Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
MITSUBISHI LANCER by rosomak
Autor Wiadomość
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-30, 10:24   

spoko, ja tylko mówie ze to nie spaelnia swojej fukcji bo sie rusza i nigdy tyo sztywne nie bedzie
chyba ze zaspawasz :jezyk:
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-08-06, 23:09   

Jest problem ze zmieznoscia z tyłu, mimosrody nie działaja trzeba bedzie nowe powkładac. minosrody plus ori nakretki;

free upload pictures

Lancer juz po wymianie zawieszenie z tyłu. W sumie nic nie stukało nic nie pukało ale skoro juz trzeba sciagnac ciac te sruby to raz a dobrze wszystko. I tak wymieniłem wszystkie tuleje ,sruby mimosrodowe oraz amortyzatory i sprezyny. Jutro zbieznosc.
Najpierw zamówiłem na wszelki wypadek tuleje i cukierki (tj 4 komplety febest) wahaczy poprzecznych; bo tego nie było w kpl. poliuretanów

how to take a screen shot

Przyszły nowe sprezyny Kayaba;


photo sharing websites
potem dokompletowałem naprawde ładne poduszki gówne i odboje z Volva były duzo ładniejsze niz te które miałem z colta w komplecie z amorami... (poprzednie zdjecie)

free image uploader

image hosting without account
Okazało sie ze tuleje wahaczy wzduznych tych cos ida do srodka auta z poliuretanu nie pasuja (bede wymieniał je bo zrobili jakas inna partie !!!) Dlatego zamówłem na szybko tuleje tedgum, a takze tuleje wahacza wzdłuznego (duze) Tedgum tutaj z poli by pasowało ale zrezygnowałem z montazu. Takze wymieniłem wszystkie tuleje wahaczy na nowe, stare nie były zniszczone tj porwane a jedynie stare i podpekane powierzchniowo co niektóre.
Robote te zleciłem zakładowi a sam potem wymieniłem sobie amorki pod garazem, bo na górze nakretke musiałem rozwiercic (kreciła sie z sruba na mocowaniu... )
Przy okazji rozbierania tylu sprawdziłem sobie wszystko i niebawem pewnie bedzie trzeba wymienic okladziny w szczekach, na wezykach hamulcowych elastycznych tylnych zauwazyłem podpekania i takze je wymieniłem na nowe...

image hosting websites

image hosting 20mb

image sharing sites

[ Dodano: 2014-11-30, 01:37 ]
hej czesc czołem. Dawni nie było apu ale sie działo sie. Poniewaz od samego poczatku silnik z pantery choc miał idealna niemal kompresje nie dymił nie ciekł etc. to jednak brał nieco oleju... Były wymiane uszczelniacze zaworów niewiele to dało, wiec postanowiłem zmienic pierscienie, i przy okazji co tam po drodze było mozna. Cała praca wykonana samodzielnie

Wymienione;
-uszczelka pod głowica Fel-pro USA
-pierscienie Hasting USA
-panewki ACL ALUGLIDE
-uszczelka metalowa dwuwarstwowa kol. wydech. Ajusa
-uszczeka kol. ssacego


photo uploader

image url

Tłoki wyczyszczone i sprawdzony ich stan.

img host

photo uploading websites

Glowica splanowana, dotarte zawory, nowe uszczelniacze zaworowe i wałków . Na gniazdach zaworów itp nie było zadnych sladów wzerów po jakis 40tys km zrobionych na gazie Wiec nie taki diabeł straszy.

image sharing sites

forum image hosting

Oczysciłem miske olejowa i pomalowałem Hameritem...

img host
Nowe uszczelki pokrywy zaworów

screenshot windows 7
A takze nowa rolka paska GMB, nowy pasek rozrzadu Mitsuboshi, a takze nakretki miedziane na kolektor wydechowy...

image hosting no account

screen capture software

tłoki z nowymi pierscieniami.
how to screenshot on windows 7

hosting image
załozona głowica

uploading images
ustawianie rozrzadu

image upload no compression

upload image


Pozatym cały silnik został przejrzany, pomierzyłem np luzy wdłuzne na wale. itp.
Nastepnie dotarcie pierscieni tak na półostro... :wink: Wymiana olejów po 30km 200km i 600km. Ostatecznie zostal zalany w pełni syntetyczny Valvoline 5W50 VR1 racing


upload

Zrobione juz ze 2 tys km i nic nie ubywa, :D
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2014-11-30, 11:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2014-11-30, 09:13   

W górę...
 
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-30, 10:02   

rosomak1983, lubie to co robisz. Robisz sam, wiesz co robisz i wiesz co masz. Z czesciami i ich wymiana lecisz kompleksowo. Taki remont silnika powinien robic kazdy po przebiegu 200000km i cieszyc sie zdrowa i nie awaryjna jednostka napedowa :-)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Damian_Eclipse 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 683
Skąd: Złotów
Wysłany: 2014-11-30, 10:43   

dobra robota :amen:
_________________
1G GST
http://www.mekp.pl/viewto...er=asc&start=20
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-11-30, 12:02   

jagos napisał/a:
Taki remont silnika powinien robic kazdy
"szwedzki" :P ?
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-30, 15:56   

GOLDI napisał/a:
jagos napisał/a:
Taki remont silnika powinien robic kazdy
"szwedzki" :P ?

rozwin swoja mysl :-D
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2014-11-30, 16:01   

jagos napisał/a:
GOLDI napisał/a:
jagos napisał/a:
Taki remont silnika powinien robic kazdy
"szwedzki" :P ?

rozwin swoja mysl :-D


"szwedzki" to nie remont główny.
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-11-30, 16:10   

GOLDI napisał/a:
jagos napisał/a:
Taki remont silnika powinien robic kazdy
"szwedzki" :P ?

