Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Co lepsze EcuMaster czy komp z EVO
Autor Wiadomość
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2012-01-19, 22:06   

Pablo1o napisał/a:
Kędzior, Zobczysz , że to wszystko nie jest tak proste jak ci się wydaje :/ Niestety. Taki jest poprostu Eclipse :/ Nie można go porównywać do innych marek :/

A niestety strojenie Ecumasterem nie jest takie różowe jak się wszystkim wydaje :/ Jak zaczniecie się nim sami bawić to dopiero się dowiecie jakie ma plusy i minusy. Trzeba mieć spoooro doświadczenia, żeby go ogarniać w 100%.


Pablo1o czy ty przypadkiem nie masz DETa II, który jest doby do lekkich modyfikacji N/A (mała rozdzielczość mapy i mało funkcji) :) DET III z Map sensorem jest znacznie lepszy i w rękach fachowca. W tybie FIT potrafi naprawdę bardzo dużo ogarniając w Eclipse wtryski nawet do 1000cc bez problemu :ok:
 
 
Maretzky85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-19, 22:08   

Kędzior, zbyt osobiście podszedłeś do moich słów, z resztą wyjaśnił to dalej Piotrekmm.

Brian napisał/a:
Podpięcie i strojenie już za darmo ? :roll:

A podpięcie i strojenie EM jest za darmo ?
Porównajmy:
-Podłączenie:
EM - każdy tak na prawdę może sobie polutować, więc free
EVO - przejściówka razem z kompem za około 500-600 zł - podłączanie P&P bez lutowania itp

Strojenie:
EM - od tysiaka do pewnie co najmniej półtora tysia.
EVO - jak wyżej i do 2 tys

Cena:
DET3 - 750, chyba, że się coś zmieniło
EVO - 500-600 zł

Możliwości podobne, EM ma możliwość sterowania dodatkowymi wtryskami, z evo byłoby gorzej, ale jakby się uprzeć to może i dałoby radę coś wymyślić.
Poza tym podtrzymanie turbo, no lft to shift, launch control, vallet mode, big map (30x30), boost względem biegu i wiele innych o których EM może pomarzyć.
Poza tym EVO to SA, a EM to nadal PB i do jakiegokolwiek podkręcania w/g mnie bardziej opłacalne jest EVO.

Sam z resztą się bawię kompem od evo V i VIII i mam możliwość flashowania i strojenia, i to wcale aż tak drogie być nie musi...


Tiamat, źle mnie zrozumiałeś, miałem zupełnie co innego na myśli. Zdanie wyrwane z kontekstu trochę zmienia formę :P Poza tym mówimy o silniku turbodoładowanym a nie N/A, więc to zupełnie inna sprawa :D
_________________
Zawsze mogę się mylić
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 2012-01-19, 22:13, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-19, 22:28   

Dodatkowo...

Sterowanie wiatrakami, wyłączanie wszystkich ( CE ) Check Engine czyli jak ktoś wywalił katalizator i świeci mu się CE przez drugą sondę lambda, wywalenie EGR-u bez świecącego CE, zgłaszanie spalania stukowego poprzez miganie CE. Można wywalić każdy błąd tak , że nie będzie już nigdy wyskakiwał w postaci CE.

P.S. Launch control też chyba był w EM.

Ja miałem Det 2 którym stroiliśmy mojego, Maretzky miał Det 3 który też widziałem jak działa oraz bawiliśmy się EVO. Sorry nie ma co porównywać funkcjonalności EVO do EM. Wystroić można i jednym i drugim. Ale Evo daje dodatkowe możliwości których nie ma EM. A po moich doświadczeniach komputer EVO rozwiązałby mi wiele problemów które miałem przy komputerze GST z EM. Głównie ze względu na zgłaszane CE przez błędy EGR-u oraz sondy lambda.
Ostatnio zmieniony przez Pablo1o 2012-01-19, 22:40, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2012-01-19, 23:30   

