:53   

Na zamontowaniu ukladu sterujacego zastepujacego ECU albo wspolgrajacego z nim gdzie regulowane sa parametry sprzezenia(doladowania), dawki paliwa(mieszanka), wtryski i jeszcze pare. Wiec nie tyle co stroisz turbo tylko parametry silnika w zaleznosci ile powietrza turbo 'wpycha' do twojego silnika.
 
 
zaxdamian 
mniejsza zielenina



Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 212
Skąd: Wyszk?w
Wysłany: 2007-12-12, 15:57   

czyli zak??damy co? jak ecu master i ustawiamy dawki paliwa tak?
_________________
Twoje auto Tw?j ?wiat

wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie...
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-12, 17:29   

Tak dokladnie... to jest jesli chodzi o zadbanie o 'sterownik' turbo. Do tego dochodzi uklad paliwowy, wydechowy, dolotowy - kilka mniejszych i wiekszych przerobek i wlasnie zalatwiles sobie male pppppppssssssshhtttttttttttttt.... to tak w skrocie bo jest to o wile bardziej skomplikowane. Poczytaj na temat turbo ogolnie a potem dopiero zabralbym sie w kombinowanie na Eclipsie... Szczegolnie jesli chodzie o 420a bo jest to troszeczke trudniejsze.
 
 
zaxdamian 
mniejsza zielenina



Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 212
Skąd: Wyszk?w
Wysłany: 2007-12-12, 17:35   

allias napisał/a:
Szczegolnie jesli chodzie o 420a bo jest to troszeczke trudniejsze.

hhm Goldi m?wi? inaczej?Czyli w sumie to raczej nie op?acalna impreza jak si? ma 1g. Bo jak tyle przer?bek to troch? kaski p?jdzie. Ile mo?na wyci?gn?? z GS bez zmiany wa?u t?ok?w itd?
_________________
Twoje auto Tw?j ?wiat

wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie...
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-12, 17:42   

allias napisał/a:
Szczegolnie jesli chodzie o 420a bo jest to troszeczke trudniejsze.
ja wciaz nie rozumiem dlaczego 420a ma byc trudniejszy :P wieksze sprzeglo niz w 4g63 i w dodatku spiekowe w serii!!, brak slabego ogniwa czyli przeplywomierza, nizszy stopien sprezania, nie trzeba az tak bardzo odprezac silnika :>

skrzynia ktora wytrzymuje 400nm :P dlaczego wciaz bladzicie? :ksiadz:
 
 
zaxdamian 
mniejsza zielenina



Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 212
Skąd: Wyszk?w
Wysłany: 2007-12-12, 17:44   

a powiedz mi jedn? rzecz...lepiej przy?piesza?
zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz...bo jak patrze po katalogach to raczej ci??ko o cz??ci w podr?bce do tego. Popularny to silnik?
_________________
Twoje auto Tw?j ?wiat

wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie...
Ostatnio zmieniony przez zaxdamian 2007-12-12, 17:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-12, 17:47   

zaxdamian napisał/a:
a powiedz mi jedn? rzecz...lepiej przy?piesza?
ciezko mi powiedziec :P nie jezdzilem nigdy dluzej 1g :P lub 2g z 4g63 :P 420a ma ta zalete ze ma troche dluzsze biegi ;)

a czy przyspiesza lepiej ? :> zapraszam na kreske :glupawka: sprawdzi sie ;)
 
 
Diabel 
wyjadacz



Pomógł: 13 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 918
Skąd: Krakow ;)
Wysłany: 2007-12-12, 17:50   

GOLDI, kiedys stane z toba na kresce :D tyle ze nie wiem jeszcze kiedy i gdzie :D

nie ma sprawy :) najwyzej przegram :P /goldi
 
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2007-12-12, 17:51   

SAMAEL napisał/a:
wa?u nie da si? zaku?..................... trzeba wymieni?.... na kuty

http://www.slowboyracing....cat=1572&page=1
polecam i o nic nie musisz si? martwi?.

Zawory wytrzymaj? bo przecie? ?adnych obci??e? nie przenosz? jak kto? wystroi dobrze to nie wypali ich...


Wszystko ladnie pieknie ale cena za 2500$ + koszty przesylki wogule mnie nie ciesza :-( a po za tym korby i tloki juz mam :-)
Wiec co z tym walem wytrzyma czy nie ??
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-12, 17:56   

z tego co pamietam, to daco walu nie zmienial, wiec powinien wytrzymac
 
 
Tjman21
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-13, 02:04   

Konstrukcyjnie silnik 420a jest przygotowany pod 280km przy 300Nm nie wspominajac o sprzegle ktore przekraczajac 180km nadaje sie do wymiany na minimum stage1. Podczas uturbienia 420a proponuje zakuc tloki i korby a reszta spokojnie da rade do 250km przy 300Nm...
Ostatnio zmieniony przez Tjman21 2008-03-13, 02:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13