Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
spyder 3,8 v6
Autor Wiadomość
runo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 866
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-05-13, 21:33   

4g spyder pewnie ma 6.5 ale na forum czytalem ze pomiedzy 5.9 a 6.2 wiec moze coupe ma 6 a spyder 6.2 miejmy nadzieje ze ktos rozwieje nasze watpliwosci. Nezz ty masz cos zrobione czy seria? Ile km?
Ostatnio zmieniony przez runo 2009-05-13, 21:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
nezik 
KLUBOWICZ
zeto

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 623
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-05-13, 22:17   

runo napisał/a:
Nezz ty masz cos zrobione czy seria? Ile km?


prawie nic; filtr k&n, fmic i turbo podkrecone na 0.9 bara@mbc
 
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2009-05-13, 22:30   

Nezz napisał/a:
MATi napisał/a:
nie chodzi w?asnie o osiagi


osi?gi mojego GS-T bardzo podobne, troszeczke wolniej oczywi?cie(4g 6.5 do 100km/h tak? ja na ciulowych oponkach 6.7 do 96), wiec nie wiem w czym rzecz :)
z lepszymi startami, dzieki awd, gsx na pewno je?dzi podobnie :)

pozdrawiam i prosz? bez spi??, bo to tylko moje zdanie :) :ksiadz:


Do pierwszej 100 GSX jest wolniejszy od GS-T
 
 
 
nezik 
KLUBOWICZ
zeto

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 623
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-05-14, 00:10   

elinwar napisał/a:
Do pierwszej 100 GSX jest wolniejszy od GS-T


chyba na odwrot :)
:protest:
 
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-05-14, 08:55   

Katalogowo GS-T jest szybszy od 0-100. GSX ma jednak straty na nap?dach. Sytuacja napewno wygl?da inaczej na mokrej lub lu?nej nawierzchni...
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
mysza 
KLUBOWICZ
KING OF CIDER


Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1793
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2009-05-14, 09:03   

GSX pierwsz? setke osi?ga szybciej niz GST w serii. Co do Pablo skoro mial 10 psi wiec co sie dziwi? ze 260 km by?o dla niego lepsze w 4G. Ale to nie temat o 2G tylko o 4G !!!!
_________________
BMW 7 E65 :-)
Hyundai i10 :-)
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana
Ostatnio zmieniony przez mysza 2009-05-14, 09:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2009-05-14, 09:25   

3.8 w 4g ?adnie brzmi przy dobrym wydechu i dolocie :serduszka: poza tym to luksusowa taczka w stajni Eclipse, kto widzia? pojedynek dziadka Stariona ten wie o czym mowa, to nie jest jako? zapieraj?ce dech szybkie auto. Do zapinania w Ecli tylko TURBO :serduszka:
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2009-05-14, 12:12   

ale do 4G turbo te? mozna przecie? za?o?yc ,wi?c w czym problem ... poza tym jest to du?o nowsze auto :>
 
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2009-05-14, 13:02   

Nezz z tego co pami?tam 100 w GSX jest na III biegu w GS-T na II.
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2009-05-14, 13:11   

MATi gdyby nie Tw?j podpis pod ka?dym postem to mo?na by si? zastanowi? na Twoj? wypowiedzi? :jezyk:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-14, 14:33   

MATi napisał/a:
wi?c w czym problem
no w czym problem mati :D ? dlaczego jeszcze nie uturbiles jakiegos 4g :) ?
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2009-05-14, 14:36   

GOLDI napisał/a:
no w czym problem mati :D ? dlaczego jeszcze nie uturbiles jakiegos 4g :) ?
Bo nie mieszkam w USA i nie ma $$$ ,dlatego....
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-14, 14:43   

MATi napisał/a:
GOLDI napisał/a:
no w czym problem mati :D ? dlaczego jeszcze nie uturbiles jakiegos 4g :) ?
Bo nie mieszkam w USA i nie ma $$$ ,dlatego....

no ale mati:
MATi napisał/a:
no w czym problem
?
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2009-05-14, 14:53   

Nie dam si? sprowokowa? i nie wiem czemu to robisz,sprawia Ci to jak?? rados? :>

Poza tym MikeR, napisa? ?e,
MikeR napisał/a:
to nie jest jako? zapieraj?ce dech szybkie auto. Do zapinania w Ecli tylko TURBO :serduszka:

do 4G te? mo?na za?o?y? i tyle o co mi chodzi?o...
 
 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2009-05-14, 16:25   

Bez spi?? Panowie :ksiadz: MATi turbo to nawet Kowalski do Malucha zak?ada? :lol2: a tak serio, 4g sporo kosztuje, nowy model, nowy w?z. Uturbienie 3.8 V6 to pewnie sam sobie zdajesz sprawe z koszt?w. Jak kto? ma siano to droga wolna. Uwa?am ?e najwi?cej zabawy jest w d?ubaniu 4g63t, i to te? niema?o kosztuje.

Swoj? drog? zaryzykuje stwierdzenie ?e seria 3.8 z mocno d?ubanym 1g GS mia?aby kredki na 1/4 - ale to tylko teoria :jezyk:
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2009-05-14, 17:08   

MikeR napisał/a:
Uturbienie 3.8 V6 to pewnie sam sobie zdajesz sprawe z koszt?w. Jak kto? ma siano to droga wolna. Uwa?am ?e najwi?cej zabawy jest w d?ubaniu 4g63t, i to te? niema?o kosztuje.

+1
 
 
 
nezik 
KLUBOWICZ
zeto

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 623
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-05-14, 17:25   

tak czy siak, wracajac do tematu;
o wilee bardziej podobaly mi sie concept car-y niz finalny produkt
zreszta tak samo sytuacja wyglada z evo x
 
 
 
trucky 
KLUBOWICZ
wg Szakala: Wariat:)

Pomógł: 24 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 1559
Skąd: Dolsk WLKP
Wysłany: 2009-05-14, 17:39   

Nezz, a widzia?e? czw?rk? na ?ywo?? bo ja mia?em tak samo, nie podoba?a mi si? na zdj?ciach, ale na zlocie jak zobaczy?em czw?reczk? Fresha, to mi si? bardzo spodoba?a :amen:
_________________
"If I'm going to live, I want to live fully" Ayrton Senna

Ułęż 2:47 :D
 
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2009-05-14, 17:52   

http://www.eclipse.net.pl...er=asc&start=20
A poliftow? wersje 4G to Ty widzia?e? :> wed?ug mnie jest ekstra naj?adniejsza ze wszystkich ecli
 
 
 
nezik 
KLUBOWICZ
zeto

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 623
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-05-14, 20:36   

trucky napisał/a:
Nezz, a widzia?e? czw?rk? na ?ywo??


tak sta?a u mnie wgrazu pare tygodni, szary metalik spyder
w czarnym pewnie ?adniejsza, ale i tak wole 2g.
za to w ?rodku bardzo ?adnie

MATi napisał/a:
A poliftow? wersje 4G to Ty widzia?e? :> wed?ug mnie jest ekstra naj?adniejsza ze wszystkich ecli


trzeba by na ?ywo zobaczy
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12