Sterownik evo, bierze odczyty z przepływomierza :> gdyby był taki doskonały to powyżej 400-450hp nie pozbywano by się go z Evo które w serii ma trzysta... wada? :> Przepływomierz jest restrykcją, a iat jest w niego wbudowane... :lol2: Temp która panuje w przepływce to jedno a temp która panuje w kolektorze ssacym drugie... :glupawka: Wszelkie korekcje po temperaturze powietrza zasysanego są chybione w porównaniu z temperatura powietrza doładowanego :glupawka: Oczywiście ze EM posiada możliwość sterowania boostem po biegu jak i po prędkości ;) EM to nie tylko piggy back ale standalone paliwowy. EM to koszt 600zl, map sensor można wykorzystać dowolny, nawet z zegara doładowania :ok:

W Polsce na DET III jeżdżą bezawaryjnie o mocy 300 kilka KM 400KM i kilka aut nawet po 500KM :badcrack:

Kolejna przewaga EM nad seryjnym ecu to praca w trybie live tune i po czesci auto tune :> czyli dzięki EM możemy stroić auto na żywo , mamy podpiętego laptopa i każda zmiana która jest wprowadzana jest od razu działająca, a mapa zapisze się dopiero wtedy jak ją zapiszemy w urządzeniu.. Aczkolwiek zmiany działają od razu :paker:

W Evo musisz się zatrzymywać, wyłączać samochód, i fleszować sterownik i wgrywać ustawienia nie ma opcji live tune. :ksiadz:

Jak widzicie nie do końca jest takie głupie ... a to w dalszym ciągu tylko PB :>

Jeśli chcecie już porównywać sterownik to porównajcie go do EMU :> sterownik do sterownika ;) Ma coś takiego, że jak charakterystyka czujnika się zmieni = czyli się zepsuje - to zapala się CE ma także komunikacje z OBDII jak normalny sterownik :lol2:

Jak widzicie wszystko ma swoje zalety i wady ale gdybym jak miał wybierać sterownik do modów wybrał bym EM ale oczywiście macie prawo sądzić inaczej :ok:
 
 
cliper2g-gsx 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 180
Skąd: Rewal
Wysłany: 2012-01-19, 23:47   

wyluzujata panowie dajmy chlopakowi juz spokuj do 300 koni to mu nie potrzaba wiele dajmy sie chlopakowi rozwinac zobaczymy co tam zrobi jak wyjdzie spoko jestem za tymi em do niskich mocy a do tego co szykuje panie Brian, to bedzie (tak mi sie przynjamniej wydaje ) pierwszy 2g w polsce a do tego arczi wyjedzie tez jedynym w polsce wynalazkiem ale szczegoly w lato :amen: :amen: :amen: :amen: :amen: dodam tylko ze wrooblos wyjezdza starionem a co pod maska gdybajcie dodam tylko ze furka bedzie do driftu i nie ma silnika mitsu a moj bedzie mial silnik z mitsu ale nie z 2g takze domyslajcie sie :ok: :ok: :ok: :lol2:
_________________
Patryk
 
 
 
Maretzky85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-20, 08:23   

Brian, a tu niespodziewajka :) Do evo można podłączyć map sensor i IAT przenieść w pobliże kolektora.

Zgodzę się, że EM ma live tune a EVO nie, natomiast jak chcesz np na wolnych uzyskać AFR rzędu 13,5, to w EVO wpisujesz 13,5 i masz. A w EM nie jesteś w stanie tego osiągnąć żadnym sposobem - komputer będzie wprowadzał korekcje aż mu się skończy zakres i wywali CE.
Po prostu w EM w trybie closed loop nie jestem w stanie nic zrobić w komputerze, bo komp będzie dążył do nastaw fabrycznych.
Mało tego - jak wygląda sterowanie zapłonem w EM ? Ile stopni możesz cofnąć zapłon ? W 1G i 2G chyba nawet się nie da - prawda ?
W EVO możesz ustawić sobie i 50 stopni wyprzedzenia :twisted:
_________________
Zawsze mogę się mylić
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2012-01-20, 11:16   

