Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Turbo 16G jak podpiąć
Autor Wiadomość
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-07-24, 18:12   Turbo 16G jak podpiąć

pytanie skierowane g??wnie do w?a?cicieli z suszark? 16g .Ot?? mam taka suszarke- i pytanie skad mam przypasowa? flansze na strone zimn? zeby wpi?? to w dolot (ca?kowicie seryjny dolot) jak wiadomo w t25 nak?adana jest rura od IC a 16 g jest flansza o wiele mniejszej srednicy ,z innej strony i jeszcze na srubki :/ .Foto mile widziane :) .ps podobno pasuje flansza z turbiny 14b z 1 gena-czy to prawda?
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-14, 16:41, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-24, 20:02   

sajmon1100 napisał/a:
podobno pasuje flansza z turbiny 14b z 1 gena-czy to prawda?


Prawie pewien jestem ze to jest to samo wyjscie, mialem zamiar uzyc go przy swoim planie na turbo :> ... ale zaloze sie ze ktos lepiej poinformowany ci powie.

Jak dobrze pamietam to swap z 14b na 16g jest prosta bez modyfikacji...
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-07-24, 20:02   

tak musisz zalatwic ta krotka rurke od 1g tzw. J pipe pozniej juz bez problemu powinienes operujac seryjna rura od dolotu polaczyc to.
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-07-24, 22:06   

to jeszcze pytanka-dosta?em juz od Kiepucziego ten przew?d olejowy do 16g bo podobno jest inny ,splyw oleju wg Samaela pasuje ten od t25 ,dop?yw wody podobno pasuje ,czyli potrzebuje tylko te kolanko z 14b -dobrze my?le ? ps.kto ma do sprzedania kolanko z 14b :)
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2008-07-24, 22:52   

a wtryski i pompepaliwa masz jakie ? czym to b?dziesz stroi? ?
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-07-24, 23:06   

MikeR napisał/a:
a wtryski i pompepaliwa masz jakie ? czym to b?dziesz stroi? ?

z tego co mi wiadomo 4g63T ma afr bardzo bogato wiec ?mia?o na 16g mozna do 0,9 bara lecie? ,pewnego czasu moj kumpel mial 16g w serii na 1 barze ,?migal 2 lata i sprzeda? auto ale nic niepokojacego sie nie dzia?o
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2008-07-24, 23:13   

mo?na, ale nie wykorzystasz potencja?u 16, a jest spory
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-07-24, 23:27   

MikeR napisał/a:
mo?na, ale nie wykorzystasz potencja?u 16, a jest spory

no zgadza sie-ale zawsze to lepsze niz puchn?ca t25 na g?rze :/
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-25, 10:01   

MikeR napisał/a:
mo?na, ale nie wykorzystasz potencja?u 16, a jest spory


Pare modyfikacji i nic nie stoi na przeszkodzie :> zeby wykorzystac pelen potencjal... Jak dobrze pamietam to 16g moze byc dobra do 400 kuni.
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-07-25, 11:29   

czyli mam rozumiec ze splyw oleju oraz doplyw i odplyw wody , ?ruby z turbiny oraz o 2 housing pasuje z t25 do 16 g?? bo nikt sie nie sprzeciwi? :)
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-25, 12:13   

Tak... "direct swap"... dlatego popularne sprzedawac 16g dla 1G albo kupic 1G z ta turbina...
Ostatnio zmieniony przez allias 2008-07-25, 12:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-07-25, 12:19   

a zapomnia?em, b?dzie musia? rozwierci? troch? dziurki w sp?ywie oleju bo otwory s? minimalnie inaczej.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-07-25, 13:37   

no to super czyli tylko j pipe potrzebuje :/
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 9