Przesunięty przez: Brian 2008-10-19, 17:41 |
Bukmacherzy do dzie?a :-) |
Autor |
Wiadomość |
onufry
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 306 Skąd: Osiecznica
|
Wysłany: 2008-10-14, 19:40
|
|
|
a ja ju? znam wyniki ale nie b?d? wyr?cza? Myszy tylko powiem ?e nie jest zadowolony a ja zdziwiony |
_________________ Kiedy mam rację, to mam rację a jeśli się mylę, to też mogę mieć rację, więc mam rację, bo mogłem się pomylić |
|
|
|
|
kiepuczi
KLUBOWICZ
Pomógł: 75 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 970 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2008-10-14, 19:48
|
|
|
277 HP wiedzialem czy mniej?? |
_________________ We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/ |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-14, 19:56
|
|
|
Jesli zdrowy silnik i rewelacyjnie wysterowany to na tej turbawce obstawiam na 340+ na silniku. Ze wzgledu na wszystkie notowania obstawiam na 330 KM (na silniku) a okolo 300 KM (na kolach). |
|
|
|
|
onufry
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 306 Skąd: Osiecznica
|
Wysłany: 2008-10-14, 20:04
|
|
|
z ch?ci? bym powiedzia?a ale nie wiem czy Mysza nie bedzie mia? mi tego za z?e wi?c si? wstzymam powiem tylko ?e bylo jakie? ma?e zamieszanie z ci?nieniem. auto ma 1.4 bara a na hamowni pokazalo 1.0 |
_________________ Kiedy mam rację, to mam rację a jeśli się mylę, to też mogę mieć rację, więc mam rację, bo mogłem się pomylić |
|
|
|
|
kiepuczi
KLUBOWICZ
Pomógł: 75 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 970 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2008-10-14, 20:19
|
|
|
340 to bardzo duzo jak na ten zestaw co ma mysza , jestem ciekaw |
Ostatnio zmieniony przez kiepuczi 2008-10-14, 20:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-10-14, 20:24
|
|
|
z tego co dosz?y mnie s?uchy auto by?o hamowane na 5tce na inercji i jedyne co napompowa?o to 1 bar i pokaza?o poni?ej 300hp. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
mysza
KLUBOWICZ KING OF CIDER
Pomógł: 51 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1793 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2008-10-14, 20:26
|
|
|
Ide sie powiesi? k*rwa soryy za wylgaryzm no ale nie moge inaczej powiedziec. WYsz?o na silniku 273 KM i moment 324 Nm. Ale powiem Wam tak go?? hamowa? mi auto na piatym biegu rozbuja? go do 280 km/h i hamowa? silnikiem. Cisnieie jakie wykaza?o na wykresie od nich to 1 bar gdzie auto normalniee pakuje 1,4 bara bynajmniej tak jak jest na zegarze. Na dole jest wykres ide sie powiesi? Ludzie WTF? Licze ze Samael sie co? wypowie bo to on robi? auto. Kiepuczi masz browara :-)Planuje dowiedzic inna hamownie moze ten gosc nie umie auta shamowac no nie wiem.
|
_________________ BMW 7 E65
Hyundai i10
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana |
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-10-14, 20:29
|
|
|
hamownia hamowni nie rowna, sami na hamowniach mowia ze czasami pokazuje sie wykres pod klienta, tak zeby wyszedl zadowolony, pytaja sie na poczatku, ile myslisz ze jest hp i tyle hp Ci daja, juz rozne cuda widzialem, dlatego najlepszym rozwiazaniem by bylo jakby przegonil auto na cwiartke pare razy, uzyskany czas a najbardziej predkosc na mecie dala by przyblizona moc |
Ostatnio zmieniony przez wojtek 2008-10-14, 20:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mysza
KLUBOWICZ KING OF CIDER
Pomógł: 51 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1793 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2008-10-14, 20:31
|
|
|
Dodam jeszcze ze koles cos po wyskoczeniu wyniku cos mi zmniejsza? jakimi? takimi przesuwanymi paskami na ekranie nie wiem jak to nazwac bo jestem wkur.. i brakuje mi s??w i koles dodal jeszcze ze nikt u nieg o nie osi?gn?? 300 KM |
_________________ BMW 7 E65
Hyundai i10
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana |
Ostatnio zmieniony przez mysza 2008-10-14, 20:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2008-10-14, 20:37
|
|
|
lipa nie hamownia jednym s?owem |
_________________
IS 220
|
|
|
|
|
mysza
KLUBOWICZ KING OF CIDER
Pomógł: 51 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1793 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2008-10-14, 21:02
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=6EwBKe5EOMk nagra?em filmik jak kole? auto hamowa? jako?c nie najlepsza bo telefonem. |
_________________ BMW 7 E65
Hyundai i10
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2008-10-14, 21:04
|
|
|
mysza, przyjedz do ?DZ na hamownie MAHA ,ona prawd? ci powie |
|
|
|
|
kiepuczi
KLUBOWICZ
Pomógł: 75 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 970 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2008-10-14, 21:16
|
|
|
spoko pomiar tyle obswialem i jest 273 HP przy 16 PSI czego chciec wiecej.
