Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Pitu pitu
Autor Wiadomość
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-04-07, 13:32   

o sprawdzenie prostych rzeczy jak silniczek krokowy Cie nie podejrzewam ;) więc jaki masz AFR w tym zakresie zejscia z obrotow? nie zalewa go tam przypadkiem?
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Maretzky85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-07, 14:02   

Krokowiec jest sprawny, chyba, że się sterownik w kompie zepsuł...
Zalewa go dość mocno, AFR potrafi zamknąć skalę jak obroty spadną poniżej 500, po chwili się stabilizuje na 14,7 no chyba, że zgaśnie :P
PS. Ciekawe jest to, że po pałowaniu problem się podłębia.
_________________
Zawsze mogę się mylić
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 2013-04-07, 14:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-04-07, 14:12   

jak na logach w tym momencie wygladaja korekcje po iat i clt ? probowales zubazac tamten zakres?

[ Dodano: 2013-04-07, 14:14 ]
szkoda ze w Twoim przypadku korekcja po iat jest realizowana na podstawie powietrza zasysanego a nie juz doladowanego...

[ Dodano: 2013-04-07, 14:16 ]
dobrze by było jakis mat sensor dolozyc i obserwowac na logach jak sie ma do reszty... moze po prostu intercooler juz nie wyrabiac... ciepleje powietrze i bogatszy afr sie robi
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Maretzky85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-07, 14:24   

Muszę posprawdzać jak wyglądają korekcje, co do IAT, to będę przerzucał czujnik na sekcję doładowaną - właściwie to muszę tylko go podłączyć, bo czujnik jest, ale nie wiem czy jest odpowiedni.

MAT sensor ?
Co do IC - to teoretycznie może tak być, bo jest z legnuma 280 KM, ale jakiś zapas teoretycznie powinien posiadać. Nic tam - posprawdzam te korekcje, porównam z logami, podłączę czujnik na sekcji doładowanej zamiast seryjnego w puszce - w której jest temperatura mniej więcej otoczenia.
_________________
Zawsze mogę się mylić
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-04-07, 14:30   

Maretzky85 napisał/a:
MAT sensor ?
Manifold Air Temperature Sensor ;)

podlacz czujnik i daj znac... oby Ci sie tylko rezystancja na poszczegolnych zakresach temp dograła :)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Maretzky85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-07, 14:37   

W sumie bardziej IAT w sumie, bo w kolektorze nie jest, ale rozumiem :P
Rezystancję będę sprawdzać najpierw. Wyjmę, przetestuję, i jak się będzie zgadzać mniej więcej to podłączę :) Najgorsze jest to, że nie mam pojęcia co to za czujnik jest :(

[ Dodano: 2013-04-07, 20:44 ]
Przejechałem się dziś, i wygląda na to, że najpierw jest brak paliwa, a jak już się obudzi, że ma paliwo lać, to leje wiadrem, potem się uspokaja... (Cały czas schodzenie z obrotów omawiam :P )
_________________
Zawsze mogę się mylić
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-08, 08:53   

up :ok:
czyli dalej nie wiadomo co to?
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
Ostatnio zmieniony przez wojtas 2013-04-08, 08:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-04-08, 17:49   

Cytat:
Przejechałem się dziś, i wygląda na to, że najpierw jest brak paliwa, a jak już się obudzi, że ma paliwo lać, to leje wiadrem, potem się uspokaja... (Cały czas schodzenie z obrotów omawiam )


_________________
ale to normalne zachowanie fuel cut'a po TPSie i Fuel resume... wiec albo masz cos skopane mechanicznie albo po prostu programowo :) raczej to drugie...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Maretzky85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-08, 21:54   

Źle mnie zrozumiałeś chyba :P
Generalnie za późno leje paliwo. Ale tylko mi się wydawało, szerokopasmówka jest dość daleko i tylko wyglądało, że nie ma paliwa. Po prostu go zalewa.

Dziś jeszcze powstała teoria, że BOV jak upuszcza powietrze, to część spiernicza przez stożek, przepływka źle liczy i go zalewa. I właściwie to nie wiem co zrobić...
_________________
Zawsze mogę się mylić
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-09, 10:57   

Maretzky85 napisał/a:
I właściwie to nie wiem co zrobić...

kurna niedobrze, bo mamy jechać dwusamochodowym konwojem na zlot :jezyk:
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2013-04-09, 12:07   

Kompresje bym zmierzył , chwila moment a nieco wykluczy.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
Maretzky85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-09, 19:04   

rosomak1983, nie rób sobie jaj :P
na razie testuje inny program, z możliwością ustawienia fuel cut i fuel resume i kilku innych pierdół :P
_________________
Zawsze mogę się mylić
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-09, 23:50   

Maretzky85 napisał/a:
na razie testuje inny program, z możliwością ustawienia fuel cut i fuel resume i kilku innych pierdół :P
i wyjdzie na to, że przy doładowaniu 1,3 bar-a wyciśniesz 330KM a nie 300 ;P
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Maretzky85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-10, 07:41   

Może, ale teraz mam 1,5 :P
_________________
Zawsze mogę się mylić
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-10, 09:20   

Maretzky85, Jestem ciekaw jak to lata ;P A co tam prócz ARP-ów masz nie seryjnego :P Bo w sumie miałem tyle okazji pogadac o Tym a jakoś mi zawsze wypadnie ;P
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Maretzky85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-10, 11:01   

BOV, turbo, IC, wtryski, sprzęgło :P
_________________
Zawsze mogę się mylić
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-04-17, 23:41   

jagos napisał/a:
Jestem ciekaw jak to lata


całkiem przyjemnie trzeba przyznać ;-)
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
Maretzky85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-03, 21:17   

Zobaczymy czy przeżyje jutrzejszy rajd :P
Płyta pod michę założona, większe szanse na przeżycie :D

Jakby co to rajd w mikołajkach :D
_________________
Zawsze mogę się mylić
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2013-05-05, 10:02   

Słyszałem że rajd się nie udał?
 
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-05, 11:40   

coś więcej??
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12