Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
MITSUBISHI LANCER by rosomak
Autor Wiadomość
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-08-11, 18:14   MITSUBISHI LANCER by rosomak

Przedstawiam wam moj ukochany dupowóz. Jest to mitsubishi lancer z 1993 po modyfikacjach. Jest to moje pierwsze auto które kupiłem jakies 3 lata temu, swiezo po skończeniu studiów i krótkim pobycie za granica zeby na lancerka zarobic :badcrack:
Poczatkowo było to zwykły seryjny wóz;

Silnik 4g92 sohc 113kM przy wadze 990kg.

Z biegiem czasu wprowadziłem sporo zmian aktualnie jest taki oto setap który nie jest ostateczny; ( w miedzyczasie kombinowałem ze swapami i hybrydami silnika z GTI)
ma raczej u mnie dożywocie





SILNIK

4g63 DOHC (z mojej czarnej eclipsy o przebiegu jakies 110tyśkm)
oczywiscie 6 bolt :paker:
Wywalone wałki balansowe, zaślepiony EGR, zaslepione podcisniania
doładowany podtlenkiem gazylu w razie potrzeby :ksiadz:
Dolot z rury (narazie prowizorka)
Chłodnica z colta GTI niemal nowa;


Instalacja LPG;
sekwencja stag 300plus
wtryski MATRIX 544HD (te lepsze po 500zł :jezyk: )
reduktor ZAVOLI ZETA

SKRZYNIA i naped.

seryjna z wersji 1.6 czyli oczywscie jest to FWD, w planie zmiana na skrzynie z colta GTi z krótszymi przełozeniami poniewaz mam taka nowa fabryczna (dodam ze ta z 1.6 daje rade)

ZAWIESZENIE;
-seryjne amory i sprezyny z 1.6, kiedys miałem LESJOFORY -30mm ale wywaliłem bo jezdze tym na codzien po polskich drogach :roll:
-gumy zawieszenia POLIURETANY od deutera, przód juz załozony tył jeszcze mam na pólce.


Uploaded with ImageShack.us

UKŁAD HAMULCOWY;
przód;
Zaciski z colta GTi
Klocki EBC red stuff
Tarcze BREMBRO
tył;
niesmiertelne bębny i tak zostanie bo rekaw jest swietny.

WNETRZE;
-kierownica DINO RAID 32cm z ori klaksonem mitsubishi
-półkubły RECARO takie same jak były w EVO I (ja mam z LRS-a)
-skrócona gałka zmiany biegów





[/quote]

FELGI i OPONY
-letnie
15'' HIJOIN HRS na oponach NANKANG ultrasport 190/50R15
-zimowe
białe BBS 14'' na oponach 180/55R14

WYDECH;
taki jak seria eclipse bodajze 2'' przelot na jednym tłumiku przelotowym z ecli , na końcu jakis z tłumik który był w EVO IV dobre wykonanie


Dbam jak moge min zrobilem pełna konserwacje i nieco kombinowałem ze swapami.
Do wozu jestem bardzo przywiazany i nie mam zamiaru nigdy sprzedawac...
Pozatym jest bardzo praktycznym dupowozem dajacym duzo frajdy na codzien.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-08-11, 19:13, w całości zmieniany 17 razy  
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-08-11, 21:37   

no Panie :dance: podoba mnie sie :ok:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2011-08-11, 21:45   

kto to deuter? moze zrobic do 2g takie poliurethany?
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-08-11, 22:46   

elinwar,
http://www.poliuretan.olkusz.pl/
_________________

 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-08-11, 23:34   

elinwar napisał/a:
kto to deuter? moze zrobic do 2g takie poliurethany?

najlepiej zróbcie zamowienie grupowe. Ja sie w takie wkreciłem i zapłaciłem za np komplet na przód (na zdjeciu) 240zł juz z wysyłka. tył wyszedł tak samo.

Co do modyfikacji lancer posiada od dawna orginalne progi z lancera evo II.\
I obrotomierz (w sumie to całe zegary choc sama obrotke tez przekładałem) z colta GTI, bo ori z 1.6SOHC nie czyta obrotów z układu zapłonowego stosowanego w silnikach DOHC,
Jeszcze pompa paliwa z EVO dostałem w prezencie od uzytkownika 6-bolt. (dzięki wielkie)
ktory to zreszta wykonał swapa na 4g63.
Przy okazji wyposarzenie;
-4xelektryczne szyby
-elektryczne i podgrzewane lusterka
-elektr. szyberdach
-wspomaganie i centalny zamek (to chyba oczywiste)

nie ma klimy i ABS-u ale mi tego nie trza :glupawka:

[ Dodano: 2011-08-14, 23:00 ]
A oto skrzynia z GTI;


Uploaded with ImageShack.us
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-08-12, 00:50, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
gaca 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 152
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2011-08-15, 12:37   

Super buda, wrzuć jeszcze zderzaki chociaż z Evo II,
przyznam się, że też zamierzałem kupić takiego suchego Lancera i zrobić swapa z ecli.
Z ciekawości ile to waży?
 
 
Bobo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 258
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-08-15, 12:53   Re: MITSUBISHI LANCER by rosomak

rosomak1983 napisał/a:


Silnik 4g92 sohc 113kM przy wadze 990kg.



