Swap zacisk?w z GSXa do GSa |
Autor |
Wiadomość |
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2007-09-22, 21:37 Swap zacisk?w z GSXa do GSa
|
|
|
Jak w temacie Co mi b?dzie potrzebne (pr?cz nowych zacisk?w, tarcz hamulcowych i klock?w) czy da rade to samemu zrobi? no i jakie tego koszta? A i jaki musi by? min rozmiar felg ?eby zaciski podesz?y? Naturalnie chodzi o 1G. Bo s?ysza?em ,?e hamulce w eclipsach s? hmmm...niewystarczaj?ce
Pozdro. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-22, 21:50
|
|
|
zaciski, klocki , tarcze... jak dorwesz zaciski z 1g to i przewody z 1g Ci podejda raczej wiec tylko to... dasz rade to zrobic sam przy checiach felgi min 16" z odpowiednim et... nie wiekszym nz 45 |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2007-09-22, 21:58
|
|
|
To looz Musze wylooka? jekiego? rozbitka na allegro |
|
|
|
|
mysza
KLUBOWICZ KING OF CIDER
Pomógł: 51 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1793 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2007-09-22, 22:17
|
|
|
Ja tez Szaki planuje przy SWAPie odrazu zmienic hamulce bo niestety serie nie dadza mi odpowiedniego bezpiecze?stwa. Zaciski klocki i tarcze to chyba wszystko co trzeba wymienic ja mam felge 17" wiec my?le ?e bez poroblemu wszystko podejdzie. My?le ?e jak wstawisz tez 17" to bedzie dobrze bo i tarcze wieksze podejda noi misiek bedzie sie lepiej prezentowa?. |
_________________ BMW 7 E65
Hyundai i10
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana |
|
|
|
|
TsiArt01 [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-24, 18:33
|
|
|
ja morze moge wam pomusz .
Nowe zaciski so sa the twa twoki , saw $100 za jedna strone . a w tedy musis kupic tylko tarcze .
Ja mam 1990 talon AWD co ma te male tarche in jeden tlok zacisk . zamienilem je na modela 93 awd zaciski i nove tarche z EBC .
Jest trohe drudniej kupic taniej uzywane , ale tutaj ludzie spszedaja uzywany zlom . |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2007-09-24, 19:03
|
|
|
Ja sie pyta?em u kiepucziego o zaciski to m?wi ,?e nie ma ,ale chodz? po 600z? sztuka n?wka Wi?c chyba sobie daruje ten temat bo pisa?em do goscia na allegro co ma GSXa na rozbi?rke i mi nie odpisa?... |
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2007-09-25, 14:19
|
|
|
Eeee, a jakie? jarzma od GSX'a nie s? potrzebne? Bo z tego co wiem, to Samael mia? zaciski od GSX'a, ale w?a?nie brakuje mu jarzm... |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-25, 15:19
|
|
|
upraszczajac jarzmo to czesc zacisku... ale mowimy tu o calosci |
|
|
|
|
TsiArt01 [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-25, 21:16
|
|
|
Zrobie zdiencia mojih zaciskuw razem z jarzmem do poruwnania . OK ? |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2007-09-26, 16:32
|
|
|
R?b a nie sie jeszcze pytasz |
|
|
|
|
TsiArt01 [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-27, 00:25
|
|
|
zylte sa z 1990 - 1992 DSM 10 inczy disk
zrebne sa z 1993 - 1994 AWD tylko AWD dsm 11 inczy disk
to jazmo pasuje na wszystkie 1G Eclipse Talon Laser. |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2007-09-27, 15:06
|
|
|
Brawo dla tego Pana za zdj?cia |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2007-09-27, 15:43
|
|
|
og?lnie rzecz bior?c.... robi?em przed wyjazdem z pap? swap zacisk?w w 1g gsx awtomat. z jednot?oczkowych na dwut?oczkowe z 3000gt SL, s? takie same jak u mnie czyli dwa t?oczki, tarcza 276mm, pasuj? idea?. mam zaciski i kto pierwszy ten lepszy... 300z? oba, tylko bez jarzm, trzeba by z jakiego 3kgt SL lub gsx'a wyci?gn??. a no i dodam ?e chyba ?atwiej znale?? 3kgtsl ni? 2ggsx a tym bardziej 1g ;P a no i od 3kgt nie trzeba rzadnych przerubek co do przewod?w hamulcowych. jak by? bra? z 2g gsx to musisz z mi?kkimi przewodami. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
TsiArt01 [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-27, 17:03
|
|
|
Tak 3000gt pasuja . Ja ich nie widzialem . To ja niewiem czy 3000gt sa te same co 93gsx / tsi .
2G nie pasuja bez przerubki .
ale EVO zacisky HYBA ( tego niewiem ) Pasuja do 2G .
Tutaj w stanach robia kit , so sie urzywa Corvety tulnie zaciski z jakims diskiem dla 1G na pszud , ale to jest kosztowny kit. hyba okolo $1000 US |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2007-09-27, 17:23
|
|
|
z zaciskiem od corvetty to zestaw Beaar'a i kosztuje ?rednio 800usd. do 1g pasuj? plug&p;ay zaciski z mocowaniami do zwrotnic od 3000gt SL, nie trzeba nic przerabia?, od 2g gsx te? pasuj? ale trzeba przerobi? w??e. Nie m?wi? tutaj o zaciskach z 3kgt vr4 bo to ju? big brak kit |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-27, 17:51
|
|
|
SAMAEL napisał/a: | Nie m?wi? tutaj o zaciskach z 3kgt vr4 bo to ju? big brak kit |
i tylko 18" fele:P lub 17" felgi z evo 7,8,9 |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2007-09-27, 19:25
|
|
|
czy standardowa pompa hamulcowa si? wyrabia ?
czy wystarczy p?ynu w pompie na dwa t?oczki wi?cej? |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
TsiArt01 [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-28, 17:56
|
|
|
Ja pompy nie zmienialem , I mnie starczylo z tymy zrebnymy zaciskami |
|
|
|
|
Paulus
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Wiek: 50 Dołączył: 30 Lip 2007 Posty: 985 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2007-10-05, 13:22 Re: Swap zacisk?w z GSXa do GSa
|
|
|
Szakal napisał/a: | Bo s?ysza?em ,?e hamulce w eclipsach s? hmmm...niewystarczaj?ce |
A ja sie w og?le zastanawiam nad sam? ide? wymiany zacisk?w. W pierwszym momencie te? o tym my?la?em, ale gdy odpu?ci?em sobie (przynajmniej narazie) pomys? podnoszenia mocy, to biorac pod uwag? koszty stwierdzi?em ?e lepiej b?dzie nie kombinowa?, tylko za?o?y? przyzwoite tarcze + klocki. I powiem szczerze ?e jestem zadowolony. Za?o?y?em Brembo + Ferodo (czyli w sumie nie jaki? top) i owszem, je?dzi?em samochodami kt?re lepiej hamowa?y, ale do seryjnej mocy wystarcza w zupe?no?ci. |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2007-10-05, 17:36
|
|
|
Szaki
ja jestem te? tego zdania
pocz?tkowo chcia?em tak?e wymienic zaciski od gst
ale p??niej stwierdzi?em ?e misiek ma do?? dobre hamulce a w szczeg?lno?ci r?czny
a po wymianie na razie tylnych tarcz klock?w nie mam z uk?adem hamowania ?adnych problem?w
tym bardziej ?e nie ?cigam si? godzinami na torze i nie gotuje ich do 1000 stopni |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
|