Maretzky85 napisał/a:
Zgodzę się, że EM ma live tune a EVO nie, natomiast jak chcesz np na wolnych uzyskać AFR rzędu 13,5, to w EVO wpisujesz 13,5 i masz. A w EM nie jesteś w stanie tego osiągnąć żadnym sposobem - komputer będzie wprowadzał korekcje aż mu się skończy zakres i wywali CE.Po prostu w EM w trybie closed loop nie jestem w stanie nic zrobić w komputerze, bo komp będzie dążył do nastaw fabrycznych.


Zaraz zaraz jak nie jak tak :) ? W trybie Fuel implant można nawet zamknąć wtryski a seryjny komp nic nie ma dogadania w temacie :D

Maretzky85 napisał/a:

Mało tego - jak wygląda sterowanie zapłonem w EM ? Ile stopni możesz cofnąć zapłon ? W 1G i 2G chyba nawet się nie da - prawda ?
W EVO możesz ustawić sobie i 50 stopni wyprzedzenia :twisted:


Oczywiście że się da cofać zapłon, nie da się go przyspieszać :D

Kolejną zaleta EM jest to że do strojenia kompa evo potrzeba narzędzia, a em jest pod tym względem kompletne :jezyk:

Nie jestem tutaj jakimś zagorzałym obrońcą "krzyża" i niezależnie czy to dotyczy EM czy AMEa czy czegokolwiek innego... Nienawidzę nienawidzić jak ludzie coś krytykują że do dupy a mają o tym znikome pojęcie :roll: Ja się na czymś nie znam/ nie potrafie ogarnąć to ok próbuje się nauczyć i tyle. Ale pisanie o czymś że jest do :ass: tylko dlatego że sam nie potrafię tego ogarnąć uważam za nieuczciwe :ok:
 
 
Maretzky85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-20, 11:42   

Brian napisał/a:
Zaraz zaraz jak nie jak tak :) ? W trybie Fuel implant można nawet zamknąć wtryski a seryjny komp nic nie ma dogadania w temacie :D

O ile dobrze pamiętam to EM nie może sterować 4 wtryskami osobno, tylko dwoma bankami po 2 wtryski...

Brian, żeby nie było nieporozumień. Ja nie twierdzę, że EM jest do :ass: .
Ja tylko mówię, że do strojenia eclipsów o wiele lepszy jest komp od evo. I wcale nie droższy.
I żeby nie było, że teoretyzuje, to miałem styczność z EM jakiś czas temu - tak II jak i III.
Jedyną zaletą EM to strojenie live, co do reszty to zupełnie inna klasa.
W EM jak coś zmienisz to ciężko jest przewidzieć reakcję komputera - nie wiem czy wiesz, ale ilość map korekcyjnych jest ogromna. Zmienisz przepływ powietrza - komp może to korygować - zmienisz zapłon - komp znowu może robić korekcje. Zastąpisz wtryski - tracisz mapy korekcji w/g tps, temp, baro i wielu innych. W EM polegasz na tym, że zmienione wartości będą takie jak chcesz i komp się w to nie wtrąci. Jeszcze musisz ciąć kable i się wlutowywać. Komp od evo jest w miarę P&P i w mapach ustawiasz zadane parametry i komp wykonuje to co wpiszesz. Nie na zasadzie loterii korekcyjnych, tylko na zasadzie map.


