kolektor nawiercony pod WG |
Autor |
Wiadomość |
Pat
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Sie 2007 Posty: 1289 Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany: 2008-07-17, 11:31
|
|
|
w?a?nie czytam jak to robi? ameryka?ce. i szukam jaki? fajnych projekt?w ulicznych. ale oni w wiekszo?ci na 16g po ulicy lataj?. teraz dorwa?em jeden taki2,4 na gt35 i wygl?da ca?kiem ciekawie. kwestia czy to faktycznie idzie od 3tys? |
_________________ DIAMONDS ARE FOREVER |
|
|
|
|
kiepuczi
KLUBOWICZ
Pomógł: 75 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 970 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2008-07-17, 15:47
|
|
|
a jakie to ma znaczenie od ilu wkreca sie w takim turbo jak i tak w kilka sekund masz 100 MPH na liczniku. |
Ostatnio zmieniony przez kiepuczi 2008-07-17, 15:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pat
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Sie 2007 Posty: 1289 Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany: 2008-07-17, 16:04
|
|
|
no w?a?nie mi chodzi o to ?eby by? 'w miar? elastyczny" w mie?cie.
b?de musia? zebra? si? w sobie i za?o?y? temat o swoim projekcie ?eby nie ?mieci? po forum.
ale wracaj?c do wg i kolektora.
sk?d mog? wiedzie? jak du?y wg b?dzie odpowiedni?
bo rozumiem ?e wg 38mm na tym kolektorze sprawdzi si? do 30psi ale co w momencie gdy
z 2,0 robi si? 2,3l czy 2,4l na wtryskach 950cc a turbin? nie jest 16g big pod kt?re to jest teoretycznie zestaw tylko co? wielko?ci gt35?
to nie ma znaczenia je?eli za?o?? ?e nie b?d? dmucha? wi?cej ni? 30psi? |
_________________ DIAMONDS ARE FOREVER |
|
|
|
|
|