Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Wałki rozrzadu turbo i NA porownanie 4g63
Autor Wiadomość
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2013-11-17, 00:33   Wałki rozrzadu turbo i NA porownanie 4g63

Znalazłem ciekawe dane na temat seryjnych wałków, bywa to czasem poruszane wiec po krótce utrwalam;

Kolejno; Part# Adv. D ur. Dur @ .050 Lift (in) Lift (mm)

USDM 4G63 (Eclipse/Talon Turbo) Stock 248°/248° 200°/200° .349"/.350" 8.86/8.89

USDM 4G63 (Eclipse Non Turbo) Stock 256°/248° 208°/204° .365"/.349" 9.27/8.86
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2013-11-17, 00:34, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-11-17, 10:29   

możliwe, że seryjne wałki do n/a " euro " mają inną specyfikację czy różnica wynikała tylko i wyłącznie ze stopnia sprężania?
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2013-11-17, 15:32   

Tiamat, dobre pytanie. Ja troche buszuje po necie w celu rozpoznania wałków które sam mam i przypadkowo sie natknałem na dosc ciekawe info. Tak jak nieraz było pisane wałki NA sa ciut ostrzejsze od turbo OEM. Moim zdaniem nie bedzie róznicy USDM/ euro w tym aspekcie.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
ronino 
KLUBOWICZ

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 224
Skąd: Wwa
Wysłany: 2013-11-18, 17:43   

mam fajny dokument z AMS porównywający większość wałków sportowych do 4g63 - jak by ktos podał maila to prześlę i fajnie by było to tu załączyć
 
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2013-11-20, 17:45   

ronino jestes w stanie mi podesłac? Tomcarth@wp.pl

a orientuje sie ktos jaka ostrosc jaja seryjne wałki w evo?
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-11-20, 21:00   

http://forums.evolutionm....ad-updated.html
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-22, 15:55   

JA u siebie mam z NA i silnik inaczej pracuje zdecydowanie :) Na początku myślałem, że cholera coś nie tak, ale uświadomiłem sobie, że mam wałki z NA :)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Horacjusz 
KLUBOWICZ

Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 649
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-05-12, 12:49   

Czyli co do turbo lepiej wałki z N/A pakować ?
_________________
Był EAGLE TALON TSI AWD 1G 4G63T 6Bolt
EAGLE TALON TSI 2G 4G63T 7bolt EVO 9
Jest 1G GS szrocik
 
 
RoXall 
KLUBOWICZ


Wiek: 40
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 52
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-03, 11:19   

Masz wtedy wyższe wzniosy.
_________________
三菱 コルト 4g 4x4: 4g93C Mivec Eaton m62 (work in progress)
三菱 日食 1g GSX: 4g63T 14b/16g
 
 
Horacjusz 
KLUBOWICZ

Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 649
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-06-24, 16:30   

Ktoś z naszych ma w turbo wałki od n/a ?
_________________
Był EAGLE TALON TSI AWD 1G 4G63T 6Bolt
EAGLE TALON TSI 2G 4G63T 7bolt EVO 9
Jest 1G GS szrocik
 
 
$livka46 
KLUBOWICZ


Pomógł: 6 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 156
Skąd: Węgliniec
Wysłany: 2014-06-24, 17:21   

jagos wyżej napisał ze ma :jezyk:
_________________

 
 
Horacjusz 
KLUBOWICZ

Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 649
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-06-24, 17:28   

Chodzi o to czy jest sens zmiany. Czy mi to coś polepszy czy pogorszy w pracy silnika itp. Poszło pw. Goldi jak sądzisz? :roll: może by dół się polepszył?
_________________
Był EAGLE TALON TSI AWD 1G 4G63T 6Bolt
EAGLE TALON TSI 2G 4G63T 7bolt EVO 9
Jest 1G GS szrocik
Ostatnio zmieniony przez Horacjusz 2014-06-24, 17:30, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2014-06-24, 18:41   

na ostrzejszych to chyba gora polepszyła :)
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
Horacjusz 
KLUBOWICZ

Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 649
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-06-24, 19:59   

Góra to oczywiste. A jak to z dołem wygląda? :dance:
_________________
Był EAGLE TALON TSI AWD 1G 4G63T 6Bolt
EAGLE TALON TSI 2G 4G63T 7bolt EVO 9
Jest 1G GS szrocik
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2014-06-24, 22:24   

a różnie, zależy od parametrów konkretnego wałka, ustawienia rozrządu, stopnia sprężania itd.
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
Horacjusz 
KLUBOWICZ

Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 649
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-06-25, 11:14   

Dlatego pytam o konkretne wałki czyli od N/A dane wyżej, rozrząd seria, stopień sprężania seria turbo. Jest ktoś tu w stanie udzielić mi konkretnej odpowiedzi?? co z dołem i czy warto wstawiać wałki od N/A do turbo. :protest:
_________________
Był EAGLE TALON TSI AWD 1G 4G63T 6Bolt
EAGLE TALON TSI 2G 4G63T 7bolt EVO 9
Jest 1G GS szrocik
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-06-25, 11:25   

Horacjusz napisał/a:
stopień sprężania seria turbo.
nie masz CR seria. masz CR jak w evo.

Horacjusz napisał/a:
czy warto wstawiać wałki od N/A do turbo.
jest to ekonomicznie nie uzasadnione ;) lepiej dozbierac do jakis aftermarketowych
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Horacjusz 
KLUBOWICZ

Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 649
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-06-25, 14:06   

Wtf Goldi niby czemu? Mam prośbę jak byś mógł mi na pw wysłać co mam w silniku zrobione. Bo sam juz niewiele.
_________________
Był EAGLE TALON TSI AWD 1G 4G63T 6Bolt
EAGLE TALON TSI 2G 4G63T 7bolt EVO 9
Jest 1G GS szrocik
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14