Sprzęgło |
Autor |
Wiadomość |
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-22, 22:36 Sprzęgło
|
|
|
sprawa jest nastepuj?ca - na mojej pierwszej pompce peda? co pewien czas potrafil mi wpasc w pod?oge i wtedy musialem go nog? podniesc-podpompowac i juz by?o ok ,nastepnie zauwazylem wyciek z wysprz?glika i odrazu go wymieni?em ,jednak problem z pompk? nie znikno? -wiec prosta sprawa : kupie pompke druga zmienie i po k?opocie .Nigdzie nie uda?o mi sie znalez? nowej ,wiec postanowilem ze kupie uzywke- zakupi?em uzywke i za chiny ludowe nie da?o sie jej odpowietrzyc tzn: mozna by?o pompowac i peda? wog?le nie twardno? .Pompke zwr?ci?em tam gdzie kupilem .Po za?ozeniu starej pompki odrazu przy pompowaniu peda? twardno? i uda?o sie bez problemu odpowietrzyc ,jednak dalej na starej by? problem z wpadajacym peda?em .To sobie mysle kupilem uzywke wiec pewnie uszkodzona to kupie drug?.Kupilem drug? i tez nie da rady jej odpowietrzyc .Ziomek mi dos?a? kolejna pompke w ramach reklamacji i tez nic-moznapompowac i wogole peda? nie twardnie.wiec prosta sprawa ,znowu wlozylem swoja pierwsz? star? pompke i o dziwo bez problemu sie odpowietrzyla tylko znow jaj az tym peda?em .Polecia?em do intercarsu i uda?o mi sie kupio zamiennik "niby" .Ucieszony wracam do domu z pompk? pod pach? .Otwieram pud?o a tam zupe?nie inna pompka kt?a wogole nie pasuje - w IC innej juz nie mieli...i teraz tak : zamiennika nigdzie niema ,czy to mozliwe aby 3 sztuki uzywek byly zwalone? niemam juz si?-auto teraz stoi w garazu bo niema g?upiej pompki sprz?g?a.Gdzie moge dostac pompke now? ale zeby pasowa?a (opr??z aso ) .Zauwazylem jeszcze jedn? rzecz - w tej nowej co kupi?em z intercarsu to jak zatka??m palcem wejscie na przew? miedziany i zaczo??m pompowac to cisnienie mi palca lekko wypycha?o - czyli ok .natomiast we wszystkich tych 3 sztukach uzywanych moglem pompowac przy zatkanym palcu i zadnego cisnienia pompki nie wytwarza?y.A w mojej dziewiczej pompce jak paluchem zatka?em to cisnienie zrobila ale po mocniejszym pompowaniu bach gdzies nagle bokiem to ucieka?o .Ja to mam pecha
Moze da sie z czegos dopasowac pompke kt?r? da rade zakupic
Sorki ze troche d?ugie ale musia?em opisa? problem
Boje sie juz kupowac uzywki bo zadna nei zadzia?a , z tego co wiem to podobno dobry zamiennik 300z?-ale w sklepach nei znalaz?em , kurcze dziwne bo do innych mitsu typu gallant ,carisma znalazlem pompki po 150zl ale oczywiscie inny wygl?d ,sam juz nie wiem co robic-a moze ma ktos pewniaka z mozliwosacia sprawdzenia do opchniecia? |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-14, 16:47, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
MikeR
KLUBOWICZ go your own way
Pomógł: 9 razy Wiek: 45 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 725 Skąd: SLU
|
Wysłany: 2008-03-22, 22:59
|
|
|
wymie? przew?d ze sprz?g?a najlepiej na ss (stainless steel - Kiepuczi Ci sko?uje - http://www.slowboyracing....t=5303&page=1), potem odpowietrz uk?ad i powinno ?miga?. druga opcja, sprawd? samo sprz?g?o - docisk, ?o?ysko, taki bolec tam jest jak sie nie myle, nie pamietm nazwy, Samael poratuj |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-22, 23:02
|
|
|
MikeR napisał/a: | wymie? przew?d ze sprz?g?a najlepiej na ss (stainless steel - Kiepuczi Ci sko?uje - http://www.slowboyracing....t=5303&page=1), potem odpowietrz uk?ad i powinno ?miga?. druga opcja, sprawd? samo sprz?g?o - docisk, ?o?ysko, taki bolec tam jest jak sie nie myle, nie pamietm nazwy, Samael poratuj |
sprz?g?o wymienione- na exedy od Kiepucziego - ale wyt?umacz mi to ze na starej niby ok ale czasem ten peda? wariuje i sprawdzalem jak peda? wpada w podloge to wysprz?glik jest schowany czyli to wina pompki ,a tamte wogole nie chulaj? .Wg mnie wystarczy nowa dobra pompka -tylko skad ja wzi???