Brian napisał/a:
Kolejną zaleta EM jest to że do strojenia kompa evo potrzeba narzędzia, a em jest pod tym względem kompletne :jezyk:

Jest to zaleta pod warunkiem, że sam stroisz. Jeśli nie, to tak na prawdę Ci wszystko jedno.
_________________
Zawsze mogę się mylić
 
 
kisielisodd
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-20, 13:47   

Ale się sprzeczacie. Porównanie EC do ECM z EVO to jak porównać piec w piekarni do domowego piecyka do chleba. Ktoś kiedyś spędził miesiące i wydał miliony na sterownik. Jakakolwiek świnia nie ma startu do sterownika SA, a za takiego się uznaje ten w EVO.

Jak zwykle wszystko rozbija się o budżet, i o pułap mocowy, zawsze tak jest i będzie.
Ktoś powie że warto włożyć sterownik z EVO do silnika z mitsu, a warto, bo to dobre urządzenie, ma dużo korekcji temperaturowych, korekcje po stukowym, korekcje WBO, działa w oparciu o MAS, informuje o błędach.
DET działajacy w trybie świni, to najprostsza droga, tylko w tedy kiedy przeprowadza się minimalne modyfikacje.
DET w trybie FIT ybł eksperymentem który się udał, a na celu miał przetestować algorytmy speed density i kolejkowanie priorytetowe PRIQ oraz regulatory PID wykorzystane później do Standalone. Bazując na możliwościach urządzenia to potężne narzędzie za niewielkie pieniądze bardzo ułatwiające strojenie samochodu na większe moce, niestety nie najnowszych, ale te które sterowniki da się oszukać na tyle żeby nie działały w trybie awaryjnym (ale i to po pewnych modach można pominąć). Posiada pełną game korekcji opartą zarówno na fizycznym algorytmie SD jak i dodatkowych map 2D, posiada możliwość korekcji dawki w trybie cloose loop, sterowania doładowaniem w zależonści od rpm, tps, vss iat, clt i kilkoma dodatkowymi ficzersami takimi jak launch control, wtrysk metanolu, zdjęcie limitera po prędkości czy limitera obrotów. Ktoś kto nie stosował, ten nie wie.

Dla czego ja wolę zastosować FIT`a od sterownika z EVO ? bo podpięcie i wstępne wystrojenie żeby auto poruszało sie po drodze, zajmuje mi 8 godzin, bo mam w tym doświadczenie, włącznie z emulacją przepływomierza. Precyzyjne strojenie, wymaga już czasu. Nie podpinałem sterownika z EVO, nie wiem jaki jest stopień komplikacji, ale wydaje mi się że dużo większy, szczególnie jak mamy wgrywać mody do ECU, bo po nich zawsze coś do końca nie działa, miejsce w romie jest ograniczone więc trzeba z czegoś zrezygnować.

Zbudowałem kilka samochodów, całkiem szybkich (1g, 2g, 3g) wiem jakie mają wady i zalety, wiem jak dobrze działa Odpowiednio zaprogramowany EC w trybie FIT, wyznacznikiem dla mnie są klienci nie wracający na poprawy programów.
W Polsce i na świecie jeździ wiele EVO strojonych na seryjnych sterownikach, bo to doskonałe rozwiązanie, relatywnie tanie w strojeniu, i proste. Niestety nie słyszałem o żadnym 2g które mają sterownik z evo, albo mają świnie, albo SA. Nie mniej jednak kibicuje kazdej sobie która chce przetrzeć szlaki, trzymam kciuki żeby działało.
Ostatnio zmieniony przez kisielisodd 2012-01-20, 13:52, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-01-20, 13:50   

Maretzky85 napisał/a:
komp może to korygować - zmienisz zapłon - komp znowu może robić korekcje.