Wiedzałem ze to napiszesz. Goldi jakos pierscienie sie dotarły idealnie, żadnego zuzycia oleju, kompresje tez mam taka jaka miałem równiótka i niemal fabryczna. Cylindry nie miały progów rys itp i widac na nich było wciaz wyrazna choinke, wiec bedzie dobrze.

chodzi Goldiemu o honowanie cylindra, powinno sie ale nie jest to konieczne przyu dobrym stanie cylindra, tym bardziej ze zwiekszy to luz tłoka. Moje auto i zrobiłem jak uwazam. :lol2:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2014-11-30, 16:14, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2014-11-30, 17:03   

jagos napisał/a:
Taki remont silnika powinien robic kazdy po przebiegu 200000km i cieszyc sie zdrowa i nie awaryjna jednostka napedowa

jak część osób na forum wali takie druty że strach podejść to gdzie taki remont :P


ross auto fajne , naprawa pierwsza klasa , widać że dbasz :ok:
 
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-30, 18:13   

Cytat:
chodzi Goldiemu o honowanie cylindra

domyslilem sie, ale nie do konca wiedzialem, ze o to biega.
Teoretycznie gdybys tylko liznal sciany to nie bylo by roznicy w luzie tlokow. Ale na pewno pomierzyles cylindry i dlatego zlozyles jak jest :-) I wg. mnie wymiana pierscieni, panewek i uszczelek jak i zrobienie porzadku z glowica co 200Kkm ma sens przy tych silnikach. I lepiej zrobic to tak jak Rosomak niz zajezdzac auto.
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-11-30, 20:33   

jagos napisał/a:
Teoretycznie gdybys tylko liznal sciany to nie bylo by roznicy w luzie tlokow

tzn zawsze jakis luz sie zrobi wiekszy (setka dwie) powinno sie to zmiescic w granich tolerancji.

jagos napisał/a:
Ale na pewno pomierzyles cylindry i dlatego zlozyles jak jest :-)

nie mierzyłem supito nie posiadam :jezyk: Po prostu cylinry wygladaja bdb maja slady honowania fabrycznego, silnik ogólnie jesli wierzyc licznikowi pantery ma jakies 160tys przebiegu nie ma rys luzów czy syfu.Pierscienie olejone chyba sie przytkały bral mniej syntetyka niz półsynt, moze było jezdzone na krótkich dystansach ? Stwierdziłem ze sprubuje. No i udało sie uwazam.

[ Dodano: 2015-01-08, 00:32 ]
kupiłem fabrycznie nowy pas przedni bo moj powili sie rozłazi obok spawu łatki która była robiona jakies 1.5 roku temu. Juz nawet go zmatowiłem do malowania pod epoksyd.


image hosting 30 mb
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
Damian_Eclipse 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 683
Skąd: Złotów
Wysłany: 2015-01-08, 01:06   

UP :ok:
_________________
1G GST
http://www.mekp.pl/viewto...er=asc&start=20
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
 
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-08, 10:26   

rosomak1983, kutwa skad Ty bierzesz te fabrycznie nowe czesci??
a moze załatwiłbyś fabrycznie nowy tcase? :jezyk:
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2015-01-08, 11:37   

http://allegro.pl/pas-prz...4956306604.html

:lol2:

[ Dodano: 2015-06-05, 23:58 ]
W lancerze troche zrobione ale to musze go umyc i zdjecia porobic... Obszyte przednie fotele w welur oraz tunel srodkowy czarny z GTi , nowy mieszek czarna skóra.

tymczasem cos nowego wpadło w moje łapy;

upload images free
tak fabrycznie nowa oryginalna i kompletna przepustnica...
:)
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
Pehdesign 
KLUBOWICZ

Pomógł: 28 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 1235
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2015-06-06, 00:43   

UP@ :ok:
 
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2015-06-07, 14:54   

Jak już miałeś wszystko porozbierane nie lepiej było zrobić konwersje na turbo ?
Przeciesz dużo więcej by cię to nie kosztowało a było by czym jechać :amen:
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-12, 14:58   

Z tego co rozumiem lancer to dupowóz a od zapierdalania i krzesania mocy jest eclipse GSX.
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2015-06-13, 21:59   

simongs1, nie zwykłe turbo (odprezone) nie, jesli juz to soft albo kompresor . Nie powiem kusi mnie ale niewiem sam, jezdzi codzien nie psuje sie praktycznie a przy masie jakies 1100kg daje rade.Pali 10-12l LPG wiec jest tanie w ekploatacji. Pozatym mam sporo czesci zapasowych. No ale moze kiedys kto wie.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2015-06-14, 08:07   

zostaw serię , do latania masz Eclipse
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15