kupilem sonde uniwersalna ,przelutowalem kabelki (w mitsu nl kosztuje ponad 300 euro ,he he )i chcialem ja zamienic bo ori umarla, ze wzgledu na to ze juz odpadly mi 2 nakretki razem z gwintem na kolektorze wylotowym kiedy po kupnie czarnucha dokrecalem cale osrubowanie silnika i to na zimno ,wole zapytac o najlepsza metode odkrecenia sondy bez puszczania slowiansko-germansko-saksonskiej wiazanki tak dobrze nam znanej podczas niepowodzen przy grzebaniu w ecli..
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-13, 18:04, w całości zmieniany 1 raz
na cieplym kolektorze tylko sie nie popaz, jak poprzednia sonda umarla to obetnij ja i uzyj klucza nasadowego 6 punktowego, Nie uzywaj plaskiego bo tylko obrobisz sonde i bedziesz mial problem.
_________________ We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More . http://www.topendpower.pl/ http://www.klockihamulcowehawk.pl/
holender [Usunięty]
Wysłany: 2008-05-31, 08:43
i z tego co wiem z doswiadczenia swojego to nie lutuj kabli z sady tylko sa takie "zaciski" na kable i potem koszulka termokurczliwa na kazdy kabelek z osobna. (bylo wszystko przy sadzie)
wlasnie lutuje sie tylko nie na zimno ale goraco. no i oczewiste jest ze zaklada sie koszulki. A wogole to sonde najepiej kupic z wtyczna a nie uniwersalna.
_________________ We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More . http://www.topendpower.pl/ http://www.klockihamulcowehawk.pl/
holender [Usunięty]
Wysłany: 2008-05-31, 12:20
to ze najlepiej z wtyczka to fakt, a co do lutowania to pisalem tak jak wywnioskowalem z starego forum i tak jak sam zrobilem miesiac temu, u mnie wszystko dziala. Jezeli wprowadzilem w blad to przepraszam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach