MITSUBISHI LANCER by rosomak |
Autor |
Wiadomość |
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2014-08-06, 23:09
|
|
|
Jest problem ze zmieznoscia z tyłu, mimosrody nie działaja trzeba bedzie nowe powkładac. minosrody plus ori nakretki;
free upload pictures
Lancer juz po wymianie zawieszenie z tyłu. W sumie nic nie stukało nic nie pukało ale skoro juz trzeba sciagnac ciac te sruby to raz a dobrze wszystko. I tak wymieniłem wszystkie tuleje ,sruby mimosrodowe oraz amortyzatory i sprezyny. Jutro zbieznosc.
Najpierw zamówiłem na wszelki wypadek tuleje i cukierki (tj 4 komplety febest) wahaczy poprzecznych; bo tego nie było w kpl. poliuretanów
how to take a screen shot
Przyszły nowe sprezyny Kayaba;
photo sharing websites
potem dokompletowałem naprawde ładne poduszki gówne i odboje z Volva były duzo ładniejsze niz te które miałem z colta w komplecie z amorami... (poprzednie zdjecie)
free image uploader
image hosting without account
Okazało sie ze tuleje wahaczy wzduznych tych cos ida do srodka auta z poliuretanu nie pasuja (bede wymieniał je bo zrobili jakas inna partie !!!) Dlatego zamówłem na szybko tuleje tedgum, a takze tuleje wahacza wzdłuznego (duze) Tedgum tutaj z poli by pasowało ale zrezygnowałem z montazu. Takze wymieniłem wszystkie tuleje wahaczy na nowe, stare nie były zniszczone tj porwane a jedynie stare i podpekane powierzchniowo co niektóre.
Robote te zleciłem zakładowi a sam potem wymieniłem sobie amorki pod garazem, bo na górze nakretke musiałem rozwiercic (kreciła sie z sruba na mocowaniu... )
Przy okazji rozbierania tylu sprawdziłem sobie wszystko i niebawem pewnie bedzie trzeba wymienic okladziny w szczekach, na wezykach hamulcowych elastycznych tylnych zauwazyłem podpekania i takze je wymieniłem na nowe...
image hosting websites
image hosting 20mb
image sharing sites
[ Dodano: 2014-11-30, 01:37 ]
hej czesc czołem. Dawni nie było apu ale sie działo sie. Poniewaz od samego poczatku silnik z pantery choc miał idealna niemal kompresje nie dymił nie ciekł etc. to jednak brał nieco oleju... Były wymiane uszczelniacze zaworów niewiele to dało, wiec postanowiłem zmienic pierscienie, i przy okazji co tam po drodze było mozna. Cała praca wykonana samodzielnie
Wymienione;
-uszczelka pod głowica Fel-pro USA
-pierscienie Hasting USA
-panewki ACL ALUGLIDE
-uszczelka metalowa dwuwarstwowa kol. wydech. Ajusa
-uszczeka kol. ssacego
photo uploader
image url
Tłoki wyczyszczone i sprawdzony ich stan.
img host
photo uploading websites
Glowica splanowana, dotarte zawory, nowe uszczelniacze zaworowe i wałków . Na gniazdach zaworów itp nie było zadnych sladów wzerów po jakis 40tys km zrobionych na gazie Wiec nie taki diabeł straszy.
image sharing sites
forum image hosting
Oczysciłem miske olejowa i pomalowałem Hameritem...
img host
Nowe uszczelki pokrywy zaworów
screenshot windows 7
A takze nowa rolka paska GMB, nowy pasek rozrzadu Mitsuboshi, a takze nakretki miedziane na kolektor wydechowy...
image hosting no account
screen capture software
tłoki z nowymi pierscieniami.
how to screenshot on windows 7
hosting image
załozona głowica
uploading images
ustawianie rozrzadu
image upload no compression
upload image
Pozatym cały silnik został przejrzany, pomierzyłem np luzy wdłuzne na wale. itp.
Nastepnie dotarcie pierscieni tak na półostro... :wink: Wymiana olejów po 30km 200km i 600km. Ostatecznie zostal zalany w pełni syntetyczny Valvoline 5W50 VR1 racing
upload
Zrobione juz ze 2 tys km i nic nie ubywa, |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2014-11-30, 11:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2014-11-30, 09:13
|
|
|
W górę... |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-30, 10:02
|
|
|
rosomak1983, lubie to co robisz. Robisz sam, wiesz co robisz i wiesz co masz. Z czesciami i ich wymiana lecisz kompleksowo. Taki remont silnika powinien robic kazdy po przebiegu 200000km i cieszyc sie zdrowa i nie awaryjna jednostka napedowa |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
Damian_Eclipse
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 683 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2014-11-30, 12:02
|
|
|
jagos napisał/a: | Taki remont silnika powinien robic kazdy | "szwedzki" ? |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-30, 15:56
|
|
|
GOLDI napisał/a: | jagos napisał/a: | Taki remont silnika powinien robic kazdy | "szwedzki" ? |
rozwin swoja mysl |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2014-11-30, 16:01
|
|
|
jagos napisał/a: | GOLDI napisał/a: | jagos napisał/a: | Taki remont silnika powinien robic kazdy | "szwedzki" ? |
rozwin swoja mysl |
"szwedzki" to nie remont główny. |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2014-11-30, 16:10
|
|
|
GOLDI napisał/a: | jagos napisał/a:
Taki remont silnika powinien robic kazdy
"szwedzki" ? |
Wiedzałem ze to napiszesz. Goldi jakos pierscienie sie dotarły idealnie, żadnego zuzycia oleju, kompresje tez mam taka jaka miałem równiótka i niemal fabryczna. Cylindry nie miały progów rys itp i widac na nich było wciaz wyrazna choinke, wiec bedzie dobrze.
