Zawieszenie |
Autor |
Wiadomość |
iktorn00
KLUBOWICZ
Wiek: 44 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 52 Skąd: Chelm Slaski
|
Wysłany: 2008-05-05, 19:37 Zawieszenie
|
|
|
cos trzeszczy przy skrecie na postoju i przy wonnej jezdzie tez podczas skrecania przy jezdzie na wprost jest OK nawet na dziurach, co to moze byc i czy mam sie tym przejmowac?? |
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-05-25, 16:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-05-05, 20:36 Re: cos trzeszczy przy skrecie w 3G
|
|
|
iktorn00 napisał/a: | cos trzeszczy przy skrecie na postoju i przy wonnej jezdzie tez podczas skrecania przy jezdzie na wprost jest OK nawet na dziurach, co to moze byc i czy mam sie tym przejmowac?? |
Zobacz stan plynu wspomagania kierownicy. Wcale sie nie zdziwie jesli brakuje ci z 0.2-0.3L. |
|
|
|
|
iktorn00
KLUBOWICZ
Wiek: 44 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 52 Skąd: Chelm Slaski
|
Wysłany: 2008-05-05, 22:07
|
|
|
no wlasnie wszystkie plyny zdaja sie OK |
|
|
|
|
fenrir [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-05-05, 23:40
|
|
|
iktorn00 napisał/a: | cos trzeszczy przy skrecie na postoju i przy wonnej jezdzie tez podczas skrecania przy jezdzie na wprost jest OK nawet na dziurach, co to moze byc i czy mam sie tym przejmowac?? |
Nie dokr?cona przek?adnia kierownicza - na bank. Swego czasu mia?em u siebie to samo. trzeszczy na ?rubie. |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-05-06, 08:10
|
|
|
Cytat: | Nie dokr?cona przek?adnia kierownicza - na bank. Swego czasu mia?em u siebie to samo. trzeszczy na ?rubie. |
Ze niby co?
iktorn00. Czy plyn jest prawie pod korek czy ewentualnie mozesz troche dolac? Normalne ze niewiele brakuje i troche robi halas. Jesli to masz tylko rano na zimnym silniku to odpusc sobie bo czasem pompa halasuje wspomagania na zimnym silniku. |
|
|
|
|
fenrir [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-05-06, 12:24
|
|
|
allias napisał/a: | Ze niby co? |
No tak! Mo?liwe ?e p?yn swoj? drog? ale to dok?adnie taki sam objaw jaki ja mia?em u siebie p?? roku temu, podjecha?em do serwisu, wszystko trwa?o 10 min. Kolo z serwisu j? dokr?ci?, wzieli 20 z? i po problemie, przecie? wiem co m?wi?!
iktorn00 radz? Ci wzi?? to pod uwag? i sprawdzi |
|
|
|
|
soko [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-05-06, 15:51
|
|
|
trzeszczec moze tez kt?rys przegub je?li nie ma smaru lub guma p?k?a i dosta?y si? brudy. W moim 1g trzeszcza? przegub. po nasmarowaniu i za?o?eniu nowej gumy jak r?dk? odj??. Trzeszcza? tylko przy skr?cie. |
|
|
|
|
iktorn00
KLUBOWICZ
Wiek: 44 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 52 Skąd: Chelm Slaski
|
Wysłany: 2008-05-06, 16:49
|
|
|
allias napisał/a: | Czy plyn jest prawie pod korek czy ewentualnie mozesz troche dolac? Normalne ze niewiele brakuje i troche robi halas. Jesli to masz tylko rano na zimnym silniku to odpusc sobie bo czasem pompa halasuje wspomagania na zimnym silniku. |
pod korek to niejest
niema znaczenia czy zimny silnik czy cieply caly czas tak samo trzeszczy
fenrir napisał/a: | No tak! Mo?liwe ?e p?yn swoj? drog? ale to dok?adnie taki sam objaw jaki ja mia?em u siebie p?? roku temu, podjecha?em do serwisu, wszystko trwa?o 10 min. Kolo z serwisu j? dokr?ci?, wzieli 20 z? i po problemie, przecie? wiem co m?wi?!
iktorn00 radz? Ci wzi?? to pod uwag? i sprawdzi?. |
wezme to pod uwage |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-05-06, 18:20
|
|
|
fenfir... jaka srube? Jesli mowisz o docisku natezenia przekladni to jesli jest fabryczna i luzow nie ma to proponuje zostawic to w spokoju. Wiekszy docisk stosowany jest jest zaczyna przekladnia siadac.
