KUTE TŁOKI - STOPIEN SRĘŻANIA |
Autor |
Wiadomość |
Malutki010
KLUBOWICZ G2 GS&T
Pomógł: 18 razy Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 473 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: 2017-04-09, 01:37 KUTE TŁOKI - STOPIEN SRĘŻANIA
|
|
|
hej planuje zakuwać drugi silnik 7B, silnik ma służyć do 1/4mili. Moje pytanie brzmi które tłoki kute z stopnie sprężenia są lepsze ??
TŁOKI A - 8.5:1
TŁOKI B - 9.0:0 |
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=10943 |
|
|
|
|
kawior1gturbo
KLUBOWICZ
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 256 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 2017-04-09, 09:27
|
|
|
To chyba zależy od całego setupu. Ale najbardziej od zastosowanej turbosprężarki. Im więcej dmucha, tym stopień powinien być mniejszy. Przynajmniej tak mi się wydaje. |
_________________ GST 1991 |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2017-04-09, 15:19
|
|
|
kawior1gturbo napisał/a: | To chyba zależy od całego setupu. Ale najbardziej od zastosowanej turbosprężarki. Im więcej dmucha, tym stopień powinien być mniejszy. Przynajmniej tak mi się wydaje. | tu pytanie o reszte ukladu.. jaki uklad paliwowy i jaki uklad chlodzenia powietrza bedzie zastosowany...
czym nizszy CR tym latwiej zapanowac nad stukowym... jaka elektronika bedzie to ogarniac?
jaka sprezazka? ile jest planowane z setupu ?
8,5 jest dosc uniwersalne, natomiast 9,0 bedzie bardziej cywilne, oczywiscie kwestia zaplonu na tu znaczenia... kwestia przeplywow , zalkow, max rpm etc... |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
|