Przecierz to tylko kurde ma?y si?ownik-w milionach aut sie to sprawdza a akurat u mnie kurde niechce dzia?ac , a jeszcze jedno co to jest ten maly pojemnik co jest na skrzyni nad wsyprzeglikiem -do niego wchodzi przew?d z pompki i dopiero z tego czegos idzie do wysprz?glika-tak z ciekawosci pytam |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
Ostatnio zmieniony przez sajmon1100 2008-03-22, 23:09, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2008-03-23, 08:45
|
|
|
spr?buj wymieni? uszczeleczki w pompce zestaw naprawczy niewiele kosztuje a powinno pom?c sam u siebie kiedys wymienialem ale na wysprz?glniku i dziala juz prawie dwa lata |
_________________
IS 220
|
|
|
|
|
Esio [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-23, 13:06
|
|
|
Tak jak pisze SEBA, zestaw naprawczy kosztuje kilka pln (japaneze) i pompka o?yje. Tutaj masz dok?adny opis jak to zrobi?.http://www.mitsubishifan.webpark.pl/ |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-23, 15:06
|
|
|
ale naprawde nie idzie dokupic tej pompki? |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
Esio [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-23, 17:16
|
|
|
Po co odrazu ca?? pompk?? Naprawiasz swoj? i dzia?a jak nale?y, u mnie puszcza?a p?yn do ?rodka samochodu, odk?ci?em wymieni?em uszczelniacze w ?rodku i dzia?a jak nowa. Komplet naprawczy to zaledwie kilka pln-?w.!!! |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-23, 18:12
|
|
|
Esio napisał/a: | Po co odrazu ca?? pompk?? Naprawiasz swoj? i dzia?a jak nale?y, u mnie puszcza?a p?yn do ?rodka samochodu, odk?ci?em wymieni?em uszczelniacze w ?rodku i dzia?a jak nowa. Komplet naprawczy to zaledwie kilka pln-?w.!!! |
no ale z tego co wiem to pompki s? r?zne wiec jaki mam kupic ten zestaw? i u kogo? |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2008-03-23, 19:34
|
|
|
najlepiej gdzies w sklepie moze w ic maja tylko musisz stara rozebrac na wzor bo jest pare rodzaji |
_________________
IS 220
|
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-23, 19:48
|
|
|
podskocze po swietach do JC -rozebralem juz 2 sztuki
[ Dodano: 2008-03-23, 20:58 ]
znalaz?em jeszcze jedna opcje opr?cz regeneracji- .Przeszuka?em dziesi?tkiu pompek na sieci i najbardziej podobna jest od LANOSA 1.6
przyklad 1 moja pompka przyklad 2-pompka lanosa
jak widac roznica polega na doprowadzeniu plynu-czyli dluzszy wezyk i moze by to da?o rade ,bo otwory montazowe na 90% satakie same
|
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
Ryfi
mniejsza zielenina
Pomógł: 8 razy Wiek: 42 Dołączył: 20 Lip 2007 Posty: 181 Skąd: W?oc?awek
|
Wysłany: 2008-03-23, 20:15
|
|
|
sajmon1100 napisał/a: | a jeszcze jedno co to jest ten maly pojemnik co jest na skrzyni nad wsyprzeglikiem -do niego wchodzi przew?d z pompki i dopiero z tego czegos idzie do wysprz?glika-tak z ciekawosci pytam |
pewnie chodzi CI o slave cylinder
http://www.theautochannel...6989_36847.html
co to pompki to proponuje kupic ori, czesto z nowym mocniejszym sprzeglem zalecaja wymiane mater/slave cylinder na nowe u mnie po zalozeniu act tez je zmienialem na ori bo pedal robil sie czsem miekki |
_________________ www.eclipsespyder.pl.tl
---->got 2rbo<---- |
Ostatnio zmieniony przez Ryfi 2008-03-23, 20:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-23, 23:26
|
|
|
Ryfi napisał/a: | sajmon1100 napisał/a: | a jeszcze jedno co to jest ten maly pojemnik co jest na skrzyni nad wsyprzeglikiem -do niego wchodzi przew?d z pompki i dopiero z tego czegos idzie do wysprz?glika-tak z ciekawosci pytam |
pewnie chodzi CI o slave cylinder
http://www.theautochannel...6989_36847.html
co to pompki to proponuje kupic ori, czesto z nowym mocniejszym sprzeglem zalecaja wymiane mater/slave cylinder na nowe u mnie po zalozeniu act tez je zmienialem na ori bo pedal robil sie czsem miekki |
to co pokazales to wysprz?glik ,a nad nim jest jeszcz cos przykreconego do skrzyni do tego wchodzi przew?d z pompki i z tego czegos wychodzi juz do wysprz?glika
czyli na mocniejszym sprzegle zmieniales pompke?jesli tak to gdzie j? dostales i za ile
rozebralem wszystkie moje pompki i poskladalem spowrotem i wlozylem pierwsz? sztuke i sprzeglo sie odpowietrzylo-zobaczymy czy niebedzie problem?w przynajmniej z garazu moge wyjechac |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