W jednym z lepszych zakładów, chyba w Jetronic mówiono ze EM kiepsko radzi sobie z zapłonem, min. dlatego oni wogóle nie stroja na EM. Mówie tylko to co słyszałem na tym sie nie znam na tyle zeby parametry oceniac.
A wogóle to chyba wystojne swojego u Marka na kompie EVO niedługo to zobaczymy efekty. :jezyk:
Zreszta Marka gal z silnikiem wypisz wymaluj 6 bolt turbo juz jezdzi chyba na kompie z EVO :jezyk:

[ Dodano: 2012-01-20, 13:54 ]
Brian napisał/a:
Nienawidzę nienawidzić jak ludzie coś krytykują że do dupy a mają o tym znikome pojęcie :roll: Ja się na czymś nie znam/ nie potrafie ogarnąć to ok próbuje się nauczyć i tyle. Ale pisanie o czymś że jest do :ass: tylko dlatego że sam nie potrafię tego ogarnąć uważam za nieuczciwe :ok:

Brian , Marek ogarnia i wie co mówi :ok:

kisielisodd, ktorego kompa lepiej włozyc tego z EVO V czy EVO VII.
Chciałbym jeszcze włozyc map sensor....
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2012-01-20, 14:02, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
kisielisodd
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-20, 13:59   

rosomak1983 napisał/a:
Maretzky85 napisał/a:
komp może to korygować - zmienisz zapłon - komp znowu może robić korekcje.

W jednym z lepszych zakładów, chyba w Jetronic mówiono ze EM kiepsko radzi sobie z zapłonem, min. dlatego oni wogóle nie stroja na EM.



To jest tylko świnia, w jednych sterownikach radzi sobie doskonale, w innych gorzej. Jetronic w ogóle nie stroi pewnych urządzeń. A żeby wiedzieć jak sobie radzi trzeba wiedzieć jak działa.

Megasquirt uznawany jest w Polsce za megasyf, i urządzenie przedpotopowe, bo jesteśmy za nowocześni i za bardzo zajebiści i trzeba mieć topowy sprzęt. Szkoda tylko że w stanach i połowie europy samochody na tym "czymś" robią czasy do jakich my nie możemy się zbliżyć, zarówno na torze jak i na ćwiartkę.

Rosomaku, czym będziesz ustawiał mieszankę i zapłon w samochodzie ? EVO ?
Odpowiadając na pytanie:
EVO V - są mody romu do sterownika na algorytm speed density, ale jest dużo mniej dokumentacji, i zdecydowanie mniej jest rozpracowany, przynajmniej tak mnie się wydaje. jest mniej samochodów i sterowników to i mniej wersji się pojawi.
EVO VII - ma lepiej wykonanego moda, jest lepiej opisany i więcej ludzie się nim bawi, więc wydaje mi się że najlepszym wyborem będzie własnie VII bo jest szansa na kolejne wersje chociaż by tephramod.
Ostatnio zmieniony przez kisielisodd 2012-01-20, 14:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-01-20, 14:04   

kisielisodd napisał/a:
Rosomaku, czym będziesz ustawiał mieszankę i zapłon w samochodzie ?

No jak pisałem mam zamiar oddac auto do Marka Merytzky na konwersje i stojenie na kompie EVO. tylko niewiem czy V czy VII bo ponoc sa kompatybilne a jednak z VII chyba lepszy. I pytanie nie bedzie problemów z wystorojeniem na map sensorze ??
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2012-01-20, 14:07   

rosomak1983 napisał/a:

Brian napisał/a:
Nienawidzę nienawidzić jak ludzie coś krytykują że do dupy a mają o tym znikome pojęcie :roll: Ja się na czymś nie znam/ nie potrafie ogarnąć to ok próbuje się nauczyć i tyle. Ale pisanie o czymś że jest do :ass: tylko dlatego że sam nie potrafię tego ogarnąć uważam za nieuczciwe :ok:

Brian , Marek ogarnia i wie co mówi :ok:

Nie twierdzę że tak nie jest widać że ma wiedzę :ok: Ale zdecydowanie większą na temat sterownika EVO niż ECU Mastera :ok:
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-01-20, 14:08   

Badz alternatywnie jaka bedzie współpraca z przepływka z 2g turbo ?
Czy szukac przepływki z evo
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
kisielisodd
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-20, 14:11   

rosomak1983 napisał/a:
kisielisodd napisał/a:
Rosomaku, czym będziesz ustawiał mieszankę i zapłon w samochodzie ?