Czy jest mozliwosc zebys nagral ten odglos? |
|
|
|
|
fenrir [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-05-06, 21:56
|
|
|
allias napisał/a: | fenfir... jaka srube? Jesli mowisz o docisku natezenia przekladni to jesli jest fabryczna i luzow nie ma to proponuje zostawic to w spokoju. Wiekszy docisk stosowany jest jest zaczyna przekladnia siadac. |
Nie, nie, m?wi? o ?rubach mocuj?cych przek?adni? do reszty Kliperka. Po prostu, je?eli jest tam luz to przy skr?caniu ociera si?, przesuwa minimalnie i trzeszczy - zw?aszcza przy postoju bo wtedy dzia?aj? tam najwi?ksze si?y. |
|
|
|
|
iktorn00
KLUBOWICZ
Wiek: 44 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 52 Skąd: Chelm Slaski
|
Wysłany: 2008-05-07, 18:30
|
|
|
allias napisał/a: |
Czy jest mozliwosc zebys nagral ten odglos? |
niema |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-05-07, 21:34
|
|
|
Jest szansa zebys opisal dokladnie kiedy to wystepuje a kiedy nie. Wiecej szczegolow moze pomoc... sprobuj a ja sprobuje ci cos podpowiedziec... |
|
|
|
|
iktorn00
KLUBOWICZ
Wiek: 44 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 52 Skąd: Chelm Slaski
|
Wysłany: 2008-05-09, 16:03
|
|
|
allias napisał/a: | Jest szansa zebys opisal dokladnie kiedy to wystepuje a kiedy nie. Wiecej szczegolow moze pomoc... sprobuj a ja sprobuje ci cos podpowiedziec... |
prawie caly czas trzeszczy bo przy wiekszej predkosci (powyzej 60) to nieslychac juz w aucie nic, najbardziej to na postoju i wolnej jezdzie slychac przy kreceniu kierownica, przy jezdzie na wprost lub po luku bez krecenia kierownica jest cisza |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-05-09, 18:32
|
|
|
Jesli to jest metaliczny odglos (jakby sie cos ocieralo) to sprawdz kondycje swoich sworzni. Mozliwe ze wydaja metaliczny odglos bo brak im smaru albo maja rozwalona oslone.
Druga sprawa to sprawdz czy to jest na uruchomionym silniku czy na wylaczonym tez tak jest. Jesli tylko na wlaczonym to bedzie to na okolicach paska lub pompy i bedziesz to slyszal w okolicach silnika jesli otworzysz maske.
Jesli przy wylaczonym tez to masz to sprawdz sworznie i koncowki drazkow. Jesli sa serwisowe (maja koncowki na smar) to musisz je posmarowac. Upewnij sie tez ze to nie jest gdzies w okolicach kolumnie kierownicy. Czasem polaczenia na oskach czasem robia halas. |
|
|
|
|
motolukas [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-05-10, 17:58
|
|
|
Ja mam to samo i jest to ukszkodzona gumowa os?ona sworznia! Dostala sie woda, zardzewialo i trzeszczy. Po nasmarowaniu usta?o ale sworzen i tak musze wymienic. |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
|
|
|
|
iktorn00
KLUBOWICZ
Wiek: 44 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 52 Skąd: Chelm Slaski
|
Wysłany: 2008-05-12, 17:13
|
|
|
allias napisał/a: | Jesli to jest metaliczny odglos (jakby sie cos ocieralo) to sprawdz kondycje swoich sworzni. Mozliwe ze wydaja metaliczny odglos bo brak im smaru albo maja rozwalona oslone. |
metaliczny nie jest poprostu tak jakby stukanie(naprezenie jakies)
allias napisał/a: | Druga sprawa to sprawdz czy to jest na uruchomionym silniku czy na wylaczonym tez tak jest. Jesli tylko na wlaczonym to bedzie to na okolicach paska lub pompy i bedziesz to slyszal w okolicach silnika jesli otworzysz maske. |
przy zalaczonym silniku
czy moze to byc wina wspomagania?? bo zdarzylo mi sie raz ze jak odpalilem silnik to wspomagana niebylo dopiero jak powtornie silnik odpalilem to zaczelo dzialac |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-05-12, 19:05
|
|
|
iktorn00 napisał/a: | czy moze to byc wina wspomagania?? bo zdarzylo mi sie raz ze jak odpalilem silnik to wspomagana niebylo dopiero jak powtornie silnik odpalilem to zaczelo dzialac |
Stawiam na lozysko/pompe wspomagania. Sprawdz kondycje paska. Ale wciaz obstawiam na niski poziom plynu. Wszystko wskazuje ze problem jest na wspomaganiu... |
|
|
|
|
iktorn00
KLUBOWICZ
Wiek: 44 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 52 Skąd: Chelm Slaski
|
Wysłany: 2008-05-14, 20:33
|
|
|
jako ze nieumiem sobie z tym dac rady auto daje w piatek do serwisu Mitsu ciekawe co wymysla
DZIEKI ZA POMOC |
Ostatnio zmieniony przez iktorn00 2008-05-14, 20:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-05-14, 21:38
|
|
|
Daj znac... i jesli mozesz to powiedz im zeby powiedzieli ci ile to bedzie kosztowac zanim zaczna cokolwiek robic... bo inaczej to ciebie oskubia...
Powodzenia. |
|
|
|
|
|