Jeżeli to z Allegro za 500zł od typa co miał colta z 4g63 to mi wykupiłeś....
Widocznie za długo sie zastanawiałes, tak to ten.
[ Dodano: 2012-04-17, 00:19 ]
W końcu załozyłem nowy zestaw hebli na przód;
Klocki EBC GREEN STUFF;
Uploaded with ImageShack.us
Tarcze EBC TURBO GLOVES z eclipse, które przystosowałem do piasty z lancera, zostały nawiercone otwory i zrobili mi pierscien centrujacy.
[ Dodano: 2012-05-20, 01:46 ]
Załozylem z powrotem poprzednia przepustnice, na nowej ori uszczelce;
Uploaded with ImageShack.us
Zakupiłem takze pare uzywanych gratów z rozbiórki fajnego projektu, od zaufanego forumowicza.
-filtr K&N wkładka w miejsce ori
-ori sonda Denso przebieg ok 20 tyś km
-swiece Denso prawie nowe 1tyś km to wziałem tez a co tam
Nowe felgi na lato bede je malował na biało.
-Ceramizer, bardzo dobry środek sprawdzony juz przezemnie w 1.6, dodaje w celu spowolnienia zuzycia silnika. W 1.6 silnik wyciszył sie nieco i zużycie oleju z niewielkiego spadło do zera.
-nowy filtr gazu -juz założony
-jakis dodatek konserwujący wtryski Xeramic przy stosowaniu LPG.
Ciekł mi ,którys uszczelniacz na dole od dłuzszego czasu. Wiecej nie zaloze Corteco , w 1.6 tez sie raz zawiodłem na nich.
Zostało zmienione;
-pasek rozrzadu MITSUBOSHI, (ori Hunday na zapapas bedzie)
-rolka napinajaca rozrzadu ori Hunday
-rolka prowadzaca rozrzadu NSK (poniezej na zdjeciu)
-uszczelniacze wałków rozrzadu, wału i pompy oleju - AJUSa z kompletu który juz prezentowałem
-uszczelka pokrywy zaworów Ajusa z komplet.
Wydech trzeba wyciszyc ale nie do poziomu serii. Wleci niebawem ulter sport, o niewielkim przebiegu ponoc jedynie 1-2tys km (jest jeszcze naklejka)
, dwururka zawsze taka chciałem miec
krótki filmik mniej wiecej obrazujacy jak brzmi mój obecny jeszcze wydech, choc pod wiekszym obciazeniem jest jeszcze bardziej basowo (i głosno). Ogólnie ludziom sie podoba (mi takze) ale mam juz dosc kompntarzy typu ,, a słyszałem ze wczoraj jechałes po drugiej stronie miasta '' i podjrzewam ze w pewnym zakresie zabiera co nieco, to tłumik z turbo, duzy komin...
http://www.youtube.com/watch?v=hu7GyKuGgbw
Acha kiedys kupiłem orginalna nowa klape z ASO od jednego z klubowiczów.
Narazie sobie lezy juz chyba z dwa lata ale kiedys sie zalozy.
Nagarałem filmik mniej wiecej wygaru, niestety na rzadkim powietrzu jakies ponad 30 celciuszy. troszek szkoda tego tłumika bedzie zrzucac... Zreszta sami oceńci
http://www.youtube.com/wa...QE&feature=plcp
Przygotowania do odnowienia układu napedowego
-łozysko oporowe sprzegła Valeo
-przeguby zew. Matelli.
Uploaded with ImageShack.us
Odebrałem auto po wstawieniu łatki w nadkolu tylnym, podczysczeniu nieco nadkół, i wstawieniu tłumika ulter, A takze w koncu podłuznica w miejscu mocowania wraz z mocowaniem tłumika została doprowadzona do ładu.
Za ciosem wyjałem całe wnetrze, w celu umycia i w trakcie naszło mnie zeby zedrzec wyciszenie podłogi...
Uploaded with ImageShack.us
Pare rdzawek wyszlifowanych, i wyszyczszone odkurzone ile sie dało.
Pare kilo lezej bedze
Przeglad blacharski w trakcie, przód nieco wymagał czyszczenia, poszła w ruch szlifierka i miniszlifierka, Miałem wymieniac ten pas ale w sumie to nie jest taki zły nie wypadła zadna dziura, trzeba jedynie pospawac na dole.