No jak pisałem mam zamiar oddac auto do Marka Merytzky na konwersje i stojenie na kompie EVO. tylko niewiem czy V czy VII bo ponoc sa kompatybilne a jednak z VII chyba lepszy. I pytanie nie bedzie problemów z wystorojeniem na map sensorze ??


Czy będzie problem? nie wiem, bo nikt tego w polsce nie robił. Nie wiem czy nawet jakieś evo jeździ z map zamiast maf`a na seryjnym sterniku.

Moja opinia jest taka, że nie będzie to działało dobrze, a nawet jak będzie to zajmie to więcej czasu niż jakikolwiek SA. Mody MAF na MAP nie są popularne nawet za granicą, więc coś w tym może być. Ale to tylko moja opinia, próbowałem w EVO V zniecęciłem się, nie będę robił więcej.
 
 
Maretzky85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-20, 14:46   

rosomak1983, jak koniecznie chcesz map sensor, to ja mam do evo V moda, który ogarnia dobrze mapa, jak bez mapa to jednak tephra mod chyba na to mniejszy nacisk położył czyli evo VII

kisielisodd napisał/a:
Niestety nie słyszałem o żadnym 2g które mają sterownik z evo

To już znasz, z 1G nawet :)
Ja mam Galanta z seryjnym 1G turbo i lata to na kompie od EVO.
_________________
Zawsze mogę się mylić
 
 
kisielisodd
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-20, 16:27   

Maretzky85 napisał/a:
rosomak1983, jak koniecznie chcesz map sensor, to ja mam do evo V moda, który ogarnia dobrze mapa, jak bez mapa to jednak tephra mod chyba na to mniejszy nacisk położył czyli evo VII

kisielisodd napisał/a:
Niestety nie słyszałem o żadnym 2g które mają sterownik z evo

To już znasz, z 1G nawet :)
Ja mam Galanta z seryjnym 1G turbo i lata to na kompie od EVO.


No i gratuluje, jak działa to wypada się tylko cieszyć !!!!

Co do moda rom do evo V z przejście maf na map, testowałem, tak jak pisałem, zrezygnowałem. Udało Ci się osiągnać stabilną prace na wolnych obrotach ? i jakieś znośne accel enrichment ?

Kozioł miał evo VIII z seryjną przepływką i mocą 502KM dało się, osobiście ja bym zostawił przepływomierz EVO.
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-01-20, 16:32   

No dobra to rezygnuje z tego map sensora ;-P
Wiec panowie brac tego kompa z EVO VII ??

kisielisodd napisał/a:
osobiście ja bym zostawił przepływomierz EVO.

tzn ogólnie to mam z 2G turbo, przerobiony na wiazke z 1G

No chyba ze pogodzic tytuł tematu zrobic na kompie z EVO podłaczyc ECumaster i zrobic na map sensor :badcrack:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2012-01-20, 18:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Maretzky85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-20, 19:15   

kisielisodd napisał/a:
Udało Ci się osiągnać stabilną prace na wolnych obrotach ?

O wiele bardziej stabilną niż na seryjnym kompie. Tyle, że ja nie mam map sensora.

kisielisodd napisał/a:
i jakieś znośne accel enrichment ?

Mam z tym jeszcze mały problem z bardzo niskimi obrotami, ale jeszcze do końca nie zeskalowałem przepływki, więc na razie zwalam na to :)

kisielisodd napisał/a:
Co do moda rom do evo V z przejście maf na map, testowałem, tak jak pisałem, zrezygnowałem.

Którego moda testowałeś ? Jak teraz patrzyłem to wyglądało całkiem przyjemnie, tyle, że nie miałem okazji testować ...
_________________
Zawsze mogę się mylić
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 2012-01-20, 19:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 8