Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Pitu pitu
Autor Wiadomość
Maretzky85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-04, 23:01   Pitu pitu

Za namową kilku osób zakładam topica swojego.
Jak może co poniektórzy wiedzą - Galanty VR4 wychodziły od roku 90 po 2tys sztuk i w 92 roku wyszło ich 1000 sztuk. Skąd więc `88 w temacie - ano stąd, że buda jest z rocznika 88 a bebechy przełożone z VRa `91. Ori zgnił, więc jest jak jest - VR `88.

Galant jaki jest każdy widzi - biały sedan, całkiem ładny.
Z modów widocznych (słyszalnych) właściwie jest tylko wydech 3 albo 2,5 cala z nierdzewki zakończony Blitzem NUR (Lord Wiadro).
Natomiast jeśli chodzi o bebechy to w sumie bez wodotrysków:
-Silnik seria 4g63T ze szpilkami ARP i z pewnością ku uciesze co poniektórych uszczelką Elringa.
-Sprzęgło spiek Exedy
-IC z Legnuma
-BOV Greddy
-Amory Bilstein B6
-Wtryski 560cc Evo8
-Pompa Aeromotive
-Komputer Evo8
-Chłodnica oleju z Pajero
-Td05-16G big (1,3 bara) na kolektorze EVO3.
-Przepływka Evo4 + K&N oczywiście
-jakieśtam zegarki depo egt, boost, oil press i AFR AEMa
-no i jakaś kiera Momo Corse
Na razie jakoś to działa i się toczy :)

Legitymuje się mocą 300 KM i 370 Nm jak na razie, gdyż pomiar mocy odbył się na troszkę przypadkowej mapie i napędza oczywiście 4 buty.
Z ciekawostek trzeba wspomnieć też o 4WS czyli rozwijając 4 wheel steering - o dziwo działa :P

Chyba tyle z ciekawostek - jakby ktoś coś chciał bliżej się dowiedzieć to wiecie co robić :D
Miłe rady też miłe widziane, konstruktywna lub nie krytyka też :P

Jeszcze aby zobrazować cóż to i jak to mniej więcej wygląda:










_________________
Zawsze mogę się mylić
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 2012-09-04, 23:29, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-09-04, 23:34   

Maretzky85 napisał/a:
(1,3 bara)
Maretzky85 napisał/a:
gdyż pomiar mocy odbył się na troszkę przypadkowej mapie
Maretzky85 napisał/a:
IC z Legnuma

ładnie. tylko co Cie tak ogranicza przy tym 1.3 bara? Intercooler? czy masz naprawde przypadkowa ta mape:)?

1,3 bara 6 bolt 16g FMIC:
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2012-09-04, 23:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Maretzky85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-05, 07:36   

Wydaje mi się, że lipna mapa. Stuki w okolicach 3k rpm zbijały za każdym razem moment na całym wykresie :P
Inna sprawa że, IC jest z legnuma, który ma 280 KM,ale jeszcze temperatur nie porównywałem przed i po.
_________________
Zawsze mogę się mylić
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-09-05, 08:19   

o, no i proszę :ok:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-05, 09:20   

fajny, duzy, przestronny, glosny i szybki :jezyk: :ok:
film bys jeszcze wrzucil :]
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
Ostatnio zmieniony przez wojtas 2012-09-05, 09:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Piotrekmm 
KLUBOWICZ


Pomógł: 35 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 1531
Skąd: Mogielnica
Wysłany: 2012-09-05, 09:25   

Nice :twisted: mam takiego samego tylko w DIESELu :jezyk:
jakies zdjęcia z pod maski by się przydały :jezyk:
_________________

 
 
 
Maretzky85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-05, 09:31   

Filmiki z hamowania jakby kogoś interesiło :P
http://youtu.be/gEQUhIZoeHk
http://youtu.be/LE89Z6eRYPo
_________________
Zawsze mogę się mylić
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-05, 09:44   

GOLDI napisał/a:
tylko co Cie tak ogranicza przy tym 1.3 bara? Intercooler?