Potem nadkola wyczyszczone nieco z rezerwa bo nie wiadomo gdzie sie licho czai.
Podkład reaktywny Standox (gdzieniegdzie), epoksyd Novol, i pójdzie na to biały akry, konserwacja (niebawem)
Mysle ze zrobiłem to dosc dokładnie min dzieki multiszlifierce i wkładowi pracy.
Z przodu obok fartuchów pod błotnikiem u góry ale od dołu chyba bedzie musiał interweniowac blacharz... Cos załatac bedzie trzeba.
Grunt ze kielichy oraz podłuznice zdrowe i orginalne. Mysle ze jeszcze wiele lat wspólnie uda sie przejezdzic, choc bedzie trzeba kontrolowac tu i ówdzie.
Uploaded with ImageShack.us
pogladowo po zmianie tłumika fota z tyłu;
Łatka na pasie przednim, sprowadziłem kolege z migiem ale moze kupie sobie takie cudo i naucze sie tez niebawem.
Uploaded with ImageShack.us
Na strone kierowcy przy szlifowaniu wyszła dziurka która po całkowitym oczyszczeniu okała sie dziura... ale przynajmniej przy okazji sobie odkurzyłem profil
Uploaded with ImageShack.us
jak widac nieco konserwacji juz zdarłem :wink:
Włozyłem chłodnice z eclipse, i w koncu ład pod maska;
Zakupiona lampa prawa; nowy orginał. Stara po zdejmowaniu i zakładaniu 4 dni z rzedu straciła niemal wszystkie zaczepy....
Ci ciekawe lampa jest uzbrojona we wszystkie orginalne żarówki. Jutro skonfrontujemy nowy orginał z ori zarówami do ori uzywki w ładnym stanie z żarówka Tungsram.
Cos tam sie dzieje z blacharka takze np tutaj ta łatka juz pod soba ma epoksyd i akryl na to choc spaw był ciagły, dałem paste uszczelniajaca Wurth (jako radzi Zielu :wink:)
Uffff przód juz zakonserwowany... pare fotek
[ Dodano: 2012-09-29, 01:02 ]
przeczysciłem tył. Szukanie i szlifowanie rdzy, potem podkłady etc.
Zakupiłem tez okazyjnie prawie nowe oponki na zime CONTINENTAL CONTI WINTER CONTACT TS800 ok 8mm rok 2011 jeszcze widac punkty produkcyjne
Na razie dwie na jedna oś.
Uploaded with ImageShack.us
Zmierzyłem tez kompresje przy okazji;
Uploaded with ImageShack.us
Wyniki od rozrzadu 14.5, 15, 15 ,15 :wink: przed uzyciem ceramizera było 14 14.5 14,5 14.5 z tego co pamietam (mierzone jeszcze w eclipse)
Dotarło;
Nowy klosz reflektora lewego oraz nowe kierunki :wink:
zakonserwowałem nadkola tylne;
Uploaded with ImageShack.us
takze pod uszczelka klapy rdza została wygoniona, na dole lekko przypruszyłem swieza konserwa.
Uploaded with ImageShack.us
No i przeczysciłem i pomalowałem Hameritem moje bebny. Od 4 lat nic nie musiałem przy nich robic reczny mam jak żyleta cały czas, wiec nalezało sie im w koncu odswieżenie;
Wywaliłem dzis zbiorniczek spryskiwaczy i zaadoptowałem mniejszy z eclipse;
Pare dni temu przeczysciłem takze podwozie z rdzy- przygotowania do konserwacji...
Stosunkowo niedawno było konserwowane wiec nawet ok. Przeszukałem rdzy min. na zgrzewach, oczywiscie cos sie znalesc udało....
Cały dzien w kanale ale ostatecznego efektu jeszcze nie sfotografowałem bo telefon sie wyładował. W kazdym badz razie w niemal cały dzien pracy ze szlifirka, drucianka oraz dremlem, udało sie sporo zrobic.
Na koniec zapodkładowane epoksydem i w przyszłyn tyg odtłuszcze nieco stara konserwe pousuwac i prysne Wurthem, no i w profile Noxodul...
Załozyłem tez felgi narazie taka fota, bo musze pomalowac dokładki progów i porzadnie umyc auto
[ Dodano: 2012-09-29, 01:07 ]
Nowe wzmocnienie/belka zderzaka tył. moja w sumie nie była taka zła poza pourywanymi srubami i powierzchniowa rdza...
