Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
supercharger
Autor Wiadomość
songoku 
zielenina



Wiek: 42
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 69
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2009-09-29, 16:41   supercharger

a mo?e to

http://www.rippmods.com/R...0009sdsv6-0.htm

:>

wiele wi?cej trzeba by w silniku przerabia? aby wszystko gra?o..? Doczyta?em si? ze trzeba ecu mastera jekiegos do?o?yc(czy to co Goldi reklamuje ogarnie zpraw?..?)

p.s

dzisiaj mia?em okazje jecha? za/obok nowego Nissana GTR na warszawskich nr W0 HISH czy cos takiego...ale zajebiste bydle... :badcrack:
Ostatnio zmieniony przez songoku 2009-09-29, 16:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-29, 17:41   

songoku napisał/a:
Nissana GTR


Scigalem sie z jednym ale szybko odpadlem :P

A co do tematu to:
Musisz zmienic caly wydech bo fabryczny nie da rady. Do tego dajesz lepsze tloki i wtryski (wiec jak w turbo) i stroisz. Mozliwe ze na fabrycznych pociagnie ale tak jak zwykle Goldi mowi bedziesz jezdzil z dusza na ramieniu czy przypadkiem tlokow ci nie stopi.

Bardzo ciekawy zestaw i RIPP robi najlepsze SDS-y do Eclipsy 3G i 4G. Maja o tym pojecie. Swego czasu byly klopoty z wyystrojeniem ale jak ostatnio czytalem - zostalo to wyeliminowane (jakas dodatkowa elektronika)
 
 
songoku 
zielenina



Wiek: 42
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 69
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2009-09-29, 17:51   

Gdzie? czytalem ze do 15 psi (nie wiem czy sam gdzies nie pisales o tym) fabryczny zestaw daje rade...stage 1 dmucha 3-6 psi. Z wydechem oczywista oczywisto??...mo?e Goldi sie wypowie...na ebay wypasion? dodatkowo paczke kolo ma za 2400 papieru tylko nie wiem czy do gs czy gt...
Ostatnio zmieniony przez songoku 2009-09-29, 17:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-30, 09:37   

songoku napisał/a:
Gdzie? czytalem ze do 15 psi (nie wiem czy sam gdzies nie pisales o tym) fabryczny zestaw daje rade


To jest na silniku 4G64 czyli 3G. Co do 4G tego nie potwierdze. 3-6 PSI robi roznice na V6. W I4 to nie bedzie za wiele i "powinno" dac rade. Przy takim doladowaniu mozesz liczyc do max 230KM (ale to max). Pamietam kolesia w 3G GS co mial turbo z fabrycznymi bebechami i dmuchal 4.2PSI na fabrycznych wtryskach to osiagnal 206KM i jego wtryski byly na wykonczeniu.
 
 
songoku 
zielenina



Wiek: 42
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 69
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2009-09-30, 11:39   

Nie chc? bebech?w zmienia?...jak m?wi?em ko?o 200 hp w zupe?no?ci wystarczy... szukam jak to osi?gn?? w miar? sensownie, wysz?o, ?e N/A nie ma sensu wi?c szukam czego? innego... Je?li nie trzeba b?dzie zmienia? wn?trzn??ci to w miar? proste to chyba b?dzie...zestaw + MAGNAFLOW(ew. kolektor wydechowy)+ ecu master+ strojenie i git?GOLDI? SAMAEL? B?d? wdzi?czny za opinie...
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-30, 12:02   

Moze sie jeszcze wypowiedza :P Ale jak znasz angielski i chcesz troche wiecej na ten temat to proponuje Ci zajrzec na www.club4g.com i poszukac tematow z SDS vs stock internals (stock engine).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13