Zamknięty przez: matim 2013-04-28, 21:27 |
Lancer Evolution IV by Hołek |
Autor |
Wiadomość |
Hołek
KLUBOWICZ
Pomógł: 16 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2012-02-02, 14:00 Lancer Evolution IV by Hołek
|
|
|
No więc w końcu zakupiłem autko o którym marzyłem od bardzo dawna
Jest to 100% seria. Jedyną modyfikacją jest stożek ...
Auto zakupiłem nie przerobione ze względu na to że jak przełożę go sam to wiem co będę miał, a nie jakieś drutowanie jak to się często zdarza w zakładach tym się trudniącym.
Ze względu że to seria to nie ma za bardzo co opisywać Ale tak w skrócie:
- 2.0T
- AWD z aktywnym dyfrem
- Recaro w środku
- natrysk wody na IC
- felgi 16" OZ
- jakiś stożek z wlotem 4"
Modyfikacje:
SILNIK:
- Tłoki e9
- Korby e9
- Wał nominał e8
- Panewki ACL
- ARP korby
- ARP głowica
- Wałki 272/268
- Uszczelka pod głowicą Cosworth 1.5mm
- Wywalone wałki balansowe
- Świece NGK irydowe 1 stopień zimniejsze
- Wtryski EVO VIII 560ccm
- Ecu EVO VI
- Walbro 255l/h
- Turbo evo IX
INNE:
- Wydech 3” MAGNEX
- Rozpórka tył OMP
- Rozpórka przód 3-punktowa
- Stożek 4”
- Sparco 3 2”
- O2 housing JAPSPEED
- Metalowy DV z RSa
- Kpl. Sprzęgło z EVO 9
A to zdjęcia:
Przed zakupem
No i już na podwórku:
I najważniejsze
|
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
Ostatnio zmieniony przez Hołek 2012-09-07, 22:10, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
matim
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 1265 Skąd: Giżycko/Warszawa
|
Wysłany: 2012-02-02, 14:05
|
|
|
no w końcu coś co warto modzić i później się nie rozlatuje gratki |
_________________ BMW E91 320D happy
Pacifica 4.0 |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2012-02-02, 14:17
|
|
|
gratki świetne autko |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2012-02-02, 14:26
|
|
|
good choice |
_________________
|
|
|
|
|
Pat
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Sie 2007 Posty: 1289 Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany: 2012-02-02, 14:46
|
|
|
Jest potenszial |
_________________ DIAMONDS ARE FOREVER |
|
|
|
|
Trzcina
KLUBOWICZ Ostoja spokoju...
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 2674 Skąd: Czaplinek
|
Wysłany: 2012-02-02, 17:16
|
|
|
Zacny
Swoją drogą Hołek, przekładka dużo będzie Cie wynosiła?? no i weź coś powiedz nam niecierpliwym czy na 1000 KM sie zatrzymujesz czy uderzasz dalej?? |
_________________ "Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
|
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Pomógł: 16 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2012-02-02, 18:21
|
|
|
Dzięki
Trzcina, Przekładka to:
- maglownica - 4800
- cały lancer 1.3 z klima na graty potrzebne - zależy jak się uda kupić
- robocizna za którą osoby zajmujące się tym w PL życzą sobie od 8-15tys zł (w zależności od tego jak profi jest wykonana - moja ma być bardzo profi )
W evo 1000ps nie potrzeba ... to auto jest lżejsze od eclipsa i bardzo skręcające
Na początek myślę że max 350ps i dobry zawias plus jakieś felgi
A potem jak dobrze pójdzie to przesiadka do evo VI (najlepiej TME), a jak nie to całe auto stylistycznie na e6 i kucie silnika. Takie jedno e4 zrobione na e6 i silnikiem zrobionym na gratach e9 w LBN ma 415ps i gania prosiaki i vetty więc biedy nie ma, a na auto streetowe w sam raz |
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
|
|
|
|
Trzcina
KLUBOWICZ Ostoja spokoju...
