Pitu pitu |
Autor |
Wiadomość |
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-04-07, 13:32
|
|
|
o sprawdzenie prostych rzeczy jak silniczek krokowy Cie nie podejrzewam więc jaki masz AFR w tym zakresie zejscia z obrotow? nie zalewa go tam przypadkiem? |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Maretzky85
KLUBOWICZ
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 214 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-04-07, 14:02
|
|
|
Krokowiec jest sprawny, chyba, że się sterownik w kompie zepsuł...
Zalewa go dość mocno, AFR potrafi zamknąć skalę jak obroty spadną poniżej 500, po chwili się stabilizuje na 14,7 no chyba, że zgaśnie
PS. Ciekawe jest to, że po pałowaniu problem się podłębia. |
_________________ Zawsze mogę się mylić |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 2013-04-07, 14:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-04-07, 14:12
|
|
|
jak na logach w tym momencie wygladaja korekcje po iat i clt ? probowales zubazac tamten zakres?
[ Dodano: 2013-04-07, 14:14 ]
szkoda ze w Twoim przypadku korekcja po iat jest realizowana na podstawie powietrza zasysanego a nie juz doladowanego...
[ Dodano: 2013-04-07, 14:16 ]
dobrze by było jakis mat sensor dolozyc i obserwowac na logach jak sie ma do reszty... moze po prostu intercooler juz nie wyrabiac... ciepleje powietrze i bogatszy afr sie robi |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Maretzky85
KLUBOWICZ
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 214 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-04-07, 14:24
|
|
|
Muszę posprawdzać jak wyglądają korekcje, co do IAT, to będę przerzucał czujnik na sekcję doładowaną - właściwie to muszę tylko go podłączyć, bo czujnik jest, ale nie wiem czy jest odpowiedni.
MAT sensor ?
Co do IC - to teoretycznie może tak być, bo jest z legnuma 280 KM, ale jakiś zapas teoretycznie powinien posiadać. Nic tam - posprawdzam te korekcje, porównam z logami, podłączę czujnik na sekcji doładowanej zamiast seryjnego w puszce - w której jest temperatura mniej więcej otoczenia. |
_________________ Zawsze mogę się mylić |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-04-07, 14:30
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | MAT sensor ? | Manifold Air Temperature Sensor
podlacz czujnik i daj znac... oby Ci sie tylko rezystancja na poszczegolnych zakresach temp dograła |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Maretzky85
KLUBOWICZ
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 214 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-04-07, 14:37
|
|
|
W sumie bardziej IAT w sumie, bo w kolektorze nie jest, ale rozumiem
Rezystancję będę sprawdzać najpierw. Wyjmę, przetestuję, i jak się będzie zgadzać mniej więcej to podłączę Najgorsze jest to, że nie mam pojęcia co to za czujnik jest
[ Dodano: 2013-04-07, 20:44 ]
Przejechałem się dziś, i wygląda na to, że najpierw jest brak paliwa, a jak już się obudzi, że ma paliwo lać, to leje wiadrem, potem się uspokaja... (Cały czas schodzenie z obrotów omawiam ) |
_________________ Zawsze mogę się mylić |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-04-08, 17:49
|
|
|
Cytat: | Przejechałem się dziś, i wygląda na to, że najpierw jest brak paliwa, a jak już się obudzi, że ma paliwo lać, to leje wiadrem, potem się uspokaja... (Cały czas schodzenie z obrotów omawiam )
_________________ | ale to normalne zachowanie fuel cut'a po TPSie i Fuel resume... wiec albo masz cos skopane mechanicznie albo po prostu programowo raczej to drugie... |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Maretzky85
KLUBOWICZ
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 214 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-04-08, 21:54
|
|
|
Źle mnie zrozumiałeś chyba
Generalnie za późno leje paliwo. Ale tylko mi się wydawało, szerokopasmówka jest dość daleko i tylko wyglądało, że nie ma paliwa. Po prostu go zalewa.
Dziś jeszcze powstała teoria, że BOV jak upuszcza powietrze, to część spiernicza przez stożek, przepływka źle liczy i go zalewa. I właściwie to nie wiem co zrobić... |
_________________ Zawsze mogę się mylić |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2013-04-09, 12:07
|
|
|
Kompresje bym zmierzył , chwila moment a nieco wykluczy. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
Maretzky85
KLUBOWICZ
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 214 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-04-09, 19:04
|
|
|
rosomak1983, nie rób sobie jaj
na razie testuje inny program, z możliwością ustawienia fuel cut i fuel resume i kilku innych pierdół |
_________________ Zawsze mogę się mylić |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-04-09, 23:50
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | na razie testuje inny program, z możliwością ustawienia fuel cut i fuel resume i kilku innych pierdół | i wyjdzie na to, że przy doładowaniu 1,3 bar-a wyciśniesz 330KM a nie 300 ;P |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
Maretzky85
KLUBOWICZ
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 214 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-04-10, 07:41
|
|
|
Może, ale teraz mam 1,5 |
_________________ Zawsze mogę się mylić |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-04-10, 09:20
|
|
|
Maretzky85, Jestem ciekaw jak to lata ;P A co tam prócz ARP-ów masz nie seryjnego Bo w sumie miałem tyle okazji pogadac o Tym a jakoś mi zawsze wypadnie ;P |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
Maretzky85
KLUBOWICZ
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 214 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-04-10, 11:01
|
|
|
BOV, turbo, IC, wtryski, sprzęgło |
_________________ Zawsze mogę się mylić |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2013-04-17, 23:41
|
|
|
jagos napisał/a: | Jestem ciekaw jak to lata |
całkiem przyjemnie trzeba przyznać |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
Maretzky85
KLUBOWICZ
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 214 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-05-03, 21:17
|
|
|
Zobaczymy czy przeżyje jutrzejszy rajd
Płyta pod michę założona, większe szanse na przeżycie
Jakby co to rajd w mikołajkach |
_________________ Zawsze mogę się mylić |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2013-05-05, 10:02
|
|
|
Słyszałem że rajd się nie udał? |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-05-05, 11:40
|
|
|
coś więcej?? |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
|