:>
_________________
błądzić jest podobno rzeczą ludzką, głupców trwać w błędzie....
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-08-15, 13:41   

gaca napisał/a:
wrzuć jeszcze zderzaki chociaż z Evo II,

moze beda z EVO III ale to sie zobaczy :jezyk:

gaca napisał/a:
Z ciekawości ile to waży?

teraz nieco sie roztył skurwiel :ksiadz: Silnik wiekszy , felgi wieksze niz seryjne, instalcja z butla, poniekad hable wieksze... :jezyk: Wazłęm go na wadze to cos ponad 1050-1070kg wyszło mi. A nie za bardzo odchudzisz codzienny dupowóz ,ale moze w przyszłosci lzejsze felgi albo co :jezyk: sie pomysli.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-15, 15:10   

rosomak1983, Oj jakaś niska ta waga :>
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
gaca 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 152
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2011-08-15, 15:19   

:ok: nie no świetny jest po prostu... no i ten kolorek... zwłaszcza po zmierzchu w świetle miejskich lamp
Ostatnio zmieniony przez gaca 2011-08-15, 15:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-08-15, 16:36   

jagos napisał/a:
rosomak1983, Oj jakaś niska ta waga :>

która ??? w dowodzie mam 990kg w manualu pisza to samo,
a na wadze miałem nieco załadowane auto min komplet alufelg, duzo beznyny w baku i gazu w butli, odjałem na mniej wiecej to nie jest dokładna waga ale napewno nie ma duzo wiecej o ile wogóle :ok: jagos, a Twój Gtik ile ma w dowodzie ???

Gaca dzieki :beer: dla mnie lancer jest optymalnym autem, 4 drzwi, kawalek bagaznika a waga tylko jakies 40-50kg wieksza od colta (w tej samej wersji wyposarzenia etc)
Gdy był silnik 1.6 auto zachwywało stosunkiem spalania/ osiagi; W trasie palac ok 6-6.5 litra bezyny tak do 120km/h , raz jadac ekonomicznie na tasie zrobiłem osobisty rekord spalania-
5.13l/100kM !!! Na mieście pił mi jakies 8,5 litra max. A te 113kM dawały rade przy tej budzie ten 1.6 fajny silniczek był całkiem. tak pisze dla informacji gdyby ktos rowazał kupno tego autko to polecam.
Obecnie auto z 2.0 silnikiem nie jest juz tak ekonomiczne :jezyk: ale jest LPG-y wiec nadal jezdzi sie z miła swiadomoscia :serduszka: a mocy znacznie wiecej.

[ Dodano: 2011-09-18, 21:30 ]
Cel jest taki;



Uploaded with ImageShack.us


pierwszy krok został zrobiony;


Uploaded with ImageShack.us
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-08-15, 16:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-20, 12:40   

rosomak1983 napisał/a:
jagos, a Twój Gtik ile ma w dowodzie ???
980kg... troszkę odświeżymy temacik ;)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-01-20, 13:11   

Pomalowałem kratke wlotu na czarno... trzeba było to zrobic od razu...


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

A tutaj z nowym kolega :P


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Oto jak wyglada pod deklem silnik w tym momencie przebieg 110tyś jakies.


Uploaded with ImageShack.us

Pare ujec pod maska;


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Nocne foto;


Uploaded with ImageShack.us

Ma sie dobrze, jezdzi niezawodnie;



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: 2012-01-20, 13:15 ]
Zregenerowałem alternator bo w sumie ten co załozyłem jakis niepewny mi sie wydawał.
Okazało sie ze w eclipse trzeba zmienic szczotki razem z regulatorem napiecia.
Łozysk nie rusząłem bo były w swietnej kondycji.
Regeneracja zakończona sukcesem altek ładuje ksiazkowo 14,3 :D
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-20, 13:42   

A co Ty tam masz za LPG?? Nie masz pojedynczych wtryskiwaczy??

Zdecydowanie bardziej pod maską podoba mi się w Lancerze a niżeli w ECLI :P
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2012-01-20, 14:18   

rosomak1983 a na paliwie bogów - LPG ile ten silniczek zrobił?
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-01-20, 15:52   

jagos napisał/a:
A co Ty tam masz za LPG?? Nie masz pojedynczych wtryskiwaczy??

Zdecydowanie bardziej pod maską podoba mi się w Lancerze a niżeli w ECLI :P

pisze w pierwszym poscie;

Instalacja LPG;
sekwencja stag 300plus
wtryski MATRIX 544HD (te lepsze po 500zł )
reduktor ZAVOLI ZETA

Matrix to bdb wtryskiwacze sa zabudowane razem ale sterowane sa osobno, sekwencyjnie.
LPG jest swieze jakies 7-10 tys km zrobiłem na niej.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2012-01-20, 15:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2012-01-20, 17:06   

rosomak1983, weź po ludzku zaślep ten wężyk przy termostacie :ok:
Widać że przelewa się u Ciebie pod maską, chłodnica od ecli nie pasowała by ??
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
cebem 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 891
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2012-01-20, 17:07   

A ja bym kratkę w zderzaku dziabnął na czarno :jezyk:
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-01-20, 17:12   

franko napisał/a:
weź po ludzku zaślep ten wężyk przy termostacie

ups miałem do dawno zrobic tyle ze trójnikiem poprowadzic do weza do zbiorniczka.
Ale o dziwo tak jak jest sie sprawdza :jezyk:
A w jakim sensie przelewa ? Ze mam dwa korki :lol2:
Tak chłodnica z ecli nie wejdzie p&p ale ta co jest jest z colta GTi (tzn scisle to z protona LRS ale to samo tylko ze miedziana czy mosieżna czyli lepsza jeszcze) jest podobnej wydajnosci

Ten silnik jak wiecie z osprzetem jest zeswapowany z Pantery jak była NA, mam wtryski 275, ECU z ecupromem.

Cebem zderzak bedzie z EVO III ,laminat mam taki w piwnicy ;-)
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2012-01-20, 17:22, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2012-01-20, 17:24   

rosomak1983 napisał/a:
A w jakim sensie przelewa ? Ze mam dwa korki

:ok:
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12