Takze zdobyłem brakujaca mi od jakiegos czasu osłone...
progi sciagniete i juz je zapodkładowałem;
Nadszedł czas dokonczenia konserwacji na podwoziu;
tutaj poczyszczone i zapodkładowane epoksydem zrobione jakis czas temu;
Po zabezpieczeniu nadwozia, na całe podwozie poszła konserwacja Wurth x5
Nastepnie w podłuznice, pas przedni i wszystkie dziury dostepne z kanału poszedł Noxudol do profili;
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2012-09-29, 01:14, w całości zmieniany 1 raz
Jeszcze kiedys w miedzyczasie przeczysciłem klape z rdzy pod lotka, w sumie to i tak ta nowa klape orginalna kiedys załoze ale póki co to przeczysciłem.
Jeszcze jakies fotki felg, :wink:
Nadal bez podkładek i jak widac robie tylne nadkola jeszcze je podczyszciłem i teraz przyszpachluje i albo zaprawka albo cały błotnik... albo na wiosne całe auto
Mysle tez na włozeniem czegos takiego; Niby ta co mam mi sie podoba ale jak zobaczyłem to pomyslałem ze ostatecznie na sciane w pokoju sie powiesi...
Zapadła tez decyzja o przeniesieniu aku do bagaznika; pojemnik juz jest.
Myslałem jak by go tu zamocowac zeby dziury nie wiecic w blachach i wpadłem na pomysł po prostu przykleje ten pojemnik klejem do szyb... tylko niewiem czy zdzierac wczesniej to wyciszenie pod gabka co jest...
[ Dodano: 2013-01-05, 02:06 ]
progi z odswiezonym lakierem.
I jakies fanty do zrobienia nowego dolotu;
-rura z nierdzewki OBX racing
-kolanka Jacky
-łapacz powietrza- rura od odkurzacza babci Halogeny wywaliłem i własnie z tej dziury po nim chce łapac swiezy tlen.
[ Dodano: 2013-01-05, 02:09 ]
przed zima;
Zakupione Michelin ALPIN A4 185/60r14 rocznik 2011 (27 i 38 tydz.)
Używane ale dosłownie sa jak nowe (tzw prawie newki ) zreszta zobaczcie;
[ Dodano: 2013-01-05, 02:10 ]
Ustrzeliłem prawie nowy silniczek krokowy o przebiegu 3000km. hehe Po jego stanie jestem skłonny w to uwierzyc Co prawda moj jest ok ale taki to zawsze lepiej miec, szczególnie ze w tym modelu lubia sie psuc.
[ Dodano: 2013-01-05, 02:11 ]
Czy moze taka kierownice z ori klaksonem ???
[ Dodano: 2013-01-05, 02:11 ]
Troche kiepskie swiatło ale za to zdjecie apatatem a nie kalkulatorm w telefonie
[ Dodano: 2013-01-05, 02:12 ]
A tutaj zimowe felgi w trakcie odswiezania; Obecnie sa ponowanie w bieli i na aucie.
[ Dodano: 2013-01-05, 02:15 ]
Lancer polarniak musiał zwrócic pozyczona chłodnice z eclipse ale za to dostał newke KOYORAD, plus nowy korek.
Dorwałem nawet fajna rozpórke, cała aluminiowa (leciutka jest), z zawiasami na mocowaniach na czym mi zalezało, w korzystnej cenie no i pomalowana proszkowo na biało...
Jest z innego modelu ale po nawierceniu dwóch dziur bedzie pasowac idealnie juz przymierzałem :wink: Jest jeszcze regulacja na jednej grubej srubie rzymskiej, albo po dopasowaniu ja zaspawam albo zasłonie jakas naklejka. :wink:
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2013-01-06, 15:12, w całości zmieniany 3 razy
Nie jest to oryginał (chyba bo nie ma zadnych naklejek) ale blacha ok jakosci, zalegała w magazynie latami z czasów kiedy jeszcze nie wszystko było z Chin
Uwzgledniajac fakt ze nie ma reperaturek do tego modelu, taki błotnik jest jak znalazł, tym bardziej ze i strona lewa z tyłu jest juz z wstawiona reperaturka-dorabiana. Wiec pewnie kiedys ruda tam wróci...
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach