gaz sekwencyjny |
Autor |
Wiadomość |
pppppp1 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-13, 13:57 gaz sekwencyjny
|
|
|
Czy silniki eclipse dobrze przyjmuj? gaz,nie ma z tym ?adnych problemow |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-13, 13:59
|
|
|
bez wystrojenia gazu na sondzie szerokopasmowej w 80% w v6 sa problemy.. |
|
|
|
|
ash [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-13, 14:35
|
|
|
Nie m?w ?e chcesz za?o?y? gas to ?mier? dla silnika ja raz pope?ni?em taki b??d w 1g i wi?cej nie zrobie. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-13, 14:38
|
|
|
ash napisał/a: | gas to ?mier? dla silnika | nie koniecznie przy odpowiednim afr nic silnikowi nie powinno sie dziac |
|
|
|
|
ash [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-13, 14:41
|
|
|
widzisz goldi ja zak?ada?em za 2500tys dobrej firmy sekwencje na pocz?tku by?o okej ale po p?? roku zacz?? traci? moc nawet na bezynie a do tego zacz?? bra? olej w wi?kszych ilo?ciach niz m?wi? ?e bierze na gazie, zrazi?em si? mo?e faktycznie s? jakie? inne rozwi?zania ale jak by nie patrze? zawsze to benzyna jako? smaruje ten silnik. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-13, 15:06
|
|
|
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy..... ze jak ze co? ze silnik bierze wiecej oleju na gazie ? ciekawe rozwin temat bo pierwsze slsyze
powiem tak ash, dobra instalacja to polowa sukcesu druga strona medalu to jej porzadne wystrojenie na sondzie szerokopasmowej widocznie miales za ubogo...
benzyna nie smaruje silnika |
|
|
|
|
Gierap [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-13, 15:07
|
|
|
A i jeszcze co oznacza dobra instalacja
Jakie wtryskiwacze?Jaki reduktor?Na jakiej elektronice, bo to ?e zap?aci?e? 2500kpln to jeszcze nie znaczy ?e by?a dobra |
|
|
|
|
ash [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-13, 16:08
|
|
|
to fakt wtryski by?y czerowone co podobno jedne z lepszych z tym strojeniem to si? zgodze bo do d.... by? kole? co to ustawia? ale po tym jak za?o?y?em gaz zaczo? mi bra? olej zauwa?alnie a wcze?niej by?o okej wi?c co? w tym jest.
mia?em z nim przejscia po 5 miesi?cach wymienia?em drugi raz kable bo tamte si? przytopi?y lekko |
|
|
|
|
Gierap [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-13, 16:11
|
|
|
ash napisał/a: | to fakt wtryski by?y czerowone co podobno jedne z lepszych z tym strojeniem to si? zgodze bo do d.... by? kole? co to ustawia? ale po tym jak za?o?y?em gaz zaczo? mi bra? olej zauwa?alnie a wcze?niej by?o okej wi?c co? w tym jest.
mia?em z nim przejscia po 5 miesi?cach wymienia?em drugi raz kable bo tamte si? przytopi?y lekko |
To ?e by?y czerwone to nic nie oznacza,je?eli to by?y Valteki to mog?e? sobie na nich stroi? ile wlezie, bo s? tak "super" dok?adne i szybkie Je?eli to nie by?y BFC tylko zwyk?e Type 30 to nie dziwi? si? ?e narzeka?e?, bo przy takiej mocy one nie wyrabiaj?, zreszt? w og?le Valtek to nie jest dobry wyb?r niezale?nie do jakiego silnika... |
|
|
|
|
ash [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-13, 16:19
|
|
|
problem w tym ze nie znam si? na tych instalacjach kumpel do accorda 2,2 za?o?y? i nie narzeka? a ja mia?em z tym same problemy dlatego obieca?em sobie nigdy w ?yciu gazu
co do oleju to zaczo? mi bra? jakie? 0,5 na 1,5 miecha |
Ostatnio zmieniony przez ash 2008-07-13, 16:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Gierap [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-13, 16:23
|
|
|
ash napisał/a: | problem w tym ze nie znam si? na tych instalacjach kumpel do accorda 2,2 za?o?y? i nie narzeka? a ja mia?em z tym same problemy dlatego obieca?em sobie nigdy w ?yciu gazu
co do oleju to zaczo? mi bra? jakie? 0,5 na 1,5 miecha |
No to pisz od razu nie ?e sekwencja to syf, tylko ?e si? nie zna?e? i wcisn?li Ci (tak podejrzewam) najta?szy bubel na rynku kt?ry si? nadaje do Poloneza a nie Eclipse
Bo dobrze za?o?ona i skonfigurowana sekwencja na porz?dnych cz??ciach nie sprawia problem?w - i st?d na gaz narzekaj? ci co maj? syfiaste instalki bo 99% gaziarzy w Polsce nie ma zielonego poj?cia co robi i jak |
|
|
|
|
ash [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-13, 16:31
|
|
|
wiem ?e firma to kme czy jakos tak robiona na lovato. |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-13, 16:59
|
|
|
Nie mozna powiedziec zeby gaz zabijal silnik. Detonacja zabija silnik. Jesli masz zla mieszanke to ona powoduje ze silnik grzeje sie i "wyciera" albo tloki sie topia albo temu podobne.