Chyba na 4 tym biegu sie hamuje , nie po co piatka .
W tym zestawie brakuje kolektorow, i external westgate, wtedy dopiero pzrekroczysz 300 HP bo i doladowanie zrobisz 1,5 bara. |
_________________ We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/ |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-10-14, 21:18
|
|
|
no 270hp jak na 1bar jest moim zdaniem super, to inercja, nie by?o obci??enia, nie doci?gn??o do 20psi, nie ma mocy. proste. na drodze warunki s? zupe?nie inne. a poza tym 5tka.... ki uj na 5tce hamuje O.o |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
mysza
KLUBOWICZ KING OF CIDER
Pomógł: 51 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1793 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2008-10-14, 21:35
|
|
|
Apowiedzcie mi dlaczego na wykresie jest ponad 320 KMm a w tabeli 273 KM? moze byc ta r?znica co koles przesuwa? jakies paski na kompie? |
_________________ BMW 7 E65
Hyundai i10
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana |
|
|
|
|
Bobo
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 258 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2008-10-14, 21:38
|
|
|
tam masz ponad 320 ale Nm niutonometr?w.. |
_________________ błądzić jest podobno rzeczą ludzką, głupców trwać w błędzie.... |
|
|
|
|
mysza
KLUBOWICZ KING OF CIDER
Pomógł: 51 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1793 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2008-10-14, 21:41
|
|
|
no fakt ?le odczyta?em. Ze stresu juz mmi sie chrzani wszystko.Chyba potrzebuj? odpoczynku |
_________________ BMW 7 E65
Hyundai i10
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana |
Ostatnio zmieniony przez mysza 2008-10-14, 21:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-14, 21:46
|
|
|
kiepuczi napisał/a: | Chyba na 4 tym biegu sie hamuje | kto Ci takich glupot nagadal na 5 biegu samochod obciaza sie najabardziej wiec na tym biegu sie chamuje...
to co Ci przestawial to przelozenia mysza wzgledem skrzyni... na biegu piatym sa jak najbardziej zblizone... hamuje sie na tak wysokich bieganiach by nie bylo uslizgu z rolki!! wynik jak najabardziej prawidlowy... jedz na mache... Twoje rozczarowanie bedzie jeszcze wieksze... obstawiam ze na obciazeniowce bedzie jeszcze mniej mocy...
dlatego postuluje Brian jedz na hamownie
i jak widac z filmiku nie hamowal na spadku biegu lecz na luzie... tak sie noramlnie hamuje mozna wtedy nawet zgasic silnik... wszystko jedno... no ale wiadomo nie powinno sie gasic... pomiar trwa do odciecia lub gdy juz samochod "nie chce jechac" ciezko mi to prosciej opisac hamuje czasem kilka kilkanascie samochodow tygodniowo
myszak popraw woz bo rpzebieg mocy i momentu... przedewszystkim momentu jest koszmarny no ale good job za odwage schamownia |
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2008-10-14, 21:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2008-10-14, 22:03
|
|
|
Mysza g?owa do g?ry nie jest tak tragicznie ... jak by mi tyle wyplu?o to bym skaka? z rado?ci ...273hp to i tak nie w kij dmucha?... jak mieli?my spota na hamowni w WWA to nam na 4 biegu wszystkie hamowa? ...
Nie martw si? teraz cyferki mog? i?c tylko w g?re ...
P.S. Dla por?wnania na inn? hamownie mo?esz te? skoczy? zobaczymy co tam wypluje |
|
|
|
|
Cysiek [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-14, 22:32
|
|
|
Niby szczeg?? ale w du?ej mierze znaczenie ma tak?e temperatura panuj?ca na hali tzn. czy posiada klim?,wentylator?Pono? nawet do 30KM mo?na straci? na pomiarze ju? w serii je?li tego brakuje a temp. jest po wy?ej 25st.
Rolki wytwarzaj? kup? ciep?a! Wi?c warto to wzi?? pod uwag?... |
|
|
|
|
|