chodzi Goldiemu o honowanie cylindra, powinno sie ale nie jest to konieczne przyu dobrym stanie cylindra, tym bardziej ze zwiekszy to luz tłoka. Moje auto i zrobiłem jak uwazam. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2014-11-30, 16:14, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2014-11-30, 17:03
|
|
|
jagos napisał/a: | Taki remont silnika powinien robic kazdy po przebiegu 200000km i cieszyc sie zdrowa i nie awaryjna jednostka napedowa |
jak część osób na forum wali takie druty że strach podejść to gdzie taki remont
ross auto fajne , naprawa pierwsza klasa , widać że dbasz |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-30, 18:13
|
|
|
Cytat: | chodzi Goldiemu o honowanie cylindra |
domyslilem sie, ale nie do konca wiedzialem, ze o to biega.
Teoretycznie gdybys tylko liznal sciany to nie bylo by roznicy w luzie tlokow. Ale na pewno pomierzyles cylindry i dlatego zlozyles jak jest I wg. mnie wymiana pierscieni, panewek i uszczelek jak i zrobienie porzadku z glowica co 200Kkm ma sens przy tych silnikach. I lepiej zrobic to tak jak Rosomak niz zajezdzac auto. |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2014-11-30, 20:33
|
|
|
jagos napisał/a: | Teoretycznie gdybys tylko liznal sciany to nie bylo by roznicy w luzie tlokow |
tzn zawsze jakis luz sie zrobi wiekszy (setka dwie) powinno sie to zmiescic w granich tolerancji.
jagos napisał/a: | Ale na pewno pomierzyles cylindry i dlatego zlozyles jak jest |
nie mierzyłem supito nie posiadam Po prostu cylinry wygladaja bdb maja slady honowania fabrycznego, silnik ogólnie jesli wierzyc licznikowi pantery ma jakies 160tys przebiegu nie ma rys luzów czy syfu.Pierscienie olejone chyba sie przytkały bral mniej syntetyka niz półsynt, moze było jezdzone na krótkich dystansach ? Stwierdziłem ze sprubuje. No i udało sie uwazam.
[ Dodano: 2015-01-08, 00:32 ]
kupiłem fabrycznie nowy pas przedni bo moj powili sie rozłazi obok spawu łatki która była robiona jakies 1.5 roku temu. Juz nawet go zmatowiłem do malowania pod epoksyd.
image hosting 30 mb |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
Damian_Eclipse
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 683 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2015-01-08, 11:37
|
|
|
http://allegro.pl/pas-prz...4956306604.html
[ Dodano: 2015-06-05, 23:58 ]
W lancerze troche zrobione ale to musze go umyc i zdjecia porobic... Obszyte przednie fotele w welur oraz tunel srodkowy czarny z GTi , nowy mieszek czarna skóra.
tymczasem cos nowego wpadło w moje łapy;
upload images free
tak fabrycznie nowa oryginalna i kompletna przepustnica...
|
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
Pehdesign
KLUBOWICZ
Pomógł: 28 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 1235 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2015-06-06, 00:43
|
|
|
UP@ |
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2015-06-07, 14:54
|
|
|
Jak już miałeś wszystko porozbierane nie lepiej było zrobić konwersje na turbo ?
Przeciesz dużo więcej by cię to nie kosztowało a było by czym jechać |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-06-12, 14:58
|
|
|
Z tego co rozumiem lancer to dupowóz a od zapierdalania i krzesania mocy jest eclipse GSX. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2015-06-13, 21:59
|
|
|
simongs1, nie zwykłe turbo (odprezone) nie, jesli juz to soft albo kompresor . Nie powiem kusi mnie ale niewiem sam, jezdzi codzien nie psuje sie praktycznie a przy masie jakies 1100kg daje rade.Pali 10-12l LPG wiec jest tanie w ekploatacji. Pozatym mam sporo czesci zapasowych. No ale moze kiedys kto wie. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2015-06-14, 08:07
|
|
|
zostaw serię , do latania masz Eclipse |
|
|
|
|
|