Pitu pitu |
Autor |
Wiadomość |
Maretzky85
KLUBOWICZ
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 214 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-09-04, 23:01 Pitu pitu
|
|
|
Za namową kilku osób zakładam topica swojego.
Jak może co poniektórzy wiedzą - Galanty VR4 wychodziły od roku 90 po 2tys sztuk i w 92 roku wyszło ich 1000 sztuk. Skąd więc `88 w temacie - ano stąd, że buda jest z rocznika 88 a bebechy przełożone z VRa `91. Ori zgnił, więc jest jak jest - VR `88.
Galant jaki jest każdy widzi - biały sedan, całkiem ładny.
Z modów widocznych (słyszalnych) właściwie jest tylko wydech 3 albo 2,5 cala z nierdzewki zakończony Blitzem NUR (Lord Wiadro).
Natomiast jeśli chodzi o bebechy to w sumie bez wodotrysków:
-Silnik seria 4g63T ze szpilkami ARP i z pewnością ku uciesze co poniektórych uszczelką Elringa.
-Sprzęgło spiek Exedy
-IC z Legnuma
-BOV Greddy
-Amory Bilstein B6
-Wtryski 560cc Evo8
-Pompa Aeromotive
-Komputer Evo8
-Chłodnica oleju z Pajero
-Td05-16G big (1,3 bara) na kolektorze EVO3.
-Przepływka Evo4 + K&N oczywiście
-jakieśtam zegarki depo egt, boost, oil press i AFR AEMa
-no i jakaś kiera Momo Corse
Na razie jakoś to działa i się toczy
Legitymuje się mocą 300 KM i 370 Nm jak na razie, gdyż pomiar mocy odbył się na troszkę przypadkowej mapie i napędza oczywiście 4 buty.
Z ciekawostek trzeba wspomnieć też o 4WS czyli rozwijając 4 wheel steering - o dziwo działa
Chyba tyle z ciekawostek - jakby ktoś coś chciał bliżej się dowiedzieć to wiecie co robić
Miłe rady też miłe widziane, konstruktywna lub nie krytyka też
Jeszcze aby zobrazować cóż to i jak to mniej więcej wygląda:
|
_________________ Zawsze mogę się mylić |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 2012-09-04, 23:29, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2012-09-04, 23:34
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | (1,3 bara) |
Maretzky85 napisał/a: | gdyż pomiar mocy odbył się na troszkę przypadkowej mapie |
Maretzky85 napisał/a: | IC z Legnuma |
ładnie. tylko co Cie tak ogranicza przy tym 1.3 bara? Intercooler? czy masz naprawde przypadkowa ta mape:)?
1,3 bara 6 bolt 16g FMIC:
|
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2012-09-04, 23:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Maretzky85
KLUBOWICZ
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 214 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-09-05, 07:36
|
|
|
Wydaje mi się, że lipna mapa. Stuki w okolicach 3k rpm zbijały za każdym razem moment na całym wykresie
Inna sprawa że, IC jest z legnuma, który ma 280 KM,ale jeszcze temperatur nie porównywałem przed i po. |
_________________ Zawsze mogę się mylić |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2012-09-05, 08:19
|
|
|
o, no i proszę |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Piotrekmm
KLUBOWICZ
Pomógł: 35 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 1531 Skąd: Mogielnica
|
Wysłany: 2012-09-05, 09:25
|
|
|
Nice mam takiego samego tylko w DIESELu
jakies zdjęcia z pod maski by się przydały |
_________________
|
|
|
|
|
Maretzky85
KLUBOWICZ
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 214 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-09-05, 09:44
|
|
|
GOLDI napisał/a: | tylko co Cie tak ogranicza przy tym 1.3 bara? Intercooler? |
boję się tego u siebie.... mam duży a cienki IC oczywiście
przy 1bar chyba te 300KM powinno być, przy 1.3 +- 350?? Ale jak poprawisz mapę to się dowiesz |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
Ostatnio zmieniony przez jagos 2012-09-05, 09:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kct
KLUBOWICZ CeKaTe
Pomógł: 24 razy Wiek: 31 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 897 Skąd: Myszków
|
Wysłany: 2012-09-05, 10:57
|
|
|
na zlocie Mitsumaniakow ta hamowania, prawda?
