Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Rezonans powy?ej 4000rpm / wydzielone z gie?dy
Autor Wiadomość
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-02-26, 21:26   

A ja mam pytanko. Bo rozrz?d nie by? ruszany po zdj?ciu paska czyli jest jak by?o i niby ten ?rubokr?t wchodzi. Ale mo?e mimo wszystko ruszy? tym k??kiem od pompy oleju? Pono? za pierwszym obrotem ustawia si? przed znakiem ,po drugim za znakiem a za trzecim jest ju? na znaku i ?rubokr?t wpada czyli jak powinno by
 
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-02-27, 19:57   

Buhahaha ,rozrz?d z?o?ony ,auto zapina do odcinki a? mi?o :P :jupi:
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-02-27, 20:11   

mi?o s?ysze?. mam nadziej? ?e troch? pomog?em. co by?o ?
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-02-27, 20:34   

Pomog?e? i to nie malo ,tak samo jak maciejka ,kt?ry za?atwi? mi rozmowe z jego ojcem :ok: Do ko?ca nie wiemy co by?o w?a?ciwie ,mo?e poprostu po zdjeciu paska rozrz?du zadzia?a?a ta przeciwwaga (kt?ra jest na wa?ku czy gdzie? tam od pompy oleju) i samo si? ustawi?o dobrze. Mimo wszystko kr?cone by?o kilka razy k??kiem od pompy tak dla pewno?ci a p??niej test ?rubokr?tem. R?wnie? po za?o?eniu paska g??wnego by?o robione kilka obrot?w po 360stopni ?eby mie? 100% pewnosci. No i uda?o sie. Teraz jak jade autem to czuj? tak? "g?adko??" ,?adnych ma?ych wibracji ,czy to podczas jazdy czy na postoju :jupi: :jupi: :jupi:
PS. Na gazie dzia?a odcinka? :lol2:
 
 
 
dyzio007
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-27, 21:09   

co do gazu to pewnie nie bo sekwencji nie masz wiedz uwazaj zeby nie przekrecic
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-02-27, 21:14   

dyzio007 napisał/a:
co do gazu to pewnie nie bo sekwencji nie masz wiedz uwazaj zeby nie przekrecic

dzi?kowa? ,na gazie to i tak do 6000rpm go przeci?g?em dzis ,nie dalej. Jedynie na benzynce sprawdza?em czy dzia?a :P
 
 
 
ziggi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 45
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 415
Skąd: Lodz / Dublin
Wysłany: 2008-02-28, 13:45   

Szakal, widze ze az tryskasz radoscia :)
no i przypis pod nickiem sobie zmieniles, czyli wystarczylo rozrzad zmienic i juz nie ''klubowy zlom'' :ok: juz nie moge sie doczekac jak przetestujemy autka :jupi:
 
 
awg 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 104
Skąd: gryfice
Wysłany: 2008-04-28, 22:04   

czytam sobie te tematy wszystkie i wychodzi jakbym mial podobny problem. przy 3k rpm lekkie drgania czuc i jest troche glosniej ale przy 5k to jest juz porazka...nie jezdzilem za duzo od czasu kupienia samochodu i tak sie zbieram do wymiany rozrzadu. teraz pytanie jest takie gdzie jest ta srubka cala do badania balansu. szukalem troche i nie moge rozkminic czy to jest na pompie oleju czy gdzie. teraz jak juz bym to znalazl to wystarczy odkrecic srubke i wcisnac srubokret ? jak wejdzie to jest ok jak nie to nie ? czy tam trzeba jakos na biegu przepchac samochodzik do przodu tylu czy czyms krecic. jak ktos bylby laskaw poratowac to byloby milo. chcialbym to ogarnac i sie cieszyc pelnym zakresem obrotow ;p zakladajac ze to tylko balans hehe
_________________
BMW e39
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-28, 22:41   

To zrob to jak nalezy... musisz rozebrac rozrzad i ustawic reszte jak nalezy.
 
 
awg 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 104
Skąd: gryfice
Wysłany: 2008-04-29, 13:56   

ze trzeba ustawic jak nalezy to wiem...tylko gdzie jest ta srubka. zebym byl pewny ze zlozylem dobrze i nie musial rozbierac tego po raz drugi.
_________________
BMW e39
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-04-29, 17:15   

http://www.vfaq.com/mods/timingbelt-1G.html
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
rafciu
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-02, 00:47   

Kurcze pogubilem sie w tym wszystkim. u mnie bylo tak ze jak pojechalem na wymiane rozrzadu to sie okazalo "ze nie mam paska wyrownujacego obroty silnika" czy to moze byc ta przyczyna tego ze przy wiekszych obrotach drzy i wyje jak qrwa mac ?? a moze jest ktos niedaleko wloclawka kto umie to naprawic?? bo jezdze juz tak ponad trzy miesiace i szczerze mowiac mam dosc, juz nawet auto wyladowalo na allegro ale w pore sie opamietalem. :amen:
 
 
ziggi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 45
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 415
Skąd: Lodz / Dublin
Wysłany: 2008-05-02, 10:59   

rafciu, czy piszac ze ''pojechales na wymiane rozrzadu'', oznacza ze wymienili ci rozrzad? Bo jesli tak to chyba zalozyli ci pasek do balansu rowniez, ten ktorego brakowalo?
Zalozyli?
jeslil tak, a silnik dalej wpada w rezonans tzn ze zle jest ustawiony walek balansowy i powinienes jechac do poprawy.
Powyzej SAMAEL wkleil link do manuala jak to powinno byc zrobione.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 5,07 sekund. Zapytań do SQL: 12