Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
przebiegi
Autor Wiadomość
Pawelg3
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-16, 02:52   przebiegi

Mam takie pytanie poniewaz jest to moj pierwszy samochod japonski wczesniej mialem passata v6, c klasse 280 v6, a o mitsu nie wiele wiem. jak to jest z wytrzymaloscia tego auta jakie one przebiegi wytrzymuja tzn silniki jak sprawa wyglada ze skrzynami biegow, zawieszeniami itp pozdr
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-16, 11:43   

Skrzynia jest troche slaba jak na ten samochod ale silniki jesli zadbane potrafia zrobic wiele. Jest jeden gosc w Kanadzie "xull" ktory zrobil 200tys mil i jak rozebral silnik to nie mial sie do czego przyczepic. Silnik byl w stanie idealnym. Ja jestem zdanie jesli zadbasz o plyny to bedzie hulal jak zloto. Ja zmieniam olej co 4tys mil + zatroszczyc sie o pozostale elementy i bedzie oki na dlugieeeeeee lata.

Ktory masz I4 czy V6?
 
 
trucky 
KLUBOWICZ
wg Szakala: Wariat:)

Pomógł: 24 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 1559
Skąd: Dolsk WLKP
Wysłany: 2008-03-16, 13:48   

allias napisał/a:
Ktory masz I4 czy V6?


Sorry za ma?e OT: Allias taka ma?a pro?ba pisz R4 zamiast I4 bo du?o ludzi nie kuma o co chodzi z tym I4, ju? tyle razy musia?em to wyja?nia?, ?e g?owa boli :wtf:
_________________
"If I'm going to live, I want to live fully" Ayrton Senna

Ułęż 2:47 :D
 
 
 
Pawelg3
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-16, 14:49   

Ja mam rzedowa 4 :)
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-16, 15:58   

trucky napisał/a:
allias napisał/a:
Ktory masz I4 czy V6?


Sorry za ma?e OT: Allias taka ma?a pro?ba pisz R4 zamiast I4 bo du?o ludzi nie kuma o co chodzi z tym I4, ju? tyle razy musia?em to wyja?nia?, ?e g?owa boli :wtf:


Oki - przyzwyczajenie z USA. U nas R4 (rzedowka) a w angielkim I4 (inline).

Pawel3g z twoim silnikiem jest latwiej bo V6 jest wiecej elementow co sie moze spieprzyc. Zawsze sa wady i zalety. Tak jak mowilem - OLEJ i reszta plynow w odpowiednim czasie i bedzie jezdzisz az ci sie znudzi albo blachy pojda na zyletki.
 
 
Rutin00
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-16, 22:37   

allias ale ten dziwiek z V6.... :serduszka: :serduszka: ...

Ja mam 1G i juz 180 tysiecy przebiegu....ostatnie naprawy przy 153 i 160 tysiacach ....teraz mi gdzie? olejek ucieka przez jaka? uczelke chyba ...i mam problem z elektryk? i to wszystko chyba by by?o 1G z 94roku :ksiadz: .....zbieram kaske na 3G Spyder GT/GTS :twisted: :twisted:
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-16, 23:20   

Tak ale ty mowisz o 1G a tu mowa o 3G.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13