Turbo 16G jak podpiąć |
Autor |
Wiadomość |
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-07-24, 18:12 Turbo 16G jak podpiąć
|
|
|
pytanie skierowane g??wnie do w?a?cicieli z suszark? 16g .Ot?? mam taka suszarke- i pytanie skad mam przypasowa? flansze na strone zimn? zeby wpi?? to w dolot (ca?kowicie seryjny dolot) jak wiadomo w t25 nak?adana jest rura od IC a 16 g jest flansza o wiele mniejszej srednicy ,z innej strony i jeszcze na srubki .Foto mile widziane .ps podobno pasuje flansza z turbiny 14b z 1 gena-czy to prawda? |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-14, 16:41, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-24, 20:02
|
|
|
sajmon1100 napisał/a: | podobno pasuje flansza z turbiny 14b z 1 gena-czy to prawda? |
Prawie pewien jestem ze to jest to samo wyjscie, mialem zamiar uzyc go przy swoim planie na turbo ... ale zaloze sie ze ktos lepiej poinformowany ci powie.
Jak dobrze pamietam to swap z 14b na 16g jest prosta bez modyfikacji... |
|
|
|
|
kiepuczi
KLUBOWICZ
Pomógł: 75 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 970 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2008-07-24, 20:02
|
|
|
tak musisz zalatwic ta krotka rurke od 1g tzw. J pipe pozniej juz bez problemu powinienes operujac seryjna rura od dolotu polaczyc to. |
_________________ We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/ |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-07-24, 22:06
|
|
|
to jeszcze pytanka-dosta?em juz od Kiepucziego ten przew?d olejowy do 16g bo podobno jest inny ,splyw oleju wg Samaela pasuje ten od t25 ,dop?yw wody podobno pasuje ,czyli potrzebuje tylko te kolanko z 14b -dobrze my?le ? ps.kto ma do sprzedania kolanko z 14b |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
MikeR
KLUBOWICZ go your own way
Pomógł: 9 razy Wiek: 45 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 725 Skąd: SLU
|
Wysłany: 2008-07-24, 22:52
|
|
|
a wtryski i pompepaliwa masz jakie ? czym to b?dziesz stroi? ? |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-07-24, 23:06
|
|
|
MikeR napisał/a: | a wtryski i pompepaliwa masz jakie ? czym to b?dziesz stroi? ? |
z tego co mi wiadomo 4g63T ma afr bardzo bogato wiec ?mia?o na 16g mozna do 0,9 bara lecie? ,pewnego czasu moj kumpel mial 16g w serii na 1 barze ,?migal 2 lata i sprzeda? auto ale nic niepokojacego sie nie dzia?o |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
MikeR
KLUBOWICZ go your own way
Pomógł: 9 razy Wiek: 45 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 725 Skąd: SLU
|
Wysłany: 2008-07-24, 23:13
|
|
|
mo?na, ale nie wykorzystasz potencja?u 16, a jest spory |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-07-24, 23:27
|
|
|
MikeR napisał/a: | mo?na, ale nie wykorzystasz potencja?u 16, a jest spory |
no zgadza sie-ale zawsze to lepsze niz puchn?ca t25 na g?rze |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-25, 10:01
|
|
|
MikeR napisał/a: | mo?na, ale nie wykorzystasz potencja?u 16, a jest spory |
Pare modyfikacji i nic nie stoi na przeszkodzie zeby wykorzystac pelen potencjal... Jak dobrze pamietam to 16g moze byc dobra do 400 kuni. |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-07-25, 11:29
|
|
|
czyli mam rozumiec ze splyw oleju oraz doplyw i odplyw wody , ?ruby z turbiny oraz o 2 housing pasuje z t25 do 16 g?? bo nikt sie nie sprzeciwi? |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-25, 12:13
|
|
|
Tak... "direct swap"... dlatego popularne sprzedawac 16g dla 1G albo kupic 1G z ta turbina... |
Ostatnio zmieniony przez allias 2008-07-25, 12:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-07-25, 12:19
|
|
|
a zapomnia?em, b?dzie musia? rozwierci? troch? dziurki w sp?ywie oleju bo otwory s? minimalnie inaczej. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-07-25, 13:37
|
|
|
no to super czyli tylko j pipe potrzebuje |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
|