Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
szarpie jak szalony, 420a, wymrygany bład 27
Autor Wiadomość
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-04-26, 15:17   

andrzejp napisał/a:
i Ci Ballantines'a wyśle
weź na zlot, wypijcie moje zdrowie i bawcie się dobrze ;) a wspólnie wychylić to może i kiedyś będzie dane ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2012-04-26, 18:36   

Zmieniony czujnik polozenia walkow i co? Nic! Hehe wiec dalej wina cewki ;) ake pewny byc musialem, a nowe na pewno nie zaszkodzi

[ Dodano: 2012-04-27, 17:57 ]
Zmieniony czujnik polozenia walu i dalej w porzadku ;)
Takze:
"lepiej trzy razy stracić niż raz się wpier****
i pamiętaj o tym towarzyszu niedoli"
podsumowujac raz jeszcze: cewka ;)
Dzieki wszystkim za pomoc!
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
Kapi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 143
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-07-19, 18:22   

dobra temat sie powtarsza u mnie- strzeka szarpie gasnie, odpala i chodzi jakby raz na jeden raz na dwa gary, cewka to nie jest -3 sprawdzone. na raz na 100 działa i jedzie zgasze go i nie moge juz odpalić, :wtf:
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-07-19, 18:46   

czujniki polozenia walka i wału do sprawdzenia pod oscyloskopem
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2012-07-19, 18:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-20, 08:26   

GOLDI napisał/a:
do sprawdzenia pod oscyloskopem
tylko napisz, że trzeba do mechaniora, który go posiada :jezyk:
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Kapi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 143
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-07-20, 09:14   

nie wiem co zrobiłem. ale opdiąłem czujnik wału przypiałem go spowrotem i działaa!! :jupi: :jupi:
 
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-20, 13:23   

Kapi napisał/a:
nie wiem co zrobiłem

wyjmując wtyczkę przeczyściłeś piny z osadu
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-07-20, 14:51   

jagos napisał/a:
Kapi napisał/a:
nie wiem co zrobiłem

wyjmując wtyczkę przeczyściłeś piny z osadu
tak zrob :) plus ja bym wyciagnal czujnik i zobaczyl czy nie ma uszkodzen mechanicznych... tzn mikro pekniec na nim. jesli sa to nastaw sie tak czy siak na jego wymiane :)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Kapi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 143
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-08-21, 09:22   

dobra dalej szarpie i szególnie bardziej sie to objawia n a dziurach ;//
 
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2012-08-21, 15:10   

Kapi napisał/a:
n a dziurach ;//
może wtyczki wyczyść? kup se jakiś preparat np. kontakt, popsikaj i zobacz. nic innego nie przychodzi mi do głowy skoro jak "potrzęsie" to przerywa, może klema luźna?
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-08-21, 16:30   

Masa do silnika przykręcona?? Miałem w garażu Nyskę s13 niechętnie odpalającą a jak odpaliła to podczas jazdy szarpała. W życiu bym się nie spodziewał że masę trzeba dokręcić. A jakoś mnie naszło i (-)klemę spiąłem kablem do rozruchu z silnikiem. No i bangla :)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Trzcina 
KLUBOWICZ
Ostoja spokoju...


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2674
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2012-08-21, 19:33   

A ja mam od niedawna takie historie że na wolnych obrotach, dodają nagle gazu auto lekko poszarpuje i kręci dalej normalnie, ale tylko przy dodawaniu gazu na wolnych podczas jazdy....
_________________
"Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
 
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2012-08-21, 23:05   

Trzcina, Mam to samo, tzn, nie moge na 1 jechac na parkingu, tak jakby gaz byl za czuly, ale zmienie w koncu mechanika chyba i zaprowadze do kogos innego
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
Kapi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 143
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-08-22, 13:20   

i obrtotomierz strasznie wariujeee
 
 
 
Trzcina 
KLUBOWICZ
Ostoja spokoju...


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2674
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2012-08-22, 20:02   

andrzejp napisał/a:
Trzcina, Mam to samo, tzn, nie moge na 1 jechac na parkingu, tak jakby gaz byl za czuly, ale zmienie w koncu mechanika chyba i zaprowadze do kogos innego


To pomijam choć też mi to dolega już od dosyć dawna, to są takie jednostajne szarpnięcia na jedynce delikatnie muskając gaz, prawda?? ;)
A ja mam taki problem że nie ważne na którym biegu, startując z niskich obrotów auto zachowuję się tak jakby nie dostawało paliwa, jakby coś z WN było itp itd. ale tak czytam, to spróbuje oba czujniki wału i wałków odłączyć, przeczyścić i podłączyć na nowo ;)
_________________
"Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
Ostatnio zmieniony przez Trzcina 2012-08-22, 22:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-08-22, 21:46   

Trzcina, Miałem taką akcje w swoim ISUZU GEMINI GTI :serduszka: .... rdzeń na jednym przewodzie WN był przerwany/pęknięty. Na niskich nie było takiej iskry na wysokich prad przeskakiwał po rdzeniach i jakoś szedł :)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12