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 2674 Skąd: Czaplinek
|
Wysłany: 2012-02-02, 18:33
|
|
|
Hołek, kurcze to troche wychodzi ta przekładka, myślałem ze wiele taniej Cie to wyniesie
Hołek napisał/a: | bardzo skręcające |
ale musiałeś
Hołek napisał/a: | Na początek myślę że max 350ps i dobry zawias plus jakieś felgi
|
czyli na początek juz bedzie zamiatać asfalt i łykać tych paździerzy panoszących sie po drodze
Hołek napisał/a: | A potem jak dobrze pójdzie to przesiadka do evo VI (najlepiej TME) |
Eeee nie lepiej juz na EVO IX
Sumując trzymam kciuki za projekt bo widzę że będzie ciekawie Będę się uważnie przyglądał |
_________________ "Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
|
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Pomógł: 16 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2012-02-02, 19:11
|
|
|
Trzcina e9 jest fajne. Ale wczoraj stało u znajomego e4, e6, e6 TME, e7 i e9, żadne się do e6 i TME nie umywa wizualnie. A technologicznie do e6 możesz przełożyć wszystko z e9 więc wole e6
Mnie zapewne wyjdzie taniej pod względem $$$ bo wszystko będę robił sam (z pomocą znajomych) , ale za to pochłonie sporo czasu. |
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2012-02-02, 20:37
|
|
|
Hołek a czytałem chyba ze 350 w AWD to zaden fan |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Pomógł: 16 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2012-02-02, 21:02
|
|
|
rosomak1983 wszyscy łapią mnie za słówka ... pisałem że bez 300 nie ma awd sensu i podtrzymuje :p Dodatkowo to mniej waży :p |
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2012-02-02, 22:44
|
|
|
pewnie project jest Ci znany ale dla pewności... mysle że w ramach współpracy chłopaki mogą służyć wiedzą, zwłaszcza że spawy jeszcze nie zdążyły wystygnąć
http://www.racingforum.pl...showtopic=90666 |
_________________
|
|
|
|
|
IDOG
KLUBOWICZ
Pomógł: 29 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 940 Skąd: Otmuchów/Wrocław
|
Wysłany: 2012-02-02, 22:45
|
|
|
Piękny i bardzo fajny kolorek
ja bym tą folie z tylnych szyb pościągał |
_________________ WARNING: This car is equipped with a turbocharger. Due to possible breathing problems under heavy acceleration, all females are required to remove any tight fitting or constrictive clothing for safety. |
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Pomógł: 16 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2012-02-02, 22:55
|
|
|
Tofik, nie widziałem bo nic na te temat nie szukałem nawet. Ale widzę bardzo przydatne. Dzięki
IDOG, jest taki zamiar, ale wizualnie zajmę się nim jak już będzie wszytko co w priorytecie jest porobione. Szybki będą albo normalne (najprędzej) albo delikatnie ściemnione na czarno. |
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2012-02-03, 09:44
|
|
|
Hołek, no patrz a myślałem że temat obczytałeś od deski do deski
proszę bardzo, myśle że lektura zaciekawi, jest cały proces przekładki mnóstwo info także dużo łatwiej powinno Ci być teraz nawet kolor auta Ci się zgadza żabyś się nie pomylił |
_________________
|
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Pomógł: 16 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2012-02-03, 09:59
|
|
|
Tofik, to jeszcze dla pełnej zgodności kupić czerwonego dawce? :p
Temat na pewno przewertuje. A nie szukałem nic na ten temat bo już mi dwie osoby dokładnie zreferowały jak się to przekłada z doświadczeń własnych i zadeklarowały pomoc więc myślę że ciężko nie powinno być
Tak czy inaczej wszystko bez pośpiechu bo ma być profi |
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2012-02-03, 11:08
|
|
|
Hołek napisał/a: | Tofik, to jeszcze dla pełnej zgodności kupić czerwonego dawce? : |
no raczej
Hołek napisał/a: | Tak czy inaczej wszystko bez pośpiechu bo ma być profi |
...i tego się trzymajmy |
_________________
|
|
|
|
|
lombard
KLUBOWICZ
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 179 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 2012-02-04, 16:50
|
|
|
Jak to nie problem napisz ile dałeś za to auto mi na PW.
Też szukam czegoś w dobrym stanie i zastanawiam się czy już mnie stać:).
Auto ELEGANA !!!
|
_________________ AUDI "S6" C5 AVANT |
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Pomógł: 16 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2012-02-04, 20:39
|
|
|
lombard, Powiem Ci co mi dziś Mariusz Stec powiedział: "Jak by mi znajomy powiedział że daje mi 50tys za moje evo IV to go wyśmiałem i powiedziałem że nie oddam. A jak spytał ile chce to powiedziałem że nie da mi tyle ile chce ... ale przy mojej czwórce żadne nowsze evo nie ma czego szukać"
Prosty sposób na policzenie ile kosztuje zadbane e4 i ile daje fanu
Ale PW poszło |
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2012-02-04, 22:53
|
|
|
myślałem, że pójdziesz w s4..a tu miła niespodzianka |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
|