Galant zdobyl jakis dyplom/garnek za ten wynik?
fajne
[ Dodano: 2012-09-05, 10:58 ]
a ja glupi, w tytule filmiku jest napisane |
_________________ 540i
CA0
Ex GS 4G63 96' |
|
|
|
|
Maretzky85
KLUBOWICZ
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 214 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-09-05, 11:14
|
|
|
W Wawrzkowiźnie na zlocie Mitsumaniaków
Zdobył, zdobył. Dyplom i medal za największą niespodziankę zlotu czy cośtam
Bo w końcu kto się spodziewał po takim staruszku, że wypluje 300 KM
[ Dodano: 2012-09-05, 11:18 ]
Piotrekmm, pod maską jest brzydko i pierdzielnik |
_________________ Zawsze mogę się mylić |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2012-09-05, 13:13
|
|
|
a tego..no....4g63T w vr4 nie miał na starcie więcej mocy niż te circa 200KM?
Jak masa auta? |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
Maretzky85
KLUBOWICZ
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 214 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-09-05, 13:21
|
|
|
circa 240, ale to też w zależności od rynku chyba.
Masa teoretycznie 1300 kg |
_________________ Zawsze mogę się mylić |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2012-09-05, 15:18
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | Galant jaki jest każdy widzi - biały sedan, całkiem ładny. |
nawet bardzo ładny
A jak sie buda z 88 trzyma ?
Osobiscie zmieniłbym felge i reklame-naklejki zdarł. (niech Bartek wozi na swoim ) |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2012-09-05, 15:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Maretzky85
KLUBOWICZ
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 214 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-09-05, 15:37
|
|
|
rosomak1983, ale widzisz - jestem właścicielem serwisu (Bartek z resztą też) Bez reklamy było dla mnie trochę lyso.
Buda z zewnątrz trzyma się nieźle, gorzej z podwoziem, ale wszystko do ogarnięcia |
_________________ Zawsze mogę się mylić |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2012-09-05, 15:49
|
|
|
Maretzky85, no wiem reklama jest praktyczna ale chciałes opini to nieco gorzej z tymi reklamami wyglada...
Felgi niby stylowe orginalne ale tez jakos bym je wymienił, koniecznie na jakies 16'' w białym kolorze
Przepiekne te gale w białych barwach z ospojlerowaniem |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2012-09-05, 19:04
|
|
|
ale nadymił ,szrot Panie pewnie olej bierze
widziałem go raz na żywo i jest taki cicho ciemny nie pozorny ,można się oszukać |
|
|
|
|
Maretzky85
KLUBOWICZ
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 214 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-09-05, 19:27
|
|
|
rosomak1983, mnie się o wiele bardziej podoba z tą reklamą właśnie
A co do felg to się zgadzam - białe 16stki jakieś ładne bardzo chętnie |
_________________ Zawsze mogę się mylić |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2012-09-05, 20:06
|
|
|
A w srodku ta skórka wyglada kuszaco, miałem podobna kiedys w E88A.
PS co sie stało z drewniana momo ??? |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
Maretzky85
KLUBOWICZ
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 214 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-09-05, 21:04
|
|
|
Drewniana była momo ? Nawet nie wiedziałem. Ma się dobrze w Galu. Tyle, że poprzednim dynamicu u mojego bardzo dobrego kolegi Bardzo mu się podoba
Ja stwierdziłem, że ta będzie lepsza do zabaw |
_________________ Zawsze mogę się mylić |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2012-09-05, 21:09
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | Drewniana była momo ? |
tak to orginał momo dla mistu. Bardzo rzadka opcja raz w zyciu taka widziałem...
Maretzky85 napisał/a: | Ja stwierdziłem, że ta będzie lepsza do zabaw |
zdecydowanie tak, tamta to do limyzyny albo do powieszenia na sciane |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2012-09-05, 21:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|