Fabryczne zestrojenie paliwa to nie to samo co setrojenie na sluch albo "widok" instalacji gazowej. Samochod wciaz musi jezdzic na wlasciwej mieszance. Jedna sprawa to "poglad moralny" (ktorego tu nie bedziemy omawiac bo juz byl nie raz wiec sobie odpuscmy). Ale prawda jest ze w Eclipsie 3G gaz jest troche trudniejszy niz w starszych. Wynika to z bardziej zaostrzonych dostrojen emisji spalin na ECU. Dodatkowo ze zwgledu na uzyte materialy dolotow czasem to sprawia klopot.
Nie znam sie na instalacjach i ich komentowac nie bede jednak jesli ktos decyduje sie na gaz to nie moze byc to zrobione ot tak bo to przysprawi problemow 3G, tymbardziej V6. Dlaczego? Bo silnik 4g64 jest bardziej podatniejszy na modyfikacje niz 6g72 i wiecej zniesie i dlatego V6 moze "szybciej" przyspozyc klopotow. |
|
|
|
|
ash [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-13, 17:03
|
|
|
nie oszukujmy si? ale w v6 instalacja b?dzie napewno droga zreszt? trudno benzyna w g?re ale to zawsze benzyna |
|
|
|
|
czapy666 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-13, 21:55
|
|
|
Ch?opaki zaj?yjcie na moja prezentacj? auta i sobie popatrzcie jak wygl?da V6 z gazem.Zabuli?em 3500z?,a no zabuli?em bo gaz kosztuje.Nie mam ?adnych problem?w z gazem.Dzi? ?migali?my z koleg? z pod bia?egostoku na dwa spydery V6 i sam ch?opak m?wi ?e nie czu? r??nicy.PS.Chcia?em si? pochwalic ?e um?wi?em si? pro?b? naszego nowego kolegi na przeja?dzk? moim spyder'em i przekona?em go do zakupu w?asnego.Dzi? z koleg? si? spotka?em i smiga zielonym spyderem 3G GT.Te? my?li nad gazem ale narazie poobserwuje jak pali na benzynie.Goldi faktem jest i potwierdzam ?e ca?y bakcyl ukryty jest w odpowiednim wysterowaniu sondy i kompa gazu.Je?dzi?em cztery razy na poprawki.Ale og?lnie wysz?o na to ?e trzeba troszk? poje?dzi? nim gaz odpowiednio si? ustawi sam.W innych autach zajmuje to 20km a m?j potrzebowa? ko?o 200km.Wida? mi?ki maj? sw?j charakter. |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-13, 22:13
|
|
|
Jak moze sie sam ustawic jesli komp tym steruje Kwestia jest tego ze musi to zrobic ktos kto NAPRAWDE ma pojecie. Czapy666 dobrze wiedziec ze przynajmniej u Ciebie jest jak nalezy. Congrats. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-13, 22:21
|
|
|
allias napisał/a: | ak moze sie sam ustawic jesli komp tym steruje | instalacje autoadaptacyjne... jest cus takiego ale i tak trzeba ustawic bardzo szczegolowo mape bazowa... |
|
|
|
|
tomi1
zielenina
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 46 Skąd: NOWA RUDA
|
Wysłany: 2008-07-14, 09:29
|
|
|
ja zaozy?em sekwencje STAG 300 i zrobi?em 20tys km na niej i nie ma problemow.co do ubytku mocy to zalezy jaka mape sobie zrobisz-moze zapieprzac a i pali wiecej.ja mam taka ze jest lekka roznica miedzy benzyna a gazem na niekozysc ale 100km robie za 30 z? a nie 60z .i jest jeden problem,juz bylo pisane o tym kontrokla servis co jakis czas lubi sie zapalic.co do wtryskow to mi akurat przypasowa?y niebieskie |
_________________ LATAC NISKO I POWOLI |
|
|
|
|
hammer
KLUBOWICZ SKARBNICA KLUBU
Pomógł: 15 razy Wiek: 49 Dołączył: 13 Sie 2007 Posty: 1761 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2008-07-14, 10:11
|
|
|
A mnie tak kontrolka Check Engine bardzo sresuje. Nie jezdze jak mi cos stuka szoruje a jeszcze bardziej jak zapal mi sie kontrolka Check Engine.
Mam sekwencje ale nie jezdze juz od dawna na gazie - zniechecil mnie ten check engine. Przy najblizszej okazji wyciagam gaziulca. |
_________________ Hammer 667 - faster than Satan |
Ostatnio zmieniony przez hammer 2008-07-14, 10:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-14, 11:30
|
|
|
hammer667 napisał/a: | A mnie tak kontrolka Check Engine bardzo sresuje. Nie jezdze jak mi cos stuka szoruje a jeszcze bardziej jak zapal mi sie kontrolka Check Engine.
Mam sekwencje ale nie jezdze juz od dawna na gazie - zniechecil mnie ten check engine. Przy najblizszej okazji wyciagam gaziulca. | Sorry ale nie moglem sie powstrzymac. :p |
|
|
|
|
|