Ostatnio zmieniony przez sajmon1100 2008-03-24, 00:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kiepuczi
KLUBOWICZ
Pomógł: 75 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 970 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2008-03-24, 00:31
|
|
|
sajmon1100; dziwie ci sie ze tak kombinujesz bo o pompce rozmawialismy juz kilka tyg temu. tak mi sie przynajmniej wydaje. Oferowalem ci wtedy orginalna mitsubishi w 2 tyg. Po swietach bedziemy mogli cos z tym zaradzic. |
_________________ We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/ |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-24, 00:58
|
|
|
kiepuczi napisał/a: | sajmon1100; dziwie ci sie ze tak kombinujesz bo o pompce rozmawialismy juz kilka tyg temu. tak mi sie przynajmniej wydaje. Oferowalem ci wtedy orginalna mitsubishi w 2 tyg. Po swietach bedziemy mogli cos z tym zaradzic. |
ok daj znac na PW- ps.nie kombinuje tylko chcialem kupic uzywke sprawn?....a tu lipa |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
mlody321 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-24, 03:24
|
|
|
Ja mam u?ywke i raczej sprawn? bo te? walczy?em kiedys ze sprzg?em i okaza?o si? ?e nie potrzebnie wymieni?em. |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-24, 12:03
|
|
|
mlody321 napisał/a: | Ja mam u?ywke i raczej sprawn? bo te? walczy?em kiedys ze sprzg?em i okaza?o si? ?e nie potrzebnie wymieni?em. |
a co by?o u ciebie powodem problemu? |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
mlody321 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-24, 12:22
|
|
|
?rubka od regulacjip?yn szed? do wysprz?glika i nie wraca? |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-24, 12:52
|
|
|
mlody321 napisał/a: | ?rubka od regulacjip?yn szed? do wysprz?glika i nie wraca? |
a gdzie to jest? kurde moze u mnie tez cos z tym jest-w?asnie na pocz?tku zauwazylem ze np peda? mi sie robi? coraz twardszy a wysprz?glik nie wracal i siee lekko sprzeglo slizga?o-tez tak miales? |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
Ostatnio zmieniony przez sajmon1100 2008-03-24, 12:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mlody321 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-24, 16:48
|
|
|
dok?adnie tak mia?em!!! Ta ?r?bka jest gdzie? obok peda?u sprz?g?a, wystarczy?o p?? obrotu i wszystko wr?c?o do normy a sta?o mi si? to jak chcia?em gwa?towniej ruszy? i za szybko pu?ci?em peda?. za ka?dym razem jak d?u?ej poje?dzi?em w mie?cie to zaczyna?o si? ?lizga? sprz?g?o dopiero jak auto troche posta?o lub wyjecha?em na trase to si? uspokoi?o. |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-24, 21:27
|
|
|
mlody321 napisał/a: | dok?adnie tak mia?em!!! Ta ?r?bka jest gdzie? obok peda?u sprz?g?a, wystarczy?o p?? obrotu i wszystko wr?c?o do normy a sta?o mi si? to jak chcia?em gwa?towniej ruszy? i za szybko pu?ci?em peda?. za ka?dym razem jak d?u?ej poje?dzi?em w mie?cie to zaczyna?o si? ?lizga? sprz?g?o dopiero jak auto troche posta?o lub wyjecha?em na trase to si? uspokoi?o. |
kurde mam identyko - dzis to wyregulowalem ,zobaczymy-obys mia? racje ,jak strzele z peda?u to momentalnie sie zapowietrza ,kurde lece w garaz obczaic sytuacje
[ Dodano: 2008-03-25, 23:31 ]
wiec tak : te 2 pompki kt?re nie da?o rady odpowietrzy? to: wpierw odkrecilem t? srubke regulacyjn? na maksa zeby jak najwi?cej ten pr?cik z pompki pracowa?, jedno pompni?cie - zassa?a p?yn (wko?cu ,wtedy niechcia?a pompka wog?le zassa? bo widocznie by? za ma?y skok),skr?ci?em z powrotem t? srubke regulacyjna zeby skok peda?u nie byl du?y odrazu bez problemowo sie pompka odpowietrzy?a .Dzi? pojezdzi?em do?? sporo i odziwo sprz?g?o sie nie zapowietrzy?o ,peda? nic nie twardnia? ,normalnie malina ,zobaczymy jak bedzie przez nast?pne dni ,jesli wszystko p?jdzie ok to znaczy ze wszystkie pompki byly dobre tylko najwazniejsze to pierwsze zassanie .Jeszcze sie odezwe w tym temacie
[ Dodano: 2008-03-26, 18:17 ]
drugi dzien jazdy i sprz?g?o chodzi jak malina ,ani razu sie nie zapowietrzy?o
ps. edit: juz mine?y ze 3-4 miechy i sprz?g?o ok wiec to by?a tylko ta ?rubka- aja 4 pompki kupi?em |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
Ostatnio zmieniony przez sajmon1100 2008-08-10, 01:50, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
|