Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
D?awienie przy dodawaniu gazu
Autor Wiadomość
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2008-05-05, 14:00   

Szakal napisał/a:
?e mam to odda? do specjalist?w :ksiadz:
lepiej by by?o odda? :jezyk: :jezyk: :badteeth:

Szakal napisał/a:
Bo chcia?em kupi? 6ES ,ale japaneze m?wi? ,?e daj sie si?demki :wtf:
A co to za r??nica czy 6ES czy 7ES ??? :wtf: :wtf: Ma to jaki? wp?yw w og?le :> ??
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2008-05-05, 14:56   

do 1G GS ?wiece BPR7ES i przerw? 0.8 - za?o?y?em drugi komplet od zakupu i cacy :ok:
BPR6ES s? do Turbo.
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-05, 15:14   

MATi napisał/a:
Szakal napisał/a:
?e mam to odda? do specjalist?w :ksiadz:
lepiej by by?o odda? :jezyk: :jezyk: :badteeth:

Szakal napisał/a:
Bo chcia?em kupi? 6ES ,ale japaneze m?wi? ,?e daj sie si?demki :wtf:
A co to za r??nica czy 6ES czy 7ES ??? :wtf: :wtf: Ma to jaki? wp?yw w og?le :> ??


Mati - to nawet nie jest smieszne... :wtf:

Co do roznic w swiecach to poprostu reaguja roznie w roznych temperaturach i szczelinach dajc rozne warunku zaplonu. Dlatego tez jest roznica pomiedzy n/a i turbo.

Szaki... nie robilem tego w 1G ale sciagniecie baku to nie jest wilki problem dopuki masz do niego dostep od dolu. Jesli Masz wysoki podnosnik zeby zrzucic bak to nie ma problemu. Jesli 1G ma jak inne ta czesto jest mocowany na dwoch metalowych pasach przykrecanych do ramy. Potem kable i przewody i powinno byc oki. Nie jestem pewien czy nie bedziesz potrzebowal wiecej miejsca ze wzgledu na tylna belke zawieszenia. Generalnie nie jest to taka wielka robota - istotne jest tylko jak wysoko masz auto zeby dostac sie z dolu.
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2008-05-05, 15:37   

Allias ale ja sie pyta?em jaka jest r??nica jak sie jezdzi na 6ES a na 7ES ...bo ja mam 7ES i tyle Tiamat mi odpowiedzia? i gra gitara dzieki :ok:
 
 
 
Diabel 
wyjadacz



Pomógł: 13 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 918
Skąd: Krakow ;)
Wysłany: 2008-05-05, 16:26   

Ja dzis zalozylem 6es bez 11 :P i daje rade :D :twisted:
 
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-05-05, 16:54   

allias napisał/a:
Nie jestem pewien czy nie bedziesz potrzebowal wiecej miejsca ze wzgledu na tylna belke zawieszenia.

Belka i tak wylatuje przy okazji wiec z tym problemu nie b?dzie :ok: Tylko pytanie kiedy to zrobie bo wczoraj z?apa?o mnie jakie? chor?bsko i ledwo ?yje :ksiadz: allias, A powiedz mi w jaki spos?b czy?ci si? bak?
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-05, 20:42   

Z tym moze byc maly problem. Zalezy gdzie masz otwory... czasami zwykle przeplukanie i upewnienie sie ze syf z dna zostanie usuniety. Jesli zostanie ci troche paliwa to wykorzystaj ja do rozpuszczenia syfu. Problem pewnie jest ze to "cos" pewnie sie wytracilo i plywa lub osadza sie na dnie.

Wiecej obstawiam na okolice pompy (jesli jest wewnetrzna bo nie wiem jak jest w 1G). Upewnij sie na przewodach ze nie masz jakies osadu. Musisz zobaczyc co w nim siedzi. Wtedy bedziesz sma wiedzial jak go wyczyscic. :ok:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-05, 22:55   

MATi napisał/a:
Allias ale ja sie pyta?em jaka jest r??nica jak sie jezdzi na 6ES a na 7ES
http://www.auto-online.pl...ykon/swieca.htm poczytaj...

allias napisał/a:
GOLDI napisał/a:
bron boze nie ustawiac szczeliny na swiecy uzywanej :P


Niby w czym problem?
w swiecy eksploatowanej jest szansa uwalenia elektrody... a podem sobie rozbieraj pol silnika co by ja wyciagnac :P
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2008-05-05, 22:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Diabel 
wyjadacz



Pomógł: 13 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 918
Skąd: Krakow ;)
Wysłany: 2008-05-05, 23:23   

GOLDI, a jak sie to ma do zastosowania :P praktycznego :P ja musze przyznac ze po wymianie pierwszy raz swiec :D autko chodzi zdecydowanie lepiej dokladnie tak jak je kupilem :P a na swiecach jeszcze mialem orginalny napis Japan :P :serduszka: :twisted:
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-06, 08:12   

GOLDI napisał/a:
w swiecy eksploatowanej jest szansa uwalenia elektrody... a podem sobie rozbieraj pol silnika co by ja wyciagnac


O tym sie nie mialem okazji przekonac. Ale bede pamietal :P
:ok:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-06, 12:44   

swiece to nie jest az taki duzy wydatek by na tym oszczedzac :>
 
 
deltazetakappa 
KLUBOWICZ


Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 170
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-05-06, 20:12   

a mo?e takie co? by?oby pomocne:
http://moto.allegro.pl/it...do_benzyny.html
_________________
total ECLIPSE of the heart
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-05-06, 20:57   

Kiepuczi mi ju? poleci? ten ?rodek i chyba z niego skorzystam bo jak dzisiaj patrzy?em na ten zbiornik paliwa to chyba nie dam rady. Ale zobaczymy...
 
 
 
maciejka 
gruba ryba



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 392
Skąd: to nie tak daleko
Wysłany: 2008-05-06, 22:42   

Ja tez mam chyba syf bo zauwazylem wczoraj ze na paliwie nie jedzie i gasnie i przerywa podczas jazdy jest szarpanie...na gazie chodzi dobrze,ale po przelaczeniu na benzyne nie bardzo :|
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2008-05-06, 23:30   

deltazetakappa napisał/a:
a mo?e takie co? by?oby pomocne:
http://moto.allegro.pl/it...do_benzyny.html


pisa?em o takim ?rodku wyzej ale nikt nie czyta? :ok:
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-05-07, 09:26   

do gs przynajmniej 2g id? BPR6ES11 dok?adnie, do turbo id? BPR7ES11 i to takich 300+HP bo sa zimniejsze jeden stopie?. oczywi?cie do gs mo?e by? te? bpr7es11 ale b?dzie ?dziebko nie dogrzana i mog? zapony wypada
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-05-08, 22:53   

SAMAEL napisał/a:
do gs przynajmniej 2g id? BPR6ES11 dok?adnie, do turbo id? BPR7ES11 i to takich 300+HP bo sa zimniejsze jeden stopie?. oczywi?cie do gs mo?e by? te? bpr7es11 ale b?dzie ?dziebko nie dogrzana i mog? zapony wypada?.
a jak w T mam bpr 6es-11 ? to stanie sie cos? bo Kiepuczi mi takie poleci? i mu zaufa?em uff uff
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-05-09, 16:20   

bo do turbo ida takie same jak do GS BPR6ES ( liczba 11 jest malo istotna mowi tylko o szczelinie czyli 1.1 mm. przypominam ze dla turbo i tak tzreba ustawic szczeline na 0.7-0.8mm).
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13