boję się tego u siebie.... mam duży a cienki IC oczywiście :lol2:
przy 1bar chyba te 300KM powinno być, przy 1.3 +- 350?? Ale jak poprawisz mapę to się dowiesz :)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2012-09-05, 09:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kct 
KLUBOWICZ
CeKaTe


Pomógł: 24 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 897
Skąd: Myszków
Wysłany: 2012-09-05, 10:57   

na zlocie Mitsumaniakow ta hamowania, prawda? :)
Galant zdobyl jakis dyplom/garnek za ten wynik? :>
fajne :ok:

[ Dodano: 2012-09-05, 10:58 ]
a ja glupi, w tytule filmiku jest napisane :D
_________________
540i
CA0
Ex GS 4G63 96'
 
 
Maretzky85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-05, 11:14   

W Wawrzkowiźnie na zlocie Mitsumaniaków :)
Zdobył, zdobył. Dyplom i medal za największą niespodziankę zlotu czy cośtam :P
Bo w końcu kto się spodziewał po takim staruszku, że wypluje 300 KM :P

[ Dodano: 2012-09-05, 11:18 ]
Piotrekmm, pod maską jest brzydko i pierdzielnik :P
_________________
Zawsze mogę się mylić
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-09-05, 13:13   

a tego..no....4g63T w vr4 nie miał na starcie więcej mocy niż te circa 200KM?
Jak masa auta?
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
Maretzky85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-05, 13:21   

circa 240, ale to też w zależności od rynku chyba.
Masa teoretycznie 1300 kg
_________________
Zawsze mogę się mylić
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-09-05, 15:18   

Maretzky85 napisał/a:
Galant jaki jest każdy widzi - biały sedan, całkiem ładny.

nawet bardzo ładny :ok:
A jak sie buda z 88 trzyma ?

Osobiscie zmieniłbym felge i reklame-naklejki zdarł. (niech Bartek wozi na swoim :jezyk: )
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2012-09-05, 15:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Maretzky85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-05, 15:37   

rosomak1983, ale widzisz - jestem właścicielem serwisu (Bartek z resztą też) :P Bez reklamy było dla mnie trochę lyso.
Buda z zewnątrz trzyma się nieźle, gorzej z podwoziem, ale wszystko do ogarnięcia :)
_________________
Zawsze mogę się mylić
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-09-05, 15:49   

Maretzky85, no wiem reklama jest praktyczna ale chciałes opini to nieco gorzej z tymi reklamami wyglada... :jezyk:
Felgi niby stylowe orginalne ale tez jakos bym je wymienił, koniecznie na jakies 16'' w białym kolorze :ok:
Przepiekne te gale w białych barwach z ospojlerowaniem :serduszka:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2012-09-05, 19:04   

ale nadymił ,szrot Panie pewnie olej bierze :lol2: :lol2: :jezyk: :jezyk:

widziałem go raz na żywo i jest taki cicho ciemny nie pozorny ,można się oszukać :ok:
 
 
 
Maretzky85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-05, 19:27   

rosomak1983, mnie się o wiele bardziej podoba z tą reklamą właśnie :D
A co do felg to się zgadzam - białe 16stki jakieś ładne bardzo chętnie :)
_________________
Zawsze mogę się mylić
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-09-05, 20:06   

A w srodku ta skórka wyglada kuszaco, miałem podobna kiedys w E88A.
PS co sie stało z drewniana momo ???
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
Maretzky85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-05, 21:04   

Drewniana była momo ? :D Nawet nie wiedziałem. Ma się dobrze w Galu. Tyle, że poprzednim dynamicu u mojego bardzo dobrego kolegi :) Bardzo mu się podoba :D
Ja stwierdziłem, że ta będzie lepsza do zabaw :P
_________________
Zawsze mogę się mylić
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-09-05, 21:09   

Maretzky85 napisał/a:
Drewniana była momo ?

tak to orginał momo dla mistu. Bardzo rzadka opcja raz w zyciu taka widziałem...
Maretzky85 napisał/a:
Ja stwierdziłem, że ta będzie lepsza do zabaw

zdecydowanie tak, tamta to do limyzyny albo do powieszenia na sciane :dance:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2012